Peta Međunarodna konferencija o javnoj nabavi održana je
11. i 12. svibnja 2023. u hotelu Ambasador, Opatija
Inovativna javna nabava jedna je od ključnih tema ovogodišnje konferencije o javnoj nabavi koju tradicionalno održavamo u Opatiji. Smjernice za javnu nabavu inovativnih rješenja Europske komisije naglašavaju da inovativna nabava uključuje nabavu procesa inovacije ili nabavu rezultata inovacija. Inovativnom javnom nabavom mogu se ostvariti bolja javna ulaganja koja će doprinijeti preobrazbi gospodarstva u zeleno i digitalno.
Jedna od tema koja će biti obrađena jest održiva nabava gradova, te kako se javna nabava može usmjeriti prema održivijim praksama i rješenjima, posebno kada je riječ o nabavi hrane.
Iz programa konferencije još izdvajamo:
- Budućnost javne nabave uz umjetnu inteligenciju
- Kulturološke promjene u percepciji javnih naručitelja za usvajanje inovativnih rješenja– budućnost projekata i javne nabave
- Primjer prakse u javnoj nabavi: provedbi nabave fotonaponskih elektrana u okviru provedbe Programa „Energija i klimatske promjene”
- Socijalno usmjerena i odgovorna javna nabava
Vidimo se u Opatiji!
Za sve koji niste u mogućnosti pridružiti nam se uživo, osigurali smo opciju online praćenja
Konferencija počinje za:
Predavači i panelisti
- Ana Fresl, predsjednica Uprave, Projekt jednako razvoj d.o.o.
- Maja Kuhar, predsjednica Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave
- Borut Smrdel, viši sudac na Upravnom sudu Republike Slovenije
- Marko Turudić, izvanredni profesor, Katedra za upravno pravo Pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
- Hrvoje Sagrak, predsjednik Uprave, InfoDom d.o.o.
- Ida Meulengracht Ginsborg, posebna savjetnica za javnu nabavu, Općina Kopenhagen, Danska
- Manuela Licul Martinčić, stručnjakinja za javnu nabavu
- Jurica Perko, voditelj projekata, Regionalna energetska agencija Sjever
- Filip Tončić, direktor izvršnog centra za javne financije, InfoDom d.o.o.
- Tomislav Kovačević. ravnatelj JU Nacionalni park Plitvička jezera
- Ivan Serdarušić, član Uprave, Projekt jednako razvoj d.o.o.
- Ines Gruica Devčić, članica Uprave, Projekt jednako razvoj d.o.o.
Stručni tim organizatora
Ines Gruica Devčić
programska direktorica
Ivan Serdarušić
moderator panela
Lana Tortić
voditeljica programa
Vlatka Matunec
voditeljica organizacijskog tima
Program konferencije
Četvrtak, 11. svibnja 2023.
09:30 – 10:00
Registracija sudionika
10:00 – 10:20
Svečano otvaranje konferencije i predstavljanje programa konferencije
Ana Fresl, predsjednica Uprave, Projekt jednako razvoj d.o.o.
10:20 – 11:00
Učinci izmjena ZJN 2016 i aktualnosti u pravnoj zaštiti
Maja Kuhar, predsjednica Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave
11:00 – 11:30
Pauza za osvježenje
11:30 – 12:05
Fakultativni razlozi isključenja u Direktivi 2014/24/EU – propuštena prilika za socijalno odgovornu nabavu?
Marko Turudić, izvanredni profesor, Katedra za upravno pravo Pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
12:05 – 12:20
Socijalni aspekt javne nabave – problematika izuzetno niskih cijena i minimalne plaće
Borut Smrdel, viši sudac na Upravnom sudu Republike Slovenije
12:20 – 14:00
Pauza za ručak
14:00 – 15:30
PANEL RASPRAVA: Zeleno, održivo i inovativno kroz javnu nabavu
Moderator panela: Ivan Serdarušić, član Uprave, Projekt jednako razvoj d.o.o.
Panelisti:
Maja Kuhar, predsjednica Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave
Borut Smrdel, viši sudac na Upravnom sudu Republike Slovenije
Marko Turudić, izvanredni profesor, Katedra za upravno pravo Pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
Hrvoje Sagrak, predsjednik Uprave, InfoDom d.o.o.
