Peta Međunarodna konferencija o javnoj nabavi održat će se

11. i 12. svibnja 2023. u hotelu Ambasador, Opatija

U odnosu na izazove s kojima se suočavaju dionici javne nabave u globalnim uvjetima energetske i financijske krize 2022. godine, za ovu konferenciju odabrali smo teme koje su kombinacija prepoznavanja važnosti javne nabave za unaprjeđenje poslovanja, provedbe postupaka i načina nabave koji povećavaju javne i društvene koristi (dinamički sustav nabave), izvršenja ugovora o javnoj nabavi u globalnoj krizi i pod udarom značajnog rasta cijena i zastoja i kašnjenja u dobavi materijala i opreme (kako radova, tako i roba i usluga) te obnove poslije prirodnih katastrofa.

Kao i svake godine, teme su izazovne, korisne i praktične, stoga, vidimo se u Opatiji!

Također, za sve koji neće biti u mogućnosti pridružiti nam se uživo, osigurali smo opciju online praćenja.

Konferencija počinje za:

Dana
Sati
Minuta
Sekundi

Predavači i panelisti

  • Ana Fresl, direktorica, Projekt jednako razvoj d.o.o.
  • Nina Čulina, ravnateljica Uprave za trgovinu i politiku javne nabave, Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja
  • Maja Kuhar, predsjednica Državne komisija za kontrolu postupaka javne nabave
  • Ivana Gavrić, viša savjetnica u Odjelu za porezno savjetovanje, Deloitte d.o.o.
  • Pilvi Takala, predsjednica Uprave, PTCServices, Finska
  • Filip Tončić, direktor izvršnog centra za javne financije,  InfoDom d.o.o.
  • Ivan Serdarušić, direktor za EU fondove i javnu nabavu, Projekt jednako razvoj d.o.o.
  • Kristoffer Sällfors, stručnjak za javnu nabavu, Odvjetničko društvo Vinge, Švedska
  • Ines Gruica Devčić, direktorica za EU fondove i javnu nabavu, Projekt jednako razvoj d.o.o.
  • Mićo Ljubenko, odvjetnik, Odvjetničko društvo Ljubenko & partneri
  • Hrvoje Meštrović, član Uprave, Primakon d.o.o. i član predsjedništva Hrvatske udruge za upravljanje projektima
  • Hrvoje Sagrak, predsjednik Uprave, InfoDom.o.o.
  • Nenad Seifert, direktor HUP RU Rijeka
  • Tomislav Medančić, viši savjetnik za pripremu i provedbu postupaka javne nabave i pravne poslove, Odjel gradske uprave za javnu nabavu, Grad Rijeka
  • Ivan Begić, pročelnik, Upravni odjel za prostorno uređenje, graditeljstvo i komunalne djelatnosti, Grad Petrinja

Stručni tim organizatora

Ines Gruica Devčić
programska direktorica

Ivan Serdarušić
moderator panela

Lana Tortić
voditeljica programa

Vlatka Matunec
voditeljica organizacijskog tima

Program konferencije

Četvrtak, 11. svibnja 2023.

09:30 – 10:00

Registracija sudionika

10:00 – 10:20

Svečano otvaranje konferencije i predstavljanje programa konferencije
Pozdravni govor
Ana Fresl, direktorica Projekt jednako razvoj d.o.o.

10:20 – 10:40

Presjek trendova u javnoj nabavi
Nina Čulina, ravnateljica Uprave za trgovinu i politiku javne nabave, Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja

10:40 – 11:00

Aktualnosti u postupanju Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave
Maja Kuhar, predsjednica Državne komisija za kontrolu postupaka javne nabave

11:00 – 11:20

Dinamički sustav nabave – provedba i izvršenje u praksi
Ivana Gavrić, viša savjetnica u Odjelu za porezno savjetovanje, Deloitte d.o.o.

11:20 – 11:50

Pauza za osvježenje

11:50 – 12:35

U fokusu – izmjene ugovora
Pilvi Takala, predsjednica Uprave, PTCServices, Finska

12:35 – 12:55

Digitalna transformacija nabave na djelu
Filip Tončić, direktor izvršnog centra za javne financije, InfoDom d.o.o.

12:55 – 13:15

Unapređenje postupaka javne nabave uz pomoć digitalnih alata
Ivan Serdarušić, direktor za EU fondove i javnu nabavu

13:15 – 14:15

Pauza za ručak

14:15 – 15:00

Izvršenje ugovora o javnoj nabavi roba i usluga u vrijeme COVID krize i rasta cijena
Kristoffer Sällfors, stručnjak za javnu nabavu, Odvjetničko društvo Vinge, Švedska

15:00 – 15:15

Iskustva u primjeni Pravilnika o provedbi postupaka nabave roba, usluga i radova za postupke obnove
Ines Gruica Devčić, direktorica za EU fondove i javnu nabavu, Projekt jednako razvoj d.o.o.

