Osma Međunarodna konferencija o javnoj nabavi
“Direktive i praksa u proteklom razdoblju – vrijeme za promjene ?”
12. i 13. ožujka 2026. hotel Ambasador, Opatija
Europska javna nabava nalazi se pred najvećim iskorakom u desetljeću.
Reforma EU direktiva, snažniji naglasak na strateškoj autonomiji te sve veći utjecaj umjetne inteligencije na procese – sve to otvara pitanja na koja stručna zajednica mora odgovoriti odmah.
Zato u ožujku u Opatiju dovodimo vodeće hrvatske i europske stručnjake, autore presedana, tumače Direktiva i praktičare koji oblikuju budućnost sustava. Kroz kombinaciju izlaganja, panel-rasprava i specijaliziranih stručnih radionica usavršavanja u području javne nabave, konferencija će ponuditi najrelevantnije uvide u nadolazeće promjene: od izmjena ZJN-a i nove arhitekture EU nabave, do izazova u obrambenim postupcima, državnim potporama, industrijskoj politici te implementaciji AI rješenja u praktičnom radu naručitelja.
Ovo je mjesto gdje se okuplja praksom vođena struka – oni koji kreiraju postupke, rješavaju žalbe, pripremaju politike i donose odluke. Ako želite biti korak ispred u razdoblju u kojem se pravila, prioriteti i brzina postupaka mijenjaju, Opatija 2026. je događaj koji ne propuštate.
Pridružite nam se na dvodnevnom programu koji spaja najaktualnije teme, visokokvalitetne predavače i interaktivne radionice za stručno usavršavanje, u godini u kojoj javna nabava dobiva potpuno novu dinamiku.
Konferencija počinje za:
Sudjelovanjem na konferenciji ostvarujete bodove za obnovu certifikata javne nabave
Predavači i panelisti
- Ana Fresl, predsjednica Uprave, Projekt jednako razvoj d.o.o.
- Maja Kuhar, v.d. predsjednica Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave
- Dr. Kristin Stechemesser, Research Associate, German Environment Agency
- Anton Tomljanović, Ministarstvo gospodarstva, Uprava za politiku javne nabave
- Trygve Gudmund Harlem Losnedahl, University of Oslo – Centre for European Law
- Teja Kolar, Tematikon projekt d.o.o.
Marko Filipović, Grad Rijeka
- Jelena Markulin, Američka gospodarska komora u Hrvatskoj
- Romana Krpina, IN2
- Gerrit Davids, Lead Advisor, TaranisCo Advisory CC
- Loris Peršurić, Grad Poreč
- Fernando Kirigin, Grad Opatija
- Matej Mostarac, Grad Kastav
- Sanja Udović, Općina Viškovo
- Ivica Pranjić, Hrvatski restauratorski zavod
- Maja Kušt, Tematikon projekt d.o.o.
- Nikolina Bačurin, Public tenders d.o.o.
- Tomislav Muhvić, Projekt jednako razvoj d.o.o.
Stručni tim organizatora
Ines Gruica Devčić
programska direktorica
Ivan Serdarušić
programski direktor
Roko Kalafatić
voditelj programa, Lider media d.o.o.
Antonija Belošević
voditeljica organizacijskog tima
Program konferencije slijedi uskoro...
Program konferencije slijedi uskoro...
Četvrtak, 13. ožujka 2025.
09:00 – 9:30
Registracija sudionika
09:30 – 9:40
Svečano otvaranje konferencije i predstavljanje programa konferencije
Ana Fresl, predsjednica Uprave, Projekt jednako razvoj d.o.o.
09:40 – 10:10
Inicijative Europske komisije i 10 godina Direktiva
Maja Kuhar, v.d. predsjednica Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave
10:10 – 10:30
Eko oznake u postupcima javne nabave
Dr. Kristin Stechemesser, Research Associate, German Environment Agency
10:30– 11:10
Panel rasprava: Iskustva investitora JLRS u strateškom planiranju i izvođenju ključnih investicija
Panelisti:
Loris Peršurić, Grad Poreč
Fernando Kirigin, Grad Opatija
Matej Mostarac, Grad Kastav
Sanja Udović, Općina Viškovo
Moderator:
Roko Kalafatić, Lider media d.o.o.
11:10 – 11:40
Pauza za osvježenje
11:40– 12:00
Inovativna javna nabava
Anton Tomljanović, Ministarstvo gospodarstva, Uprava za politiku javne nabave
12:00– 12:20
Promišljanje o konkurenciji u zakonu o javnoj nabavi Europske unije
Trygve Gudmund Harlem Losnedahl, University of Oslo – Centre for European Law
12:20– 13:20
Panel rasprava: Javna nabava u EU: Izazovi i praksa u zaštiti tržišta
Panelisti:
Maja Kuhar, v.d. predsjednica Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave
Romana Krpina, IN2
Marko Filipović, Grad Rijeka
Ivan Serdarušić, Projekt jednako razvoj
Moderator:
Ines Gruica Devčić, Projekt jednako razvoj
13:20 – 14:40
Pauza za ručak
Poludnevna radionica programa stručnog usavršavanja u javnoj nabavi (4 sata/boda za obnovu certifikata javne nabave) Dvorane A, B i C
14:40 – 17:50
Teme:
Oslanjanje na sposobnost drugog gospodarskog subjekta u dokazivanju sposobnosti, Ivica Pranjić
Opcije iz Zakona o javnoj nabavi koje se rijetko koriste u praksi, Maja Kušt
Zajednica gospodarskih subjekata u postupcima javne nabave, Nikolina Bačurin
Izazovi u pregledu i ocjeni ponuda prilikom ocjenjivanja stranih ponuditelja, Tomislav Muhvić
od 20:30
Druženje i networking
Petak, 14. ožujka 2025.
