Pogledajte naš novi ured

Kako je naš tim zaposlenika  narastao na 40, postalo je jasno da dotadašnji prostor u zagrebačkom naselju Prečko, idealan za 25-30 osoba, više ne odgovara našim trenutnim potrebama i da je potrebno potražiti novi.

Odluka je na kraju pala na zgradu novoizgrađenog sveučilišnog kampusa u Gradišćanskoj ulici 24, gdje je PJR, uz stručnu pomoć arhitektonskog ureda Gradečki projekt, kompletno prilagodio preko 400 kvadrata prostora na 3. katu svojim potrebama. Sama zgrada pripada A+ energetskom razredu i ima ugrađene sustave koji ostvaruju uštedu svih energenata, tako da je i ta činjenica pomogla u odabiru.

„Novim prostorom dominira suvremena klasika. U uređenju je korišteno mnogo klasičnih elemenata pri čemu je glavni fokus bio na funkcionalnosti prostora. Suvremenim detaljima, materijalima, dekoracijama i opremom prostor je dobio duh sadašnjeg vremena, no opet u dovoljnoj dozi da ostane ugodan i topao za boravak.“ kažu iz Gradečki projekta.

Prostran centralni prostor

Srce ureda predstavlja velik centralni prostor (nazvan Lounge) u kojem je osmišljeno nekoliko manjih „otoka“ namijenjenih neformalnim sastancima, kraćim druženjima i telefonskim razgovorima s klijentima, ali koji se vrlo lako pretvara u jedinstven prostor za evente poput uredskih party-ja, press konferencija i redovnih meet up-ova na nivou cijele firme. Prostorom dominira zaobljeni zid pokriven panelima od mahovine koji djeluje opuštajuće, a taj dojam pojačava i ozvučenje kojim se upravlja s iPada na zidu. Na ovaj vrlo dinamičan prostor, „naslanja“ se i potpuno opremljena kuhinja, a s Lounge-om je povezana kuhinjskim otokom koji u sebi „krije“ čak i praktičnu rashladnu vitrinu za vino.

„U PJR-u prevladava neformalna, prijateljska atmosfera, a većina nas ljubitelji smo kvalitetne hrane i pića te su stoga dovoljno prostrana kuhinja i prostor za okupljanje bili imperativ. Tu se slave rođendani, obilježavaju razni događaji u privatnom životu, ali vrlo često nam i ne treba povod… dovoljno je da se netko samo želi pohvaliti doma ispečenim kolačem“ sa smješkom nam tumači direktorica Ana Fresl

 

 

 

Kada se radi – radi se…

Naravno, nije da se u PJR-u samo zabavljaju. Radi se tu na velikim EU projektima, savjetuje klijente u postupcima javne nabave, pišu strateški planovi, osmišljavaju i organiziraju brojne konferencije i usavršavanja. Stoga je veliki radni prostor površine oko 105 m2 nazvan Library jer u njemu su poželjni mir i tišina, a i zato jer zaista ima mini knjižnicu stručne literature. Krasi ga obilje prirodnog svjetla jer se nalazi na kraju prostora (i krila zgrade) kako bi bio maksimalno izoliran od buke.

„I prije pandemije u PJR-u je postojala opcija rada od kuće tako da nama to nije bila velika promjena. Zaposlenici i dalje koriste tu mogućnost (ako žele nešto odraditi u miru ili im je potrebno zbog privatnih razloga), ali otkad smo u novom uredu većinom radije dolaze ovdje. Također, sada i klijente češće pozivamo na sastanak.“ kaže Fresl.

Izolirani sastanci

Kako se radna (i gotovo kućna) atmosfera ne bi previše narušavala, dvije sale za sastanke nalaze se u prednjem dijelu prostora. U predprostoru se nalazi ured Odjela administracije i udobna mini „čekaonica“ iz koje će vas uvesti u neku od sala za sastanke: Blue – veliku elegantnu u kojoj prevladava plava boja i koja je svojom površinom dovoljna čak i za održavanje edukacija s manjim brojem polaznika ili Green – udobnu manju s naglašenom zelenom bojom, stvorenu za neformalnije sastanke.

Projekt dug godinu dana

Cjelokupni projekt od same ideje do realizacije trajao je godinu dana, a u njega su, osim partnera i dobavljača, intenzivno bili uključeni Odjel administracije i Odjel marketinga, ali su svojim prijedlozima i idejama doprinijeli svi PJR-ovci. Naposlijetku, oni su ti koji se u njemu moraju osjećati ugodno i produktivno.

Budući da je ured bio samo mali djelić velikog gradilišta čitave zgrade, bilo je izazovno uklopiti se u brzu gradnju i predvidjeti stotine koraka unaprijed, i to u vrlo kratkom roku.

„Svatko tko je ikada uređivao stambeni ili poslovni prostor zna o kakvoj se avanturi radi, ali čim smo uselili, bilo je jasno da se sav taj trud ipak na kraju isplatio. Ušli smo u potpuno funkcionalan, ugodan i inspirativan prostor, ali male dopune koje ga čine ljepšim i praktičnijim za sve nas, traju i dalje. Dekoracije prilagođavamo ovisno o prigodi, godišnjem dobu i slično. Primjećujemo da klijenti sve češće biraju da se kod nas održi sastanak čime se kasnije vole pohvaliti i na svojim društvenim mrežama, što nam je jako drago.“ kaže nam voditeljica odjela marketinga, Vlatka Matunec.

Photos by Domagoj Sever

Najnoviji članci iz iste kategorije