Svjetska pandemija osim uočljivog utjecaja na našu svakodnevicu, zauvijek promijenila i način poslovanja
Pojmovi poput „online“, „remote“ i digitalno su se implementirali u uobičajeno poslovanje. Prema istraživanju McKinsey & Company („How COVID-19 has pushed companies over the technology tipping point—and transformed business forever“), poduzeća su u pandemijskoj godini ubrzala stvaranje digitalnih ili digitalno unaprijeđenih proizvoda u vremenskom ekvivalentu od 7 godina (u usporedbi s predpandemijskim trendovima).
Bilo da se radi o interakciji s klijentima, radu od kuće ili zajedničkom upravljanju projektima, danas teško da postoji organizacija koja tijekom pandemijskih ograničenja nije, makar prisilno, koristila neke od digitalnih usluga u svom poslovanju. PJR je imao zahvalnu priliku koristiti sustav organizacije rada tijekom 5 godina prije pandemije i sav trud i implementacija su došli na naplatu u uvjetima otežanog poslovanja kada su svi podaci, komunikacija, sigurnost i organizacija poslovanja bili vođeni i praćeni putem vlastito krojenog PJeRp alata. Bilo da ste mikro poduzeće ili velika organizacija iskoristite priliku i savjetujte se pomoću naših iskustava, a u svrhu poboljšanja vlastitog poslovanja.