Komunikacijska strategija europskih strukturnih i investicijskih (ESI) fondova 2014.-2020.

Komunikacijska strategija europskih strukturnih i investicijskih (ESI) fondova 2014.-2020., izrađena je sa svrhom promicanja mogućnosti i rezultata ESI fondova te podizanja svijesti građana o ulozi


politika Europske unije i fondova. Ciljevi komunikacijske strategije ESI fondova 2014.-2020. usmjereni su na podizanje svijesti građana RH i različitih ciljnih skupina o ciljevima i prioritetima Partnerskog sporazuma, operativnih programa i projekata (operacija) te mogućnostima financiranja koje su RH na raspolaganju u okviru Europskog fonda za regionalni razvoj, Kohezijskog fonda, Europskog socijalnog fonda, Europskog poljoprivrednog fonda za ruralni razvoj te Europskog fonda za ribarstvo u razdoblju 2014.-2020.

Strategija je preuzeta ovdje.

[wpfilebase tag=file id=39 tpl=simple /]

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnoviji članci iz iste kategorije

Konferencija javna nabava

Profesionalizacija javne nabave

Treća Međunarodna konferencija o javnoj nabavi održat će se u Opatiji će se od 20. do 21. svibnja 2021. godine. Sudionici konferencije čut će primjere iz prakse javne nabave dviju država članica EU te razmijeniti iskustva s brojnim domaćim stručnjacima.

Pročitajte više »
Program izobrazbe u području javne nabave

Steknite certifikat u području javne nabave!

Program izobrazbe u području javne nabave obuhvaća pet dana i traje 50 nastavnih sati. Potvrda o odslušanom programu vrijedi 3 godine, kada je potrebno položiti ispit pri Ministarstvu gospodarstva i održivog razvoja te steći certifikat u području javne nabave.

Pročitajte više »