Bespovratnim sredstvima do digitalizacije poslovanja kroz Vaučere za digitalizaciju i Transformaciju kulturnih i kreativnih industrija
PJeRp je softver za upravljanje resursima poduzeća koji vam nudi sve što vam je potrebno za optimizaciju poslovanja na jednom mjestu. Od financija do nabave, prodaje i proizvodnje, PJeRp vam pomaže da pratite ključne pokazatelje poslovanja, smanjite administraciju i povećate efikasnost.
Uz PJeRp možete:
• Uštedjeti vrijeme i novac: PJeRp vam pomaže da ubrzate procese, smanjite greške i poboljšate produktivnost, što rezultira značajnim uštedama u vremenu i troškovima
• Poboljšati pregled nad poslovanjem i kontrolu: PJeRp vam pruža centralni prikaz poslovanja, od financija i prodaje do nabave i proizvodnje. To vam omogućuje da imate potpunu kontrolu nad svim procesima i da u bilo kojem trenutku dobijete točne i ažurirane podatke o svim ključnim pokazateljima uspješnosti (KPI-jevima)
• Povećati profitabilnost: PJeRp vam pomaže da donesete informirane odluke zasnovane na točnim i ažurnim podacima. To vam omogućuje da optimizirate resurse, poboljšate efikasnost i povećate profitabilnost
• Uspostaviti bolju suradnju i komunikaciju: PJeRp olakšava suradnju i komunikaciju među odjelima i timovima u vašem poduzeću. To poboljšava koordinaciju i usklađenost, što rezultira većom produktivnošću i boljim rezultatima
• Osigurati usklađenost s propisima i standardima: PJeRp vam pomaže da ispunite sve relevantne propise i standarde
PJeRp je idealan za:
• Mala i srednja poduzeća koja žele optimizirati svoje poslovanje i poboljšati profitabilnost
• Poduzeća koja traže sveobuhvatno softversko rješenje koje može podržati njihov rast i razvoj
• Poduzeća u svim industrijama koja žele poboljšati efikasnost, produktivnost i organiziranost
Saznajte više o tome kako vam PJeRp može pomoći da unaprijedite svoje poslovanje i iskoristite mogućnost financiranja uvođenja PJeRp-a sredstvima iz EU fondova.
Kliknite na “Saznaj više” i kontaktirajte nas za razgovor i prezentaciju sustava.