Šesta Međunarodna konferencija o javnoj nabavi održati će se

23. i 24. svibnja 2024. u hotelu Ambasador, Opatija

Projekt jednako razvoj već tradicionalno održava međunarodnu konferenciju o javnoj nabavi koja za cilj ima prikazivanje najboljih primjera u praksi javne nabave. Ovogodišnja šesta Međunarodna konferencija o javnoj nabavi ima u fokusu temu okolišnog, društvenog i korporativnog upravljanja (ESG) u kriterijima javne nabave.

Svjesni smo kako javna nabava može postaviti visoke ekološke standarde birajući proizvode ili usluge s manjim ugljičnim otiskom. Između ostalog, cilj konferencije je prikazati na koji način uvođenjem ESG kriterija u javnu nabavu možemo postati pokretači pozitivnih promjena i podržati dobavljače koji teže održivom razvoju.

Uz navedeno, kao i svake godine svrha konferencije je pridonijeti razmjeni iskustava svih sudionika te prikazati najnovije promjene koje se odvijaju u zakonodavstvu. 

Očekujte dinamične diskusije, inspirativne govornike i praktične primjere koji će vas motivirati da razmišljate o nabavi na potpuno nov način.

Vidimo se u Opatiji!

Za sve koji niste u mogućnosti pridružiti nam se uživo, osigurali smo opciju online praćenja

Konferencija počinje za:

Dana
Sati
Minuta
Sekundi

NOVO! Svi polaznici konferencije dobivaju besplatno pohađanje jednog usavršavanja u području javne nabave u obliku webinara (8 bodova)

Predavači i panelisti

  • Ana Fresl, predsjednica Uprave, Projekt jednako razvoj d.o.o.
  • Maja Kuhar, predsjednica Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave
  • Borut Smrdel, viši sudac na Upravnom sudu Republike Slovenije
  • Marko Turudić, izvanredni profesor, Katedra za upravno pravo Pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
  • Hrvoje Sagrak, predsjednik Uprave, InfoDom d.o.o.
  • Ida Meulengracht Ginsborg, posebna savjetnica za javnu nabavu, Općina Kopenhagen, Danska
  • Manuela Licul Martinčić, stručnjakinja za javnu nabavu
  • Jurica Perko, voditelj projekata, Regionalna energetska agencija Sjever
  • Filip Tončić, direktor izvršnog centra za javne financije,  InfoDom d.o.o.
  • Tomislav Kovačević. ravnatelj JU Nacionalni park Plitvička jezera
  • Ivan Serdarušić, član Uprave, Projekt jednako razvoj d.o.o.
  • Ines Gruica Devčić, članica Uprave, Projekt jednako razvoj d.o.o.

Stručni tim organizatora

Ines Gruica Devčić
programska direktorica

Ivan Serdarušić
moderator panela

Lana Tortić
voditeljica programa

Antonija Belošević
voditeljica organizacijskog tima

Program konferencije

Slijedi uskoro….

Program konferencije

Četvrtak, 23. svibnja 2024.

09:00 – 9:30

Registracija sudionika

09:30 – 09:40

Svečano otvaranje konferencije i predstavljanje programa konferencije

Ana Fresl, predsjednica Uprave, Projekt jednako razvoj d.o.o.

09:40 – 10:30

Aktualno stanje u sustavu nabave

Maja Kuhar, predsjednica Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave

10:30 – 10:50

Dodatne obveze za naručitelje sukladno Uredbama EU (2022/1031; 2022/576 o izmjeni Uredbe (EU) br. 833/2014; 2022/2560; 2023/2675)

Danijela Pažur Ivančić, dipl. iur.

10:50 – 11:15

Pauza za osvježenje

11:15 – 11:35

Statistički pregled novog EOJN

Hrvoje Sagrak, predsjednik Uprave, InfoDom.o.o.

Filip Tončić, direktor izvršnog centra za javne financije, InfoDom d.o.o.

11:35 – 12:10

Produljenje ugovora o javnoj nabavi

Marko Turudić, izvanredni profesor, Katedra za upravno pravo Pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

12:10 – 12:30

Pregled prakse i primjeri nabava inženjerskih usluga

 

12:30 – 14:00

Pauza za ručak

14:00 – 15:00

Pregled prakse suda EU

 

15:00 – 15:20

Presjek prakse u zelenim kriterijima

Ivan Serdarušić, član Uprave, Projekt jednako razvoj d.o.o.

14:00 – 15:00

PANEL RASPRAVA: Praktična primjena izmjena

Moderator panela: Ivan Serdarušić, član Uprave, Projekt jednako razvoj d.o.o.

Panelisti:

Maja Kuhar, predsjednica Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave

Marko Turudić, izvanredni profesor, Katedra za upravno pravo Pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

Hrvoje Sagrak, predsjednik Uprave, InfoDom d.o.o.

16:00 – 16:10

Izvlačenje nagrade za sudionike istraživanja

16:10

Piće i networking nakon radnog dijela (lobby ili terasa hotela)

od 20:00

Druženje i networking

Petak, 12. svibnja 2023.