Poludnevna radionica programa stručnog usavršavanja u javnoj nabavi (4 sata/boda za obnovu certifikata javne nabave) Dvorane A, B i C
09:00 – 12:00
Teme:
Kriterij ENP, dobra i loša praksa u primjeni, Ivica Pranjić
Pregled novih sektorskih propisa Europske unije s poveznicom na javnu nabavu, Maja Kušt
Postupanja s jamstvima za ozbiljnost ponude– prikaz recentne prakse DKOM-a i VUS-a, Nikolina Bačurin
Pravna zaštita i prikaz studije slučaja, Tomislav Muhvić
12:00 – 12:40
Pauza za osvježenje
12:40 – 13:00
Umjetna inteligencija i javna nabava: Prilike i izazovi
Teja Kolar, Tematikon projekt d.o.o.
13:00 – 13:20
Prijedlozi izmjena Zakona o javnoj nabavi Američke gospodarske komore u Hrvatskoj
Jelena Markulin, Američka gospodarska komora u Hrvatskoj
13:20 – 13:40
ESG „Zelena“ nabava za održivu budućnost
Gerrit Davids, Lead Advisor, TaranisCo Advisory CC
13:40 – 14:00
Nagradna igra
Organizator zadržava pravo izmjene programa.
Interaktivna brošura konferencije
Letak konferencije možete preuzeti ovdje.
Ciljevi konferencije
- Informirati se o statusu priprema domaće nacionalne razvojne strategije i operativnih programa
- Učiti iz iskustava drugih zemalja članica kako se strateški pripremiti za novo razdoblje financiranja 2021-2027
- Pokrenuti pripremu vlastitih strateških razvojnih projekata
Polaznici konferencije dobivaju:
- Polaznici konferencije ostvaruju bodove za obnovu certifikata javne nabave (ukupno 8 bodova)
- organizirani ručak i druženje prvog dana konferencije te osvježenje u pauzama oba dana konferencije
- povoljnije cijene smještaja u hotelu za polaznike konferencije
- članstvo u Klubu vjernosti
- trajni popust od 10% na PJR edukacije
- mogućnost ostvarenja dodatnog popusta kombiniranjem kotizacija s PJR edukacijama i poseban popust za rane prijave
Što vas očekuje?
- NOVO! Poludnevne radionice programa stručnog usavršavanja u javnoj nabavi
- Nova znanja i informacije
- Razmjena iskustava
- Mogućnost interakcije tijekom konferencije
- Priznati domaći stručnjaci
- Istaknuti međunarodni predavači
- I ne manje važno, dobra zabava
Kotizacije
Blind Bird
Za prijave do 5. prosinca-
Standardna cijena pojedinačne kotizacije za kupnju do 3 kotizacije
Early Bird
Za prijave do 31. siječnja 2026.-
Standardna cijena pojedinačne kotizacije za kupnju do 3 kotizacije
Standardna kotizacija
Za prijave nakon 31. siječnja 2026.-
Standardna cijena pojedinačne kotizacije za kupnju do 3 kotizacije
Osigurali smo posebne grupne popuste
3 – 4 kotizacije – 10%
5 i više kotizacija – 15%
Za realizaciju popusta na kotizacije potrebno je na edukacije@pjr.hr poslati kontakt podatke svih članova tima (iz iste organizacije) koji ostvaruju popust.
Smještaj
Za sve polaznike konferencije osigurali smo povoljniji smještaj u hotelu Ambasador***** i hotelu Imperial**** Opatija.
Acess Code za ostvarivanje posebnih uvjeta smještaja na stranici www.liburnia.hr: PJR2026, odnosno klikom na sljedeći link (direktno, bez unosa promo koda):
Sudionici koji bi željeli unaprijed platiti smještaj po predračunu, potrebno je da svoju rezervaciju izvrše samostalno putem rezervacijskog linka, odnosno promo kôda PJR2026 te u zadnjem koraku odaberu način plaćanja predračunom.
Predračun je moguće zatražiti do 10 dana prije dolaska, a nakon isteka tog roka rezervacija će se smatrati otkazanom.
Upute za izdavanje predračuna:
Na zadnjem koraku nakon što se odabere vrsta sobe, upišu se podaci te se odabire i način plaćanja:
1. unaprijed predračunom
2. upisati sve tražene podatke poslovnog subjekta, adresu, OIB
Ukoliko je potrebno izdavanje e-računa, u napomenu rezervacije molimo upisati ”Potrebno je izdavanje e-računa” i upisati broj narudžbenice. Narudžbenica treba biti predana prilikom check in-a kao sredstvo plaćanja. Naknadne korekcije e-računa neće biti moguće te ljubazno molimo da više detalja pogledate u Općim uvjetima poslovanja prilikom izrade rezervacije. Rok za rezervacije smještaja po povlaštenim cijenama je 01.03.2026. a nakon isteka tog roka rezervacije smještaja će biti moguće na upit, prema raspoloživosti hotela.
Za sva dodatna pitanja i eventualnu asistenciju pri samom procesu rezervacije na raspolaganju je rezervacijski centar Liburnia Hotels & Villas (reservation.mice@liburnia.hr / +385 51 710 444).
Prilikom kontaktiranja agenata u rezervacijskom centru sudionici se mogu pozvati se na promo kôd “PJR2026”, odnosno na sam naziv događanja.
Kako nam je bilo prošle godine
Organizator: