Sedma Međunarodna konferencija o javnoj nabavi
“Stanje u sektoru javne nabave i recentna praksa u zaštiti EU tržišta”
13. i 14. ožujka 2025. hotel Ambasador, Opatija
Projekt jednako razvoj već tradicionalno održava međunarodnu konferenciju o javnoj nabavi koja za cilj ima prikazivanje najboljih primjera u praksi javne nabave. Ovogodišnja konferencija održati će se 13. i 14. ožujka 2025. u Opatiji. Ovaj događaj okuplja stručnjake iz Hrvatske i Europe kako bi se raspravili aktualni izazovi i prilike u javnoj nabavi, s naglaskom na zaštitu europskog tržišta i primjenu suvremenih praksi.
Ovogodišnja tema konferencije, “Stanje u sektoru javne nabave i recentna praksa u zaštiti EU tržišta,” obuhvaća niz zanimljivih predavanja i panel rasprava. Program uključuje ključna pitanja poput strateškog planiranja investicija, razvoja novih alata za jačanje tržišnih mehanizama, kao i pravne i operativne aspekte zaštite tržišta. Sudionici će dobiti uvid u mogućnosti primjene AI tehnologija u analizi podataka, predviđanju potreba te povećanju transparentnosti u postupcima nabave, uz raspravu o izazovima koji dolaze s digitalizacijom i automatizacijom sektora.
Među istaknutim dijelovima programa su:
- Prezentacije novih inicijativa za javnu nabavu,
- Panel rasprave s naglaskom na iskustva u lokalnoj i regionalnoj samoupravi,
- Stručne radionice usavršavanja u području javne nabave s aktualnim i zanimljivim temama (sudjelovanjem na radionici ostvarujete ukupno 8 bodova za obnovu certifikata javne nabave)
- Stručna razmjena znanja i mogućnost umrežavanja kroz neformalni dio programa
Rezervirajte svoje mjesto na vrijeme i pridružite nam se u zajedničkoj raspravi o razvoju javne nabave! Vidimo se u Opatiji!
Konferencija počinje za:
Sudjelovanjem na konferenciji ostvarujete bodove za obnovu certifikata javne nabave
Predavači i panelisti
- Ana Fresl, predsjednica Uprave, Projekt jednako razvoj d.o.o.
- Maja Kuhar, v.d. predsjednica Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave
- Dr. Kristin Stechemesser, Research Associate, German Environment Agency
- Trygve Gudmund Harlem Losnedahl, University of Oslo – Centre for European Law
- Teja Kolar, Tematikon projekt d.o.o.
- Jelena Markulin, Američka gospodarska komora u Hrvatskoj
- Gerrit Davids, Lead Advisor, TaranisCo Advisory CC
- Loris Peršurić, Grad Poreč
- Fernando Kirigin, Grad Opatija
- Matej Mostarac, Grad Kastav
- Ivica Pranjić, Hrvatski restauratorski zavod
- Maja Kušt, Tematikon projekt d.o.o.
- Nikolina Bačurin, Public tenders d.o.o.
- Tomislav Muhvić, Projekt jednako razvoj d.o.o.
Stručni tim organizatora

Ines Gruica Devčić
programska direktorica

Ivan Serdarušić
programski direktor

Roko Kalafatić
voditelj programa, Lider media d.o.o.