09:30 – 10:15

Primjer prakse u javnoj nabavi: provedba središnje nabave fotonaponskih elektrana u okviru provedbe Programa „Energija i klimatske promjene”

Manuela Licul Martinčić, stručnjakinja za javnu nabavu

Jurica Perko, voditelj projekata, Regionalna energetska agencija Sjever

10:15 – 10:45

Primjer održive javne nabave: grad Kopenhagen

Ida Meulengracht Ginsborg, posebna savjetnica za javnu nabavu, Općina Kopenhagen, Danska

10:45 – 11:00

Inovacije u elektroničkoj javnoj nabavi

Filip Tončić, direktor izvršnog centra za javne financije, InfoDom d.o.o.

11:00 – 11:40

Pauza za osvježenje

11:40 – 12:00

Intervju: hrana kao dio održivosti nabave

Tomislav Kovačević. ravnatelj JU Nacionalni park Plitvička jezera

12:00 – 12:40

Kulturološke promjene u percepciji javnih naručitelja za usvajanje inovativnih rješenja– budućnost projekata i javne nabave

Ivan Serdarušić, član Uprave, Projekt jednako razvoj d.o.o.

12:40 – 13:00

Nagradna igra

Organizator zadržava pravo izmjene programa.

Ciljevi konferencije

Polaznici konferencije dobivaju:

  • NOVO! Svi polaznici konferencije dobivaju besplatno pohađanje jednog usavršavanja u području javne nabave u obliku webinara (8 bodova)
  • organizirani ručak i druženje prvog dana konferencije te osvježenje u pauzama oba dana konferencije
  • povoljnije cijene smještaja u hotelu za polaznike konferencije
  • članstvo u Klubu vjernosti
  • trajni popust od 10% na PJR edukacije
  • mogućnost ostvarenja dodatnog popusta kombiniranjem kotizacija s PJR edukacijama i poseban popust za rane prijave

Što vas očekuje?

  • Interaktivna radionica
  • Nova znanja i informacije
  • Razmjena iskustava
  • Mogućnost interakcije tijekom konferencije
  • Priznati domaći stručnjaci
  • Istaknuti međunarodni predavači
  • I ne manje važno, dobra zabava

Uživo u Opatiji

Prijave su otvorene!

Posebna ponuda!
Early Bird kotizacija samo do 15. ožujka!

Redovna cijena kotizacije nakon 15. ožujka iznosi 350€, odnosno 250€ za online praćenje.

Osigurali smo posebne grupne popuste:

3 – 4 kotizacije – 10%
5 i više kotizacija – 15%

 

Online praćenje

Smještaj

Za sve polaznike konferencije osigurali smo povoljniji smještaj u hotelu Ambasador***** i hotelu Admiral****  Opatija.

Acess Code za ostvarivanje posebnih uvjeta smještaja na stranici www.liburnia.hr: PJR2024, odnosno klikom na sljedeći link (direktno, bez unosa promo koda):

 

Sudionici koji bi željeli unaprijed platiti smještaj po predračunu, potrebno je da svoju rezervaciju izvrše samostalno putem rezervacijskog linka, odnosno promo kôda PJR2024 te u zadnjem koraku odaberu način plaćanja predračunom. Predračun je moguće zatražiti do 10 dana prije dolaska, a nakon isteka tog roka rezervacija će se smatrati otkazanom.

Upute za izdavanje predračuna:
Na zadnjem koraku nakon što se odabere vrsta sobe, upišu se podaci te se odabire i način plaćanja:

1. unaprijed predračunom
2. upisati sve tražene podatke poslovnog subjekta, adresu, OIB

Rok za rezervacije smještaja po povlaštenim cijenama je 15 dana prije događanja, a nakon isteka tog roka rezervacije smještaja će biti moguće na upit, prema raspoloživosti hotela.

Za sva dodatna pitanja i eventualnu asistenciju pri samom procesu rezervacije na raspolaganju je rezervacijski centar Liburnia Hotels & Villas (reservation.mice@liburnia.hr / +385 51 710 444). Prilikom kontaktiranja agenata u rezervacijskom centru pozvati se na promo kôd PJR2024.

Predkonferencijski dan

Dan prije konferencije organiziramo usavršavanje u javnoj nabavi na temu Recentna praksa DKOM-a u postupcima JN sa osvrtom na javnu nabavu koja se provodi na projektima financiranim iz sredstava Europske unije te postupanja u novom EOJN gdje će svoja znanja i iskustva prenijeti stručnjaci iz područja javne nabave. 

Za sve polaznike konferencije osigurali smo posebnu cijenu kotizacije za rane prijave do 15. ožujka 2024.

Polaznici ostvaruju 8 bodova za obnovu certifikata. Kako se prijaviti i sve ostale informacije možete saznati ovdje.

Požurite, broj mjesta je ograničen.

Stana Kurtov
konzultantica

Tomislav Muhvić
konzultant

Sponzori: 
Infodom
Sponzori: 
Organizator:
PJR logo

Kako nam je bilo na prošloj konferenciji?