Evaluacija projekta “Ispitivanje socijalne uključenosti i kvalitete podrške u sustavima predškolskog, osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovanja za djecu i učenike s poremećajem iz autističnog spektra (PAS) i deficitom pažnje i hiperaktivnim poremećajem (ADHD)”

 (Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu) – Projekt Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu za cilj ima utvrđivanje kvalitete socijalne uključenosti djece i učenika s PAS i ADHD-om u Republici Hrvatskoj. Specifični ciljevi uključuju utvrđivanje broja djece i učenika s PAS i ADHD-om uključenih u redovni sustav odgoja i obrazovanja u Republici Hrvatskoj, utvrđivanje modela uključenosti djece i njihove kvalitete kako bi se predložile mjere za poboljšanje kvalitete uključivanja djece i učenika s poremećajima iz autističnog spektra i deficitom pažnje/hiperaktivnim poremećajem.

Najnoviji članci iz iste kategorije