Naša priča: PJR je odlučio postati uspješniji tim sa zadovoljnim klijentima

pjerp sustav

Prije 5 godina PJR je kao poduzeće doseglo veličinu pri kojoj je postalo nemoguće voditi podatke u  Excel tablicama koje imaju mnoštvo verzija i od kojih nikad nismo bili sigurni koja je ažurirana posljednja. Osjećali smo da imamo previše nepotrebne administracije i da svaki podatak vodimo na drugom mjestu  te time gubimo vrijeme (ali i novac) na uspoređivanje i međusobne koordinacije  zbog kojih je dolazilo do ometanja koncentracijeili kašnjenja sa zadacima. PJR je nastavio rasti i vođenje tima od 15+ ljudi je postalo izazovno. Odjednom smo imali odjele i niz projekata na kojima su radili često različiti timovi i kombinacije zaposlenika i stručnjaka, a isporuka kvalitetnih usluga je postajala sve izazovnija. Postalo je nepraktično organizirati timove i rad zaposlenika, upravljati bazom kontakata i organizacija, bazom projekata i raspoređivati resurse (dodjeljivanje zaposlenika pojedinom projektu). Oscar Wilde je rekao da bismo naučili cijeniti minute potrebne su nam godine, a mi smo rekli da to tako više ne može. I tad smo se odučili digitalizirati.

Što je PJeRP?

PJeRP je sustav koji PJR koristi u vlastitom poslovanju, te smo, oduševljeni olakšanjem našeg svakodnevnog  posla, poželjeli i drugima omogućiti isto iskustvo. PJR u ovom sustavu vodi sve: poslovne prilike, projekte, ugovore, prihode, radno vrijeme cijelog tima, događaje, kampanje, dokumente, te nam je baza podataka organizacija i kontakata. Nama je PJeRP dao dovoljno prostora za disanje te nesmetan i učinkovit rad jer smo prestali popunjavati nepotrebno i usredotočili se na posao.

Najveći benefit ovog sustava je to da je sve na jednom mjestu, iznimno ga je lako koristiti i pristupiti mu se može od bilo kuda, te je u potpunosti prilagodljiv svačijem poslovanju bez obzira radi li se o privatnoj, javnoj ili civilnoj organizaciji. U cijeni licence sadržano je sve što je potrebno za rad (tehnička podrška, neograničen cloud prostor, mobilna aplikacija, redovna unaprjeđenja). PJeRP je mali program koji će vas oduševiti svojom lakoćom i modularnošću.

Koliko traje da ga netko prilagodi sebi i krene koristiti?

Cijeli proces od prvog kontakta do potpunog korištenja sustava je između 3-6 mjeseci, a u tih par mjeseci možete testirati njegove mogućnosti i kreirati ono što je vama najpotrebnije, odlučiti se što je dosta važno pratiti u svom poslovanju, taj proces će vam dodatno olakšati praćenje trendova, vlastitog razvoja, uspjeha organizacije i zaposlenika. Naime uložiti će nešto svog vremena u analizu poslovanja, te u odluke što zapravo želite imati dostupno „na klik“. Naposljetkućete dobiti alat za učinkovito planiranje i upravljanje timom, poslovnim suradnjama i projektima, a nećete preopteretiti nikoga. O tome koliko smo mi zadovoljni ovim sustavom najbolje govori činjenica da odluku o njegovom korištenju smatramo jednom od najboljih poslovnih oduka u povijesti poslovanja.

A koliko će koštati?

Kada smo se odlučili digitalizirati znali smo da neće biti besplatno. Isto tako smo znali da želimo sustav koji funkcionira i koji je prilagodljiv. I sve to smo dobili! Kada smo se odlučili digitalizirati iskreno smo zbrojili gubitke sredstava i vremena koje plaćamo kroz plaće zaposlenicima za suvišnu administraciju, a oportunitetni trošak propuštenih prilika i izgubljene klijente zbog neorganiziranosti uvijek je teško sebi priznati. Teško je izdvojiti i ulagati u turbulentnim vremenima, ali uvidjeti sva poboljšanja koja su došla ovim sustavom nemjerljiva su s uloženim. U usporedbi s drugim alatima, gledajući iznos ulaganja, među povoljnijim je alatima, a optimalan je za organizacije koje se bave uslugama, projektno organizirane organizacije ili javni/civilni sektor koji također ima ljude kao svoj najveći resurs.

Kako doći do PJeRP-a?

Za više informacija o PJeRPu, kontaktirajte nas na info@pjr.hr da popričamo o vašim potrebama i dogovorimo se za neobaveznu prezentaciju sustava.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnoviji članci iz iste kategorije

usluge tiska

Mala škola specifikacija – usluge tiska

Cilj tiskanih materijala je da informiraju ciljnog potrošača/korisnika usluge i pomognu mu u donošenju odluke o kupnji. Tiskani materijal vrlo se često koristi u promociji EU projekata budući da je ciljnu skupinu i širu javnost potrebno educirati o koristima koje će imati od provedbe projekta, a takva vrsta materijala može se čuvati i pregledati više puta.

Pročitajte više »