BLIND BIRD KOTIZACIJE DOSTUPNE SU JOŠ…

d
h
min

Osma Međunarodna konferencija o javnoj nabavi

“Direktive i praksa u proteklom razdoblju – vrijeme za promjene ?” 

12. i 13. ožujka 2026. hotel Ambasador, Opatija

Europska javna nabava nalazi se pred najvećim iskorakom u desetljeću.
Reforma EU direktiva, snažniji naglasak na strateškoj autonomiji te sve veći utjecaj umjetne inteligencije na procese – sve to otvara pitanja na koja stručna zajednica mora odgovoriti odmah.

Zato u ožujku u Opatiju dovodimo vodeće hrvatske i europske stručnjake, autore presedana, tumače Direktiva i praktičare koji oblikuju budućnost sustava. Kroz kombinaciju izlaganja, panel-rasprava i specijaliziranih stručnih radionica usavršavanja u području javne nabave, konferencija će ponuditi najrelevantnije uvide u nadolazeće promjene: od izmjena ZJN-a i nove arhitekture EU nabave, do izazova u obrambenim postupcima, državnim potporama, industrijskoj politici te implementaciji AI rješenja u praktičnom radu naručitelja.

Ovo je mjesto gdje se okuplja praksom vođena struka – oni koji kreiraju postupke, rješavaju žalbe, pripremaju politike i donose odluke. Ako želite biti korak ispred u razdoblju u kojem se pravila, prioriteti i brzina postupaka mijenjaju, Opatija 2026. je događaj koji ne propuštate.

Pridružite nam se na dvodnevnom programu koji spaja najaktualnije teme, visokokvalitetne predavače i interaktivne radionice za stručno usavršavanje, u godini u kojoj javna nabava dobiva potpuno novu dinamiku.

Konferencija počinje za:

Dana
Sati
Minuta
Sekundi

Sudjelovanjem na konferenciji ostvarujete bodove za obnovu certifikata javne nabave

Predavači i panelisti

  • Ana Fresl, predsjednica Uprave, Projekt jednako razvoj d.o.o.
  • Maja Kuhar, v.d. predsjednica Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave
  • Dr. Kristin Stechemesser, Research Associate, German Environment Agency
  • Anton Tomljanović, Ministarstvo gospodarstva, Uprava za politiku javne nabave
  • Trygve Gudmund Harlem Losnedahl, University of Oslo – Centre for European Law
  • Teja Kolar, Tematikon projekt d.o.o.
  • Marko Filipović, Grad Rijeka

  • Jelena Markulin, Američka gospodarska komora u Hrvatskoj
  • Romana Krpina, IN2
  • Gerrit Davids, Lead Advisor, TaranisCo Advisory CC
  • Loris Peršurić, Grad Poreč
  • Fernando Kirigin, Grad Opatija
  • Matej Mostarac, Grad Kastav
  • Sanja Udović, Općina Viškovo
  • Ivica Pranjić, Hrvatski restauratorski zavod
  • Maja Kušt, Tematikon projekt d.o.o.
  • Nikolina Bačurin, Public tenders d.o.o.
  • Tomislav Muhvić, Projekt jednako razvoj d.o.o.

Stručni tim organizatora

Ines Gruica Devčić
programska direktorica

Ivan Serdarušić
programski direktor

Roko Kalafatić
voditelj programa, Lider media d.o.o.

Antonija Belošević
voditeljica organizacijskog tima

Program konferencije slijedi uskoro...

Program konferencije slijedi uskoro...

Četvrtak, 13. ožujka 2025.

09:00 – 9:30

Registracija sudionika

09:30 – 9:40

Svečano otvaranje konferencije i predstavljanje programa konferencije

Ana Fresl, predsjednica Uprave, Projekt jednako razvoj d.o.o.

09:40 – 10:10

Inicijative Europske komisije i 10 godina Direktiva

Maja Kuhar, v.d. predsjednica Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave

10:10 – 10:30

Eko oznake u postupcima javne nabave

Dr. Kristin Stechemesser, Research Associate, German Environment Agency

10:30– 11:10

Panel rasprava: Iskustva investitora JLRS u strateškom planiranju i izvođenju ključnih investicija

Panelisti:

Loris Peršurić, Grad Poreč

Fernando Kirigin, Grad Opatija

Matej Mostarac, Grad Kastav

Sanja Udović, Općina Viškovo

Moderator:

Roko Kalafatić, Lider media d.o.o.

11:10 – 11:40

Pauza za osvježenje

11:40– 12:00

Inovativna javna nabava

Anton Tomljanović, Ministarstvo gospodarstva, Uprava za politiku javne nabave

12:00– 12:20

Promišljanje o konkurenciji u zakonu o javnoj nabavi Europske unije

Trygve Gudmund Harlem Losnedahl, University of Oslo – Centre for European Law

12:20– 13:20

Panel rasprava: Javna nabava u EU: Izazovi i praksa u zaštiti tržišta

Panelisti:

Maja Kuhar, v.d. predsjednica Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave

Romana Krpina, IN2

Marko Filipović, Grad Rijeka

Ivan Serdarušić, Projekt jednako razvoj

Moderator:

Ines Gruica Devčić, Projekt jednako razvoj

13:20 – 14:40

Pauza za ručak

Poludnevna radionica programa stručnog usavršavanja u javnoj nabavi (4 sata/boda za obnovu certifikata javne nabave) Dvorane A, B i C 

14:40 – 17:50

Teme:

Oslanjanje na sposobnost drugog gospodarskog subjekta u dokazivanju sposobnosti, Ivica Pranjić

Opcije iz Zakona o javnoj nabavi koje se rijetko koriste u praksi, Maja Kušt

Zajednica gospodarskih subjekata u postupcima javne nabave, Nikolina Bačurin

Izazovi u pregledu i ocjeni ponuda prilikom ocjenjivanja stranih ponuditelja, Tomislav Muhvić

od 20:30

Druženje i networking

Petak, 14. ožujka 2025.

