Transformirajte svoje poslovanje
Održivost
PODUZETNICI, PRIPREMITE SE NA OBVEZNE IZVJEŠTAJE O ODRŽIVOSTI!
Europska unija odredila je obvezno izvještavanje o održivosti prema ESRS standardima:
- za sva velika poduzeća i društva uvrštena na uređena tržišta od 2025.
- za MSP-ove od 2028.
Pripremite se na vrijeme.
GRADOVI I OPĆINE, KOMUNICIRAJTE ODRŽIVOST GRAĐANIMA!
Preuzimanjem političke obveze provedbe Programa održivog razvoja do 2030. godine Hrvatska se obvezala osigurati implementaciju globalnih ciljeva održivog razvoja, ugraditi ih u vlastite dokumente strateškog planiranja kako na nacionalnoj tako i na regionalnoj i lokalnoj razini te pridonijeti postizanju ciljeva održivog razvoja na globalnoj razini.
Jedan od ciljeva programa je i učiniti gradove i naselja uključivima, sigurnima, otpornima i održivima i to kroz područja stambene politike, javnog prijevoza i povezanosti, očuvanja i zaštite kulturnih dobara i održivog upravljanja.
Digitalizacija
BEZ SUMNJE VAM TREBA NEKI STUPANJ DIGITALNE TRANSFORMACIJE AKO:
- Osjećate da bi mogli biti organiziraniji
- Vaši podaci nisu na jednom mjestu i brzo dohvatljivi i previše vremena trošite na administraciju
- Izazovno vam je kombinirati članove tima u različite projekte i zaista pratiti njihov rad
- Osjećate stres kad promjena (ljudi, okolnosti, papira, hoće li se planovi ispuniti)
PJR vam može pomoći da se organizirate... pomoću softvera za upravljanje organizacijom - PJERP
ŠTO SVE MOŽETE VODITI U PJERP-U?
- Kalendare (individualni i zajednički, sastanci, zadaci, pozivi, izostanci, lokacija rada…)
- Planirano i utrošeno vrijeme zaposlenika, vrijeme provedeno na poslovima/projektima
- Baze podataka o organizacijama i kontaktima
- Buduće prilike vašeg poslovanja, ponude, prodaju
- Ugovore, projekte i ključni poslovi organizacije
- Prihode po poslovima i projektima, proračunsko planiranje
- Kampanje, događaji
- Dokumente atribuirane i lako pretražive
- Različita automatska izvješća o rezultatima (prihoda, rada ljudi, prodaje, projekata…
NAŠ PROCES:
U cijeni licence sadržano je sve što vam treba za rad (web i mobilna aplikacija, tehnička podrška, cloud prostor i sl.). Sve opisano može se dogoditi u 3 do 6 mjeseci. Proces ne traje dugo jer krećete od našeg sustava u koji smo mi uložili 10 godina. Kada se inspirirate jednim izvrsnim sustavom, lakše će vam biti vidjeti sebe u tome. Mi ćemo pomoći da ga prilagodite sebi, brzo i vrlo povoljno možete doći do rješenja i podignete svoju organizaciju na viši nivo.
Komuniciranje
PJR je u mogućnosti pružiti i vrhunske komunikacijske usluge koje unaprjeđuju poslovanje. Komuniciranje je obavezni dio aktivnosti EU projekata, ali može biti i važan dio strateškog dokumenta ili cilja da se strateški unaprijedi neki dio poslovanja kroz bolju segmentaciju i prilagodbu komuniciranja skupinama dionika.
Specijalizirani smo za analizu tržišta, izradu strategija digitalnih komunikacija, kreiranje i provedbu sveobuhvatnih marketinških planova te organizaciju evenata i sajmova. Naš stručni tim osigurava preciznu i učinkovitu komunikaciju koja poboljšava tržišnu poziciju i poslovne rezultate, pružajući kvalitetna rješenja za sve komunikacijske potrebe.
Marketinška analiza tržišta je proces prikupljanja i evaluacije podataka o tržištu kako bi se razumjele tržišne potrebe, konkurencija i trendovi. Cilj je identificirati prilike i prijetnje, definirati ciljnu publiku i razviti strategije koje će povećati konkurentnost i učinkovitost poslovanja. Analiza uključuje istraživanje tržišta, segmentaciju, procjenu veličine tržišta, analizu konkurencije i identifikaciju ključnih faktora uspjeha.
Izrada strategija digitalnih komunikacija uključuje planiranje i implementaciju online komunikacijskih aktivnosti koje pomažu tvrtkama da dosegnu i angažiraju svoju ciljnu publiku. Proces obuhvaća definiranje ciljeva, analizu ciljane skupine, odabir odgovarajućih digitalnih kanala, kreiranje relevantnog sadržaja, te praćenje i optimizaciju rezultata. Cilj je osigurati dosljednu i učinkovitu komunikaciju koja povećava vidljivost brenda, angažman korisnika i poslovni rast.
Kreiranje i provedba sveobuhvatnih marketinških planova podrazumijeva razvoj detaljne strategije za promociju proizvoda ili usluga. Ova usluga uključuje analizu tržišta, definiranje ciljne publike, postavljanje marketinških ciljeva, odabir marketinških kanala, planiranje kampanja i budžeta, te praćenje i evaluaciju učinka. Cilj je uspostaviti učinkovit i integriran pristup marketingu koji maksimizira povrat ulaganja i osigurava dugoročan uspjeh na tržištu.
Organizacija evenata i sajmova obuhvaća sve korake potrebne za uspješno planiranje i provedbu događanja. Ova usluga uključuje konceptualizaciju, logističku podršku, koordinaciju s dobavljačima, promociju događaja, te upravljanje na dan održavanja. Cilj je stvoriti impresivna i učinkovita događanja koja jačaju brend, privlače ciljanu publiku i omogućuju kvalitetnu interakciju s ključnim dionicima.