15:30 – 16:00
Umjetna inteligencija protiv javnonabavljača
Ines Gruica Devčić, članica Uprave, Projekt jednako razvoj d.o.o.
16:00 – 16:10
Izvlačenje nagrade za sudionike istraživanja
16:10
Piće i networking nakon radnog dijela (lobby ili terasa hotela)
od 20:00
Druženje i networking
Petak, 12. svibnja 2023.
09:30 – 10:15
Primjer prakse u javnoj nabavi: provedba središnje nabave fotonaponskih elektrana u okviru provedbe Programa „Energija i klimatske promjene”
Manuela Licul Martinčić, stručnjakinja za javnu nabavu
Jurica Perko, voditelj projekata, Regionalna energetska agencija Sjever
10:15 – 10:45
Primjer održive javne nabave: grad Kopenhagen
Ida Meulengracht Ginsborg, posebna savjetnica za javnu nabavu, Općina Kopenhagen, Danska
10:45 – 11:00
Inovacije u elektroničkoj javnoj nabavi
Filip Tončić, direktor izvršnog centra za javne financije, InfoDom d.o.o.
11:00 – 11:40
Pauza za osvježenje
11:40 – 12:00
Intervju: hrana kao dio održivosti nabave
Tomislav Kovačević. ravnatelj JU Nacionalni park Plitvička jezera
12:00 – 12:40
Kulturološke promjene u percepciji javnih naručitelja za usvajanje inovativnih rješenja– budućnost projekata i javne nabave
Ivan Serdarušić, član Uprave, Projekt jednako razvoj d.o.o.
12:40 – 13:00
Nagradna igra
Organizator zadržava pravo izmjene programa.
Ciljevi konferencije
- Informirati se o statusu priprema domaće nacionalne razvojne strategije i operativnih programa
- Učiti iz iskustava drugih zemalja članica kako se strateški pripremiti za novo razdoblje financiranja 2021-2027
- Pokrenuti pripremu vlastitih strateških razvojnih projekata
Polaznici konferencije dobivaju:
- 3 mjeseca besplatno primanje dojava tendera putem ma.te.a aplikacije
- organizirani ručak i druženje prvog dana konferencije te osvježenje u pauzama oba dana konferencije
- povoljnije cijene smještaja u hotelu za polaznike konferencije
- članstvo u Klubu vjernosti
- trajni popust od 10% na PJR edukacije
- mogućnost ostvarenja dodatnog popusta kombiniranjem kotizacija s PJR edukacijama
Što vas očekuje?
- Interaktivna radionica
- Nova znanja i informacije
- Razmjena iskustava
- Mogućnost interakcije tijekom konferencije
- Priznati domaći stručnjaci
- Istaknuti međunarodni predavači
- I ne manje važno, dobra zabava
Posebna ponuda
Osigurali smo posebne grupne popuste:
3 – 4 kotizacije – 10%
5 i više kotizacija – 15%
Za realizaciju popusta na kotizacije potrebno je na info@pjr.hr poslati kontakt podatke svih članova tima (iz iste organizacije) koji ostvaruju popust.
Smještaj
Za sve polaznike konferencije osigurali smo povoljniji smještaj u hotelu Ambasador***** i hotelu Admiral**** Opatija.
Acess Code za ostvarivanje posebnih uvjeta smještaja na stranici www.liburnia.hr: PJR2023, odnosno klikom na sljedeći link (direktno, bez unosa promo koda):
Za sva dodatna pitanja sudionika na raspolaganju je rezervacijski centar Liburnia Hotels & Villas (reservations@liburnia.hr / + 385 51 710 444)
Predkonferencijski dan
Dan prije konferencije organiziramo usavršavanje u javnoj nabavi na temu Posebnosti odredaba dokumentacije o nabavi i postupka pregleda i ocjene ponuda na projektima financiranim iz sredstava Europske unije i primjeri najčešćih pogrešaka gdje će svoja znanja i iskustva prenijeti stručnjaci iz područja javne nabave.
Za sve polaznike konferencije osigurali smo 10% popusta na redovnu cijenu kotizacije. Polaznici ostvaruju 8 bodova za obnovu certifikata. Kako se prijaviti i sve ostale informacije možete saznati ovdje.
Požurite, broj mjesta je ograničen.
Stana Kurtov
konzultantica
Tomislav Muhvić
konzultant