Internacionalizacija poslovanja MSP-ova faza 2

Novootvoreni poziv na dostavu projektnih ideja u sklopu ESI fondova je „Internacionalizacija poslovanja MSP-ova – faza 2“, faza 1 je bila otvorena 2016. godine te su projekti iz te faze trenutno u provedbi. Unutar prvog poziva, 78 mikro, malih i srednjih poduzeća je potpisalo ugovor o bespovratnim sredstvima.

 

Prihvatljivost projekta i prijavitelja

Unutar poziva, kao što kaže i njegovo ime se mogu prijaviti mikro, mala i srednja poduzeća s poslovnim nastanom u Hrvatskoj. Projektima se može dodijeliti iznos između 100.000,00 – 1.000.000,00 kn. Visina sufinanciranja ovisi o veličini poduzeća, te je ona za mikro i mala poduzeća do maksimalno 85%, a za srednja do maksimalno 65%.

Aktivnosti koje su prihvatljive su:

  1. nastup na međunarodnom sajmu izvan RH koji ima najmanje 10% posto stranih izlagača u ukupnom broju izlagača ili 5% inozemnih poslovnih posjetitelja, a navedeni su u bazama podataka expodatabase.com   i/ili www.auma.de.
  2. istraživanje inozemnog tržišta za plasman proizvoda na novo tržište izvan RH
  3. informiranje i vidljivost

 

Prihvatljivost troškova

Prihvatljivi troškovi su usko vezani uz prihvatljive aktivnosti. Troškovi koji se mogu financirati unutar ovog poziva su:

Aktivnost 1:

  1. Troškovi izložbenog prostora na sajmu u inozemstvu koji obuhvaćaju:
  • troškove kotizacije za nastup na sajmu u inozemstvu
  • troškove najma izložbenog prostora (najam neopremljenog izložbenog prostora ili najam izložbenog prostora s tipskim štandom koji nudi organizator, troškovi postavljanja, uređenja, opremanja i pripreme štanda [uključujući troškove postavljanja i rastavljanja štanda s potrebnim priključcima – električne energije, vode, interneta i sl., troškove čišćenja])
  • troškove najma izložbene opreme (IKT oprema, ugostiteljska oprema, projektor i sl.) te
  • troškove upisa u katalog izlagača.
  • ako predmetni sajam na kojem prijavitelj planira nastupiti sudionicima nudi paket-aranžmane koji uključuju gore navedeno, prihvatljiv je trošak takvog paketa
  1. Troškovi upravljanja izložbenim prostorom u iznosu od najviše 15% vrijednosti prihvatljivih troškova ukupne vrijednosti projektnog prijedloga
  • troškovi upravljanja izložbenim prostorom uključuju: putne troškove, troškove smještaja i dnevnica za zaposlenike.

Aktivnosti 2. Prihvatljivi su izdaci za savjetodavne usluge vanjskih dobavljača do najvećeg iznosa od 38.000,00 HRK za: izrade analize tržišta, izrade strategije izvoza i izrade analize potencijalnih poslovnih partnera uz izrađene bonitete istih

Aktivnost 3. Informiranje i vidljivost – u iznosu najviše 2.000,00 kn.

 

Poziv je otvoren, te se projekti šalju 30. listopada u 11:00.  Za više informacija slobodno nam se javite na info@pjr.hr, a mi ćemo Vam izraditi besplatno napraviti Mišljenje o sukladnosti Vaše projektne ideje s natječajem.

 

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnoviji članci iz iste kategorije