Transformirajte svoje poslovanje

Održivost

PODUZETNICI, PRIPREMITE SE NA OBVEZNE IZVJEŠTAJE O ODRŽIVOSTI!

Europska unija odredila je obvezno izvještavanje o održivosti prema ESRS standardima:

  • za sva velika poduzeća i društva uvrštena na uređena tržišta od 2025.
  • za MSP-ove od 2028.

Pripremite se na vrijeme.

HGK ESG VODIČ – Praktične smjernice za održivo poslovanje

GRADOVI I OPĆINE, KOMUNICIRAJTE ODRŽIVOST GRAĐANIMA!

Preuzimanjem političke obveze provedbe Programa održivog razvoja do 2030. godine Hrvatska se obvezala osigurati implementaciju globalnih ciljeva održivog razvoja, ugraditi ih u vlastite dokumente strateškog planiranja kako na nacionalnoj tako i na regionalnoj i lokalnoj razini te pridonijeti postizanju ciljeva održivog razvoja na globalnoj razini.

Jedan od ciljeva programa je i učiniti gradove i naselja uključivima, sigurnima, otpornima i održivima i to kroz područja stambene politike, javnog prijevoza i povezanosti, očuvanja i zaštite kulturnih dobara i održivog upravljanja.

Dobrovoljni nacionalni pregled o
provedbi ciljeva Programa Ujedinjenih naroda za održiv razvoj do 2030.

PJR VAS MOŽE VODITI NA PUTU PREMA ODRŽIVOSTI ...

NAŠ PROCES:

Digitalizacija

BEZ SUMNJE VAM TREBA NEKI STUPANJ DIGITALNE TRANSFORMACIJE AKO:

  • Osjećate da bi mogli biti organiziraniji
  • Vaši podaci nisu na jednom mjestu i brzo dohvatljivi i previše vremena trošite na administraciju
  • Izazovno vam je kombinirati članove tima u različite projekte i zaista pratiti njihov rad
  • Osjećate stres kad promjena (ljudi, okolnosti, papira, hoće li se planovi ispuniti)

PJR vam može pomoći da se organizirate... pomoću softvera za upravljanje organizacijom - PJERP

ŠTO SVE MOŽETE VODITI U PJERP-U?

  1. Kalendare (individualni i zajednički, sastanci, zadaci, pozivi, izostanci, lokacija rada…)
  2. Planirano i utrošeno vrijeme zaposlenika, vrijeme provedeno na poslovima/projektima
  3. Baze podataka o organizacijama i kontaktima
  4. Buduće prilike vašeg poslovanja, ponude, prodaju
  5. Ugovore, projekte i ključni poslovi organizacije
  6. Prihode po poslovima i projektima, proračunsko planiranje
  7. Kampanje, događaji
  8. Dokumente atribuirane i lako pretražive
  9. Različita automatska izvješća o rezultatima (prihoda, rada ljudi, prodaje, projekata…
PJERP logo

NAŠ PROCES:

U cijeni licence sadržano je sve što vam treba za rad (web i mobilna aplikacija, tehnička podrška, cloud prostor i sl.). Sve opisano može se dogoditi u 3 do 6 mjeseci. Proces ne traje dugo jer krećete od našeg sustava u koji smo mi uložili 10 godina. Kada se inspirirate jednim izvrsnim sustavom, lakše će vam biti vidjeti sebe u tome. Mi ćemo pomoći da ga prilagodite sebi, brzo i vrlo povoljno možete doći do rješenja i podignete svoju organizaciju na viši nivo.

Komuniciranje

PJR je u mogućnosti pružiti i vrhunske komunikacijske usluge koje unaprjeđuju poslovanje. Komuniciranje je obavezni dio aktivnosti EU projekata, ali može biti i važan dio strateškog dokumenta ili cilja da se strateški unaprijedi neki dio poslovanja kroz bolju segmentaciju i prilagodbu komuniciranja skupinama dionika.

Specijalizirani smo za analizu tržišta, izradu strategija digitalnih komunikacija, kreiranje i provedbu sveobuhvatnih marketinških planova te organizaciju evenata i sajmova. Naš stručni tim osigurava preciznu i učinkovitu komunikaciju koja poboljšava tržišnu poziciju i poslovne rezultate, pružajući kvalitetna rješenja za sve komunikacijske potrebe.

Marketinška analiza tržišta je proces prikupljanja i evaluacije podataka o tržištu kako bi se razumjele tržišne potrebe, konkurencija i trendovi. Cilj je identificirati prilike i prijetnje, definirati ciljnu publiku i razviti strategije koje će povećati konkurentnost i učinkovitost poslovanja. Analiza uključuje istraživanje tržišta, segmentaciju, procjenu veličine tržišta, analizu konkurencije i identifikaciju ključnih faktora uspjeha.

Izrada strategija digitalnih komunikacija uključuje planiranje i implementaciju online komunikacijskih aktivnosti koje pomažu tvrtkama da dosegnu i angažiraju svoju ciljnu publiku. Proces obuhvaća definiranje ciljeva, analizu ciljane skupine, odabir odgovarajućih digitalnih kanala, kreiranje relevantnog sadržaja, te praćenje i optimizaciju rezultata. Cilj je osigurati dosljednu i učinkovitu komunikaciju koja povećava vidljivost brenda, angažman korisnika i poslovni rast.

Kreiranje i provedba sveobuhvatnih marketinških planova podrazumijeva razvoj detaljne strategije za promociju proizvoda ili usluga. Ova usluga uključuje analizu tržišta, definiranje ciljne publike, postavljanje marketinških ciljeva, odabir marketinških kanala, planiranje kampanja i budžeta, te praćenje i evaluaciju učinka. Cilj je uspostaviti učinkovit i integriran pristup marketingu koji maksimizira povrat ulaganja i osigurava dugoročan uspjeh na tržištu.

Organizacija evenata i sajmova obuhvaća sve korake potrebne za uspješno planiranje i provedbu događanja. Ova usluga uključuje konceptualizaciju, logističku podršku, koordinaciju s dobavljačima, promociju događaja, te upravljanje na dan održavanja. Cilj je stvoriti impresivna i učinkovita događanja koja jačaju brend, privlače ciljanu publiku i omogućuju kvalitetnu interakciju s ključnim dionicima.

JAVITE NAM SE