9 koraka do bespovratnih sredstava EU

Natječaj Transformacija i jačanje konkurentnosti kulturnih i kreativnih industrija donosi priliku za mnoge hrvatske poduzetnike. 

Poslovni subjekti u području kulturnih i kreativnih industrija ovim natječajem mogu ojačati svoje poslovanje. Natječaji se ponekad mogu činiti kompliciranima i nerazumljivima. Ovaj članak pojasnit će 9 koraka do toga kako doći do bespovratnih sredstava EU u ovom natječaju na što lakši i razumljiviji način. Valja zapamtiti da je svaki natječaj drugačiji, te će koraci biti prilagođeni svakom natječaju posebno. Ovi koraci odnose se na natječaj „Transformacija i jačanje konkurentnosti kulturnih i kreativnih industrija“

Ovdje je 9 koraka ovog natječaja:
1. Provjeravamo vašu prihvatljivost. Natječaj ima definirane uvjete prihvatljivosti o tome tko može biti prihvatljiv prijavitelj vezano uz veličinu poduzeća, prihode, područje djelovanja i broj zaposlenih u 2023. godini. Javite nam se kako bi razradili vašu projektnu ideju, dali vam savjete i vidjeli što je najbolje napraviti za vaše poduzeće.
 
2. Potvrđujemo suradnju.
 
3. Razvijamo zajedno projektni prijedlog. Uzimamo vaše ideje u obzir i gledamo što je najbolje za vaše poduzeće. Naši iskusni voditelji projekata pišu projekt i oslanjaju se na dosadašnje znanje i iskustvo pri razradi projekata.
 
4. Prijavljujemo vaš projekt – rok za to je pomaknut na 1. srpnja 2024.
 
5. Čekamo odluku, ali ako želite s provedbom možete krenuti i odmah nakon prijave.
PJR vam prilikom faze pripreme projektnog prijedloga pomaže u procjeni u kojem trenutku da krenete s provedbom projekta.

6. Projekt se prihvaća!
 
7. Čekamo još malo do potpisa Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava
 
8. Potpisujete Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava. I ne zaboravite, možete tražiti isplatu predujma potpore. 
 

9. Provodimo projekt najdulje 21 mjesec – Provedba projekta mora završiti najkasnije 31. ožujka  2026.

PJR vam pomaže pri prijavi i provedbi vašeg projekta

Zašto odabrati PJR?

Svaki upit rješava se individualno. Nakon što nam se javite prvo ćemo zajednički analizirati buduću ili postojeću projektnu prijavu, kapacitete Vašeg projektnog tima i sve ostale relevantne okolnosti. Tek nakon toga izrađujemo ponudu i predlažemo suradnju.

Vodimo Vas korak po korak duž cijelog puta.

Vodeća smo tvrtka specijalizirana za upravljanje EU projektima, više zaposlenika PJR-a je radilo tijelima sustava upravljanja i kontrole EU fondova, savjetovali smo brojna posrednička tijela, imamo preko 30 zaposlenih i više od 1900 klijenata u zadnjih 15 godina.

Najnoviji članci iz iste kategorije