Antonija Belošević
voditeljica organizacijskog tima
Program konferencije
Četvrtak, 13. ožujka 2025.
09:00 – 9:30
Registracija sudionika
09:30 – 9:40
Svečano otvaranje konferencije i predstavljanje programa konferencije
Ana Fresl, predsjednica Uprave, Projekt jednako razvoj d.o.o.
09:40 – 10:10
Inicijative Europske komisije i 10 godina Direktiva
Maja Kuhar, v.d. predsjednica Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave
10:10 – 10:30
Eko oznake u postupcima javne nabave
Dr. Kristin Stechemesser, Research Associate, German Environment Agency
10:30– 11:10
Panel rasprava: Iskustva investitora JLRS u strateškom planiranju i izvođenju ključnih investicija
Panelisti:
Loris Peršurić, Grad Poreč
Fernando Kirigin, Grad Opatija
Matej Mostarac, Grad Kastav
Moderator:
Roko Kalafatić, Lider media d.o.o.
11:10 – 12:00
Pauza za osvježenje
12:00– 12:20
Promišljanje o konkurenciji u zakonu o javnoj nabavi Europske unije
Trygve Gudmund Harlem Losnedahl, University of Oslo – Centre for European Law
12:20– 13:20
Panel rasprava: Javna nabava u EU: Izazovi i praksa u zaštiti tržišta
13:20 – 14:40
Pauza za ručak
Poludnevna radionica programa stručnog usavršavanja u javnoj nabavi (4 sata/boda za obnovu certifikata javne nabave) Dvorane A, B i C i Kamelia
14:40 – 17:50
Teme:
Oslanjanje na sposobnost drugog gospodarskog subjekta u dokazivanju sposobnosti, Ivica Pranjić
Opcije iz Zakona o javnoj nabavi koje se rijetko koriste u praksi, Maja Kušt
Zajednica gospodarskih subjekata u postupcima javne nabave, Nikolina Bačurin
Izazovi u pregledu i ocjeni ponuda prilikom ocjenjivanja stranih ponuditelja, Tomislav Muhvić
od 20:30
Druženje i networking
Petak, 14. ožujka 2025.
Poludnevna radionica programa stručnog usavršavanja u javnoj nabavi (4 sata/boda za obnovu certifikata javne nabave) Dvorane A, B i C i Kamelia
09:00 – 12:00
Teme:
Kriterij ENP, dobra i loša praksa u primjeni, Ivica Pranjić
Pregled novih sektorskih propisa Europske unije s poveznicom na javnu nabavu, Maja Kušt
Postupanja s jamstvima za ozbiljnost ponude– prikaz recentne prakse DKOM-a i VUS-a, Nikolina Bačurin
Pravna zaštita i prikaz studije slučaja, Tomislav Muhvić
12:00 – 12:40
Pauza za osvježenje
12:40 – 13:00
Umjetna inteligencija i javna nabava: Prilike i izazovi
Teja Kolar, Tematikon projekt d.o.o.
13:00 – 13:20
Prijedlozi izmjena Zakona o javnoj nabavi Američke gospodarske komore u Hrvatskoj
Jelena Markulin, Američka gospodarska komora u Hrvatskoj
13:20 – 13:40
ESG „Zelena“ nabava za održivu budućnost
Gerrit Davids, Lead Advisor, TaranisCo Advisory CC
13:40 – 14:00
Nagradna igra
Organizator zadržava pravo izmjene programa.
Interaktivna brošura konferencije
Letak konferencije možete preuzeti ovdje.
Ciljevi konferencije
- Informirati se o statusu priprema domaće nacionalne razvojne strategije i operativnih programa
- Učiti iz iskustava drugih zemalja članica kako se strateški pripremiti za novo razdoblje financiranja 2021-2027
- Pokrenuti pripremu vlastitih strateških razvojnih projekata
Polaznici konferencije dobivaju:
- Polaznici konferencije ostvaruju bodove za obnovu certifikata javne nabave (ukupno 8 bodova)
- organizirani ručak i druženje prvog dana konferencije te osvježenje u pauzama oba dana konferencije
- povoljnije cijene smještaja u hotelu za polaznike konferencije
- članstvo u Klubu vjernosti
- trajni popust od 10% na PJR edukacije
- mogućnost ostvarenja dodatnog popusta kombiniranjem kotizacija s PJR edukacijama i poseban popust za rane prijave
Što vas očekuje?
- NOVO! Poludnevne radionice programa stručnog usavršavanja u javnoj nabavi
- Nova znanja i informacije
- Razmjena iskustava
- Mogućnost interakcije tijekom konferencije
- Priznati domaći stručnjaci
- Istaknuti međunarodni predavači
- I ne manje važno, dobra zabava
Posebna ponuda!
Osigurali smo posebne grupne popuste:
3 – 4 kotizacije – 10%
5 i više kotizacija – 15%
Posebna ponuda!
Osigurali smo posebne grupne popuste:
3 – 4 kotizacije – 10%
5 i više kotizacija – 15%
Smještaj
Za sve polaznike konferencije osigurali smo povoljniji smještaj u hotelu Ambasador***** i hotelu Imperial**** Opatija.
Acess Code za ostvarivanje posebnih uvjeta smještaja na stranici www.liburnia.hr: PJR2025, odnosno klikom na sljedeći link (direktno, bez unosa promo koda):
Sudionici koji bi željeli unaprijed platiti smještaj po predračunu, potrebno je da svoju rezervaciju izvrše samostalno putem rezervacijskog linka, odnosno promo kôda PJR2025 te u zadnjem koraku odaberu način plaćanja predračunom.

Predračun je moguće zatražiti do 10 dana prije dolaska, a nakon isteka tog roka rezervacija će se smatrati otkazanom.
Upute za izdavanje predračuna:
Na zadnjem koraku nakon što se odabere vrsta sobe, upišu se podaci te se odabire i način plaćanja:
1. unaprijed predračunom
2. upisati sve tražene podatke poslovnog subjekta, adresu, OIB
Ukoliko je potrebno izdavanje e-računa, u napomenu rezervacije molimo upisati ”Potrebno je izdavanje e-računa” i upisati broj narudžbenice. Narudžbenica treba biti predana prilikom check in-a kao sredstvo plaćanja. Naknadne korekcije e-računa neće biti moguće te ljubazno molimo da više detalja pogledate u Općim uvjetima poslovanja prilikom izrade rezervacije. Rok za rezervacije smještaja po povlaštenim cijenama je 01.03.2025. a nakon isteka tog roka rezervacije smještaja će biti moguće na upit, prema raspoloživosti hotela.
Za sva dodatna pitanja i eventualnu asistenciju pri samom procesu rezervacije na raspolaganju je rezervacijski centar Liburnia Hotels & Villas (reservation.mice@liburnia.hr / +385 51 710 444).
Prilikom kontaktiranja agenata u rezervacijskom centru sudionici se mogu pozvati se na promo kôd “PJR2025”, odnosno na sam naziv događanja.
Predkonferencijski dan
Dan prije konferencije organiziramo usavršavanje u javnoj nabavi na temu Recentna praksa DKOM-a u postupcima JN sa osvrtom na javnu nabavu koja se provodi na projektima financiranim iz sredstava Europske unije te postupanja u novom EOJN gdje će svoja znanja i iskustva prenijeti stručnjaci iz područja javne nabave.
Za sve polaznike konferencije osigurali smo 10% popusta na kotizaciju.
Polaznici ostvaruju 8 bodova za obnovu certifikata. Kako se prijaviti i sve ostale informacije možete saznati ovdje.
Požurite, broj mjesta je ograničen.
Lorem isxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Stana Kurtov
konzultantica
Tomislav Muhvić
konzultant