Digitalna transformacija poduzeća više ne predstavlja samo pojam o kojem se govori kao o nečemu što će se jednom, možda, nekako, nekada dogoditi. Digitalizacija predstavlja nužnost svakog poduzeća ukoliko želi o(p)stati na sve zasićenijem tržištu. Među ostalim, EU je prepoznala značaj digitalizacije te je Komisija je uspostavila program Digitalna Europa s ukupnim proračunom od 9,2 milijarde eura za oblikovanje i potporu digitalnoj transformaciji europskih društava i gospodarstava.
Potpore poduzetnicima za digitalizaciju poduzeća
Prema analizi DESI, (The Digital Economy and Society Index) za 2019., koju provodi Europska komisija i koja prati evoluciju digitalne kompetitivnosti članica EU-a, Hrvatska je 21. od 29 država članica Europske unije te se nalazi u kategoriji manje uspješnih zemalja (izvor: https://ec.europa.eu/croatia/what_is_digital_transformation_changing_hr).
Ta informacija predstavlja izuzetnu priliku koja će se očitovati kroz buduća bespovratna sredstva koja će biti na raspolaganju poduzetnicima kroz projekte potpore za digitalizaciju poduzeća.
Digitalizacija kao nužnost
Dok veliki poslovni sustavi, dijelom zbog svoje veličine i još važnije, zato što unapređivanjem upravljanja resursima postaju brži, odnosno konkurentniji, mikro, mala pa čak i srednja poduzeća najčešće se suoče s pitanjem: „A što to meni treba?“.
U poslovanju presudni trenutak postaje brzina reakcije u interakciji s poznavanjem svojih resursa i potencijalnih partnera. Ukoliko niste „one man band“ s dva partnera od kojih možete živjeti, onda imate potrebu za određenim alatom koji omogućava jednostavan i funkcionalan pregled podataka o aktivnostima Vašeg poduzeća.
Najbolji indikator je najčešće situacija u kojoj za jedan skup informacija trebate potražiti četiri e-maila i zamoliti da Vam se dostave tri Excel tablice kako biste donijeli neku odluku. Uz to, dobijete automatsku poruku da je Mario na odmoru još tjedan dana jer ste zaboravili da mu je isti odobren još prije mjesec dana.
Mi imamo rješenje!
To je situacija u kojoj sustav poput PJeRp-a rješava na jednostavan, intuitivan i pregledan način i omogućava prikaz nužnih informacija „jednim klikom“. Mogući su pregledi poslovnih prilika, statusa projekata, planiranih vrijednosti kao i zauzetosti odnosno uključenosti kolega u neki od zadataka. Neovisno o tome je li Mario na godišnjem ili na terenu u potjeri za novim projektom.
Također projekt nije samo višemilijunska investicija koja će se izvoditi nekoliko godina s više stotina partnera i kooperanata. Ne postoji toliko mali projekt ukoliko se od njega očekuju budući prihodi poduzeća, zauzetost resursa i u konačnici donosi rast i razvoj organizacije. Bilo da se nabavlja novi informacijski sustav, nova neophodna oprema, proširuje hala ili ured, nužno je imati organizirane podatke na jednom mjestu. Također u odnosu s klijentima – svima štedi vrijeme i novac ukoliko se dobro pripremi za sastanak. Bez nepotrebnog traženja po starima mailovima da saznate o čemu ste pričali zadnji put, kad je to bilo, tko je sve bio na sastanku i koja je važeća ponuda.
Sav stres koji se skupi skupljajući takve informacije uspješno rješava sustav kao što je PJeRp.
Digitalizacija nije nešto što „tamo nekom“ treba ili što je samo rješenje za velike poslovne sustave. Digitalizacija je nužnost ukoliko želite zadržati korak s tržištem, smanjiti stres i opterećenost kolega, biti uvijek opskrbljeni pravim i pravodobnim informacijama te unaprijediti svakodnevno poslovanje.
Za sve informacije obratite se slobodno i bez obveza PJR timu koji će Vam dati optimalan prijedlog temeljen na svom iskustvu, a ne na info letku.
Očekujemo Vas sa zadovoljstvom i željom da zajedno unaprijedimo Vaše poslovanje!