Što je cilj poziva?
Cilj Poziva je odabir velikih međunarodnih sportskih natjecanja na temelju vrednovanja zaprimljenih Zahtjeva.
Prihvatljiv prijavitelj mora ispuniti sljedeće uvjete:
- upisan u Registar udruga Republike Hrvatske i djeluje na području Republike Hrvatske najmanje godinu dana zaključno s danom objave Poziva
- upisan u Registar neprofitnih organizacija pri Ministarstvu financija i vodi transparentno financijsko poslovanje u skladu s propisima o neprofitnom računovodstvu
- upisan u Registar sportskih djelatnosti i registriran za obavljanje sportske djelatnosti sukladno odredbama Zakona o sportu ili upisan u Evidenciju pravnih osoba u sportu u Nacionalnom informacijskom sustavu u sportu
- za prijavljeno veliko međunarodno sportsko natjecanje osigurao je sredstva za sufinanciranje i iz ostalih izvora u iznosu ne manjem od 40% iznosa potrebnog za organizaciju predmetnog natjecanja
Prihvatljivi partneri mogu biti udruge, ustanove ili trgovačka društva koja ispunjavaju sve uvjete navedene u Uputama za prijavitelje.
Ukupna alokacija: 2.076.567,00 EUR
Najmanji iznos sufinanciranja: 100.000,00 EUR
Najveći iznos sufinanciranja: 600.000,00 EUR
Iznos potpore: do 60% prihvatljivih troškova od ukupnog iznosa potrebnog za organizaciju velike sportske manifestacije.
Prihvatljive aktivnosti koje će se sufinancirati Pozivom:
- organiziranje velikih međunarodnih sportskih natjecanja na području Republike Hrvatske
- sudjelovanje hrvatskih sportaša na velikim međunarodnim sportskim natjecanjima u Republici Hrvatskoj
Prihvatljivi troškovi za provedbu aktivnosti neposredne organizacije Projekta su troškovi:
- smještaja, prehrane i organiziranog prijevoza sportaša, stručnih timova sportaša, službenih osoba koje sudjeluju u organiziranju i vođenju sportskog natjecanja (kao što su suci, delegati, volonteri i sl.…) te službenih predstavnika međunarodnih sportskih federacija za vrijeme održavanja Projekta na području Republike Hrvatske
- dozvole/prava organiziranja Projekta (kotizacije prema međunarodnih sportskim udruženjima)
- opremanja koji se odnose na nabavu (i najam) sportske opreme, sportskih rekvizita i ostale opreme neophodne za provedbu Projekta
- sanacije i/ili adaptacije javno dostupne sportske infrastrukture nužne za provedbu i održavanje Projekta
- najma prostora za provođenje pripreme i natjecanja sportaša
- medicinske službe/zdravstvene zaštite sportaša
- anti-doping kontrole
- osiguranja sportaša
- izrade diploma, plaketa, pehara, medalja i sl.
- osiguranja Projekta i sportske građevine za vrijeme održavanja natjecanja (vatrogasci, hitna medicinska služba, policija, zaštitari i sl.)
- organizacije (ureda za organizaciju, izrade i distribucije ulaznica, ceremonijala otvaranja i zatvaranja te prostora za medije)
- službenih odora (za osobe koje sudjeluju u pripremi i provedbi)
- promidžbe i oglašavanja s ciljem vidljivosti Projekta u maksimalnom iznosu do 10% ukupnog iznosa sufinanciranja
- edukativnih aktivnosti koje se održavaju u sklopu Projekta
Troškovi partnera koji sudjeluju u organizaciji velikog Projekta smatraju se opravdanim na isti način kao i troškovi samog prijavitelja.
Javni poziv je otvoren do 22. prosinca 2023. godine.
Ukoliko ste zainteresirani za predmetni Poziv, molimo Vas da nas kontaktirate na info@pjr.hr kako bismo Vam napravili besplatnu procjenu prihvatljivosti.