15:15 – 16:30

PANEL RASPRAVA: Problemi i prakse u izvršenju ugovora u vrijeme financijske krize

Moderatorica panela: Ines Gruica Devčić, direktorica za EU fondove i javnu nabavu, Projekt jednako razvoj d.o.o.

Panelisti:

Mićo Ljubenko, odvjetnik, Odvjetničko društvo Ljubenko & partneri

Kristoffer Sällfors, stručnjak za javnu nabavu, Odvjetničko društvo Vinge, Švedska

Hrvoje Meštrovićčlan Uprave, Primakon d.o.o. i član predsjedništva Hrvatske udruge za upravljanje projektima

Hrvoje Sagrak, predsjednik Uprave, InfoDom d.o.o.

Petak, 12. svibnja 2023.

09:30 – 09:45

Pozdravni govor i uvod u drugi dan konferencije
Nenad Seifert, direktor HUP RU Rijeka

09:45 – 10:15

Nova ugovorna regulacija izmjene cijene kod ugovora o građenju u javnoj nabavi
Mićo Ljubenko, odvjetnik, Odvjetničko društvo Ljubenko & partneri

10:15 – 10:45

Izazovi u pripremi postupaka javne nabave za obnovu kulturne baštine – iskustva Grada Rijeke
Tomislav Medančić, viši savjetnik za pripremu i provedbu postupaka javne nabave i pravne poslove, Odjel gradske uprave za javnu nabavu, Grad Rijeka

10:45 – 11:30

Pauza za osvježenje

11:30 – 12:00

Iskustvo u izvršenju velikih ugovora, studija slučaja
Hrvoje Meštrovićčlan Uprave, Primakon d.o.o. i član predsjedništva Hrvatske udruge za upravljanje projektima

12:00 – 12:30

Priprema i provedba postupaka javne nabave nakon prirodne katastrofe
Ivan Begić, pročelnik, Upravni odjel za prostorno uređenje, graditeljstvo i komunalne djelatnosti, Grad Petrinja

12:30 – 12:45

Nagradna igra

Organizator zadržava pravo izmjene programa.

Ciljevi konferencije

Polaznici konferencije dobivaju:

  • 3 mjeseca besplatno primanje dojava tendera putem ma.te.a aplikacije 
  • organizirani ručak i druženje prvog dana konferencije te osvježenje u pauzama oba dana konferencije
  • povoljnije cijene smještaja u hotelu za polaznike konferencije
  • članstvo u Klubu vjernosti
  • trajni popust od 10% na PJR edukacije
  • mogućnost ostvarenja dodatnog popusta kombiniranjem kotizacija s PJR edukacijama

Što vas očekuje?

  • Nova znanja i informacije
  • Razmjena iskustava
  • Mogućnost interakcije tijekom konferencije
  • Priznati domaći stručnjaci
  • Istaknuti međunarodni predavači

Uživo u Opatiji

Posebna ponuda

Osigurali smo posebne grupne popuste:

3 – 4 kotizacije – 10%
5 i više kotizacija – 15%

Za realizaciju popusta na kotizacije potrebno je na info@pjr.hr poslati kontakt podatke svih članova tima (iz iste organizacije) koji ostvaruju popust.

Online praćenje

Smještaj

Za sve polaznike konferencije osigurali smo povoljniji smještaj u hotelu Ambasador***** i hotelu Admiral****  Opatija.

Acess Code za ostvarivanje posebnih uvjeta smještaja: PJR22

Predkonferencijski dan

Dan prije konferencije organiziramo usavršavanje u javnoj nabavi na temu Posebnosti odredaba dokumentacije o nabavi i postupka pregleda i ocjene ponuda na projektima financiranim iz sredstava Europske unije i primjeri najčešćih pogrešaka gdje će svoja znanja i iskustva prenijeti stručnjaci iz područja javne nabave. 

Za sve polaznike konferencije osigurali smo 10% popusta na redovnu cijenu kotizacije. Polaznici ostvaruju 8 bodova za obnovu certifikata. Kako se prijaviti i sve ostale informacije možete saznati ovdje.

Požurite, broj mjesta je ograničen.

Stana Kurtov
konzultantica

Tomislav Muhvić
konzultant

Počasni partner:
Sponzor: 
Infodom
Organizator:

Kako nam je bilo na konferenciji?