Poludnevna radionica programa stručnog usavršavanja u javnoj nabavi (4 sata/boda za obnovu certifikata javne nabave) Dvorane A, B i C

09:00 – 12:00

Teme:

Kriterij ENP, dobra i loša praksa u primjeni, Ivica Pranjić

Pregled novih sektorskih propisa Europske unije s poveznicom na javnu nabavu, Maja Kušt

Postupanja s jamstvima za ozbiljnost ponude– prikaz recentne prakse DKOM-a i VUS-a, Nikolina Bačurin

Pravna zaštita i prikaz studije slučaja, Tomislav Muhvić

12:00 – 12:40

Pauza za osvježenje

12:40 – 13:00

Umjetna inteligencija i javna nabava: Prilike i izazovi

Teja Kolar, Tematikon projekt d.o.o.

13:00 – 13:20

Prijedlozi izmjena Zakona o javnoj nabavi Američke gospodarske komore u Hrvatskoj

Jelena Markulin, Američka gospodarska komora u Hrvatskoj

13:20 – 13:40

ESG „Zelena“ nabava za održivu budućnost

Gerrit Davids, Lead Advisor, TaranisCo Advisory CC

13:40 – 14:00

Nagradna igra

Organizator zadržava pravo izmjene programa.

Interaktivna brošura konferencije

Letak konferencije možete preuzeti ovdje.

Ciljevi konferencije

Polaznici konferencije dobivaju:

  • Polaznici konferencije ostvaruju bodove za obnovu certifikata javne nabave (ukupno 8 bodova)
  • organizirani ručak i druženje prvog dana konferencije te osvježenje u pauzama oba dana konferencije
  • povoljnije cijene smještaja u hotelu za polaznike konferencije
  • članstvo u Klubu vjernosti
  • trajni popust od 10% na PJR edukacije
  • mogućnost ostvarenja dodatnog popusta kombiniranjem kotizacija s PJR edukacijama i poseban popust za rane prijave

Što vas očekuje?

  • NOVO! Poludnevne radionice programa stručnog usavršavanja u javnoj nabavi
  • Nova znanja i informacije
  • Razmjena iskustava
  • Mogućnost interakcije tijekom konferencije
  • Priznati domaći stručnjaci
  • Istaknuti međunarodni predavači
  • I ne manje važno, dobra zabava

Kotizacije

Blind Bird

Za prijave do 5. prosinca
350 € + PDV
  • Standardna cijena pojedinačne kotizacije za kupnju do 3 kotizacije
PRILIKA

Early Bird

Za prijave do 31. siječnja 2026.
395 € + PDV
  • Standardna cijena pojedinačne kotizacije za kupnju do 3 kotizacije

Standardna kotizacija

Za prijave nakon 31. siječnja 2026.
450 € + PDV
  • Standardna cijena pojedinačne kotizacije za kupnju do 3 kotizacije

Osigurali smo posebne grupne popuste

 3 – 4 kotizacije – 10%
5 i više kotizacija – 15%

Za realizaciju popusta na kotizacije potrebno je na edukacije@pjr.hr poslati kontakt podatke svih članova tima (iz iste organizacije) koji ostvaruju popust.

Smještaj

Za sve polaznike konferencije osigurali smo povoljniji smještaj u hotelu Ambasador***** i hotelu Imperial****  Opatija.

Acess Code za ostvarivanje posebnih uvjeta smještaja na stranici www.liburnia.hr: PJR2026, odnosno klikom na sljedeći link (direktno, bez unosa promo koda):

Sudionici koji bi željeli unaprijed platiti smještaj po predračunu, potrebno je da svoju rezervaciju izvrše samostalno putem rezervacijskog linka, odnosno promo kôda PJR2026 te u zadnjem koraku odaberu način plaćanja predračunom. 

Predračun je moguće zatražiti do 10 dana prije dolaska, a nakon isteka tog roka rezervacija će se smatrati otkazanom.

Upute za izdavanje predračuna:
Na zadnjem koraku nakon što se odabere vrsta sobe, upišu se podaci te se odabire i način plaćanja:

1. unaprijed predračunom
2. upisati sve tražene podatke poslovnog subjekta, adresu, OIB

Ukoliko je potrebno izdavanje e-računa, u napomenu rezervacije molimo upisati ”Potrebno je izdavanje e-računa” i upisati broj narudžbenice. Narudžbenica treba biti predana prilikom check in-a kao sredstvo plaćanja. Naknadne korekcije e-računa neće biti moguće te ljubazno molimo da više detalja pogledate u Općim uvjetima poslovanja prilikom izrade rezervacije. Rok za rezervacije smještaja po povlaštenim cijenama je 01.03.2026. a nakon isteka tog roka rezervacije smještaja će biti moguće na upit, prema raspoloživosti hotela.

Za sva dodatna pitanja i eventualnu asistenciju pri samom procesu rezervacije na raspolaganju je rezervacijski centar Liburnia Hotels & Villas (reservation.mice@liburnia.hr / +385 51 710 444).

Prilikom kontaktiranja agenata u rezervacijskom centru sudionici se mogu pozvati se na promo kôd “PJR2026”, odnosno na sam naziv događanja.

Kako nam je bilo prošle godine

Organizator:

PJR logo