Četvrta Međunarodna konferencija o javnoj nabavi održat će se
10. i 11. studenog 2022. u hotelu Ambasador, Opatija
Sa zadovoljstvom vas pozivamo na 4. međunarodnu konferenciju o javnoj nabavi!
Pred nama i oko nas je izazovno vrijeme određeno COVID pandemijom te globalnim izazovima i krizama.
Stoga smo za ovu konferenciju odabrali teme koje su kombinacija prepoznavanja važnosti javne nabave za unapređenje poslovanja, provedbe postupaka i načina nabave koji povećavaju javne i društvene koristi (dinamički sustav nabave, okvirni sporazumi), te izvršenja ugovora o javnoj nabavi u globalnoj krizi i pod udarom značajnog rasta cijena i zastoja i kašnjenja u dobavi materijala i opreme (kako radova, tako i roba i usluga).
Kao i svake godine, teme su izazovne, korisne i praktične, stoga, vidimo se u Opatiji!
Brinemo za zdravlje svih sudionika, stoga i ovu konferenciju organiziramo strogo poštujući sve epidemiološke mjere i preporuke koje su na snazi u trenutku održavanja. Također, za sve koji neće biti u mogućnosti pridružiti nam se u Opatiji, osigurali smo opciju online praćenja.
Konferencija počinje za:
Predavači i stručni govornici

Maja Kuhar
predsjednica
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave

Nina Čulina
ravnateljica Uprave za trgovinu i politiku javne nabave
Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja

Damir Mandić
gradonačelnik
Grad Karlovac

Peter Defranceski
šef ureda u Bruxellesu u ICLEI (Lokalna samouprava za održivost)

Martin Mahović
voditelj Odsjeka za javnu nabavu
Grad Đurđevac

Leo Mršić
prodekan za istraživanje i razvoj
Visoko učilište Algebra

Justyne Balasinska
voditeljica tima za profesionalizaciju javne nabave
Europska komisija


Ostap Graljuk
voditelj Uredništva multimedijskih izdanja
Narodne novine d.d.

Filip Tončić
direktor izvršnog centra za javne financije, Infodom

Hrvoje Sagrak
predsjednik Uprave,
Infodom

Ilija Braovac
ovlašteni porezni savjetnik
Braovac i partneri d.o.o.
Stručni tim organizatora

Ivan Serdarušić
programski direktor

Ines Gruica Devčić
moderatorica panela

Lana Tortić
voditeljica programa

Vlatka Matunec
voditeljica organizacijskog tima
Program konferencije
Četvrtak, 10. studenog 2022.
09:30 – 10:00
Registracija sudionika
10:00 – 10:20
Svečano otvaranje konferencije i predstavljanje programa konferencije
Pozdravni govori
10:20 – 11:15
Presjek trendova u javnoj nabavi
• Uprava za trgovinu i politiku javne nabave, Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja
• Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
11:15 – 11:30
Iskustva u primjeni Pravilnika o provedbi postupaka nabave roba, usluga i radova za postupke obnove
11:30 – 12:00
Pauza za osvježenje
12:00 – 12:45
Načini javne nabave u izvršenju i praksi
• Dinamički sustav nabave – provedba i izvršenje u praksi
• Okvirni sporazumi – međunarodna praksa u izvršenju okvirnih sporazuma
• Europska praksa
12:45 – 13:15
Unaprjeđenje postupaka javne nabave kroz poznavanje gospodarskih trendova
13:15 – 14:15
Pauza za ručak
14:15 – 14:45
Izvršenje ugovora o javnoj nabavi roba i usluga u vrijeme COVID krize i rasta cijena
14:45 – 15:00
Pauza
15:00 – 16:30
Panel rasprava
Petak, 11. studenog 2022.
09:30 – 11:00
Izvršenje ugovora o javnoj nabavi radova u vrijeme COVID krize i rasta cijena
• Perspektiva projektiranja i gradnje
11:00 – 11:30
Pauza za osvježenje
11:30 – 12:00
Iskustvo u izvršenju velikih ugovora, studija slučaja
12:00 – 12:30
Nagradna igra
Organizator zadržava pravo izmjene programa.
Konferenciju organiziramo strogo poštujući sve epidemiološke mjere i preporuke koje su na snazi u trenutku održavanja.
Ciljevi konferencije
- Informirati se o statusu priprema domaće nacionalne razvojne strategije i operativnih programa
- Učiti iz iskustava drugih zemalja članica kako se strateški pripremiti za novo razdoblje financiranja 2021-2027
- Pokrenuti pripremu vlastitih strateških razvojnih projekata
Polaznici konferencije dobivaju:
- organizirani ručak i druženje prvog dana konferencije te osvježenje u pauzama oba dana konferencije
- povoljnije cijene smještaja u hotelu za polaznike konferencije
- članstvo u Klubu vjernosti
- trajni popust od 10% na PJR edukacije
- mogućnost ostvarenja dodatnog popusta kombiniranjem kotizacija s PJR edukacijama
Što vas očekuje?
- Nova znanja i informacije
- Razmjena iskustava
- Mogućnost interakcije tijekom konferencije
- Priznati domaći stručnjaci
- Istaknuti međunarodni predavači
Posebna ponuda
Osigurali smo posebne grupne popuste:
3 – 4 kotizacije – 10%
5 i više kotizacija – 15%
Za realizaciju popusta na kotizacije potrebno je na info@pjr.hr poslati kontakt podatke svih članova tima (iz iste organizacije) koji ostvaruju popust.
Smještaj
Za sve polaznike konferencije osigurali smo povoljniji smještaj u hotelu Ambasador***** i hotelu Imperial**** Opatija.
Acess Code za ostvarivanje posebnih uvjeta smještaja: PJR22

Predkonferencijski dan
Dan prije konferencije organiziramo usavršavanje u javnoj nabavi na temu Posebnosti odredaba dokumentacije o nabavi i postupka pregleda i ocjene ponuda na projektima financiranim iz sredstava Europske unije i primjeri najčešćih pogrešaka gdje će svoja znanja i iskustva prenijeti stručnjaci iz područja javne nabave.
Za sve polaznike konferencije osigurali smo 10% popusta na redovnu cijenu kotizacije. Polaznici ostvaruju 8 bodova za obnovu certifikata. Kako se prijaviti i sve ostale informacije možete saznati ovdje.
Požurite, broj mjesta je ograničen.

Stana Kurtov
konzultantica

Tomislav Muhvić
konzultant
Počasni partner:

Digitalna podrška:

Organizator:

Sponzor:
