Četvrta Međunarodna konferencija o javnoj nabavi održat će se

 
10. i 11. studenog 2022. u hotelu Ambasador, Opatija

Sa zadovoljstvom vas pozivamo na 4. međunarodnu konferenciju o javnoj nabavi!

Pred nama i oko nas je izazovno vrijeme određeno COVID pandemijom te globalnim izazovima i krizama.

Stoga smo za ovu konferenciju odabrali teme koje su kombinacija prepoznavanja važnosti javne nabave za unapređenje poslovanja, provedbe postupaka i načina nabave koji povećavaju javne i društvene koristi (dinamički sustav nabave, okvirni sporazumi), te izvršenja ugovora o javnoj nabavi u globalnoj krizi i pod udarom značajnog rasta cijena i zastoja i kašnjenja u dobavi materijala i opreme (kako radova, tako i roba i usluga).

Kao i svake godine, teme su izazovne, korisne i praktične, stoga, vidimo se u Opatiji!

Brinemo za zdravlje svih sudionika, stoga i ovu konferenciju organiziramo strogo poštujući sve epidemiološke mjere i preporuke koje su na snazi u trenutku održavanja. Također, za sve koji neće biti u mogućnosti pridružiti nam se u Opatiji, osigurali smo opciju online praćenja.

Konferencija počinje za:

Dana
Sati
Minuta
Sekundi

Predavači i stručni govornici

Maja Kuhar
predsjednica
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave

Nina Čulina
ravnateljica Uprave za trgovinu i politiku javne nabave
Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja

Damir Mandić
gradonačelnik
Grad Karlovac

Peter Defranceski
šef ureda u Bruxellesu u ICLEI (Lokalna samouprava za održivost)

Martin Mahović
voditelj Odsjeka za javnu nabavu
Grad Đurđevac

Leo Mršić
prodekan za istraživanje i razvoj
Visoko učilište Algebra

Justyne Balasinska
voditeljica tima za profesionalizaciju javne nabave
Europska komisija

Milka Kosanović direktorica odnosa s članstvom HUP

Ostap Graljuk
voditelj Uredništva multimedijskih izdanja
Narodne novine d.d.

Filip Tončić
direktor izvršnog centra za javne financije, Infodom

Hrvoje Sagrak
predsjednik Uprave, 
Infodom

Ilija Braovac
ovlašteni porezni savjetnik 
Braovac i partneri d.o.o.

Stručni tim organizatora

Ivan Serdarušić
programski direktor

Ines Gruica Devčić
moderatorica panela

Lana Tortić
voditeljica programa

Vlatka Matunec
voditeljica organizacijskog tima

Program konferencije

Četvrtak, 10. studenog 2022.

09:30 – 10:00

Registracija sudionika

10:00 – 10:20

Svečano otvaranje konferencije i predstavljanje programa konferencije

Pozdravni govori

10:20 – 11:15

Presjek trendova u javnoj nabavi

• Uprava za trgovinu i politiku javne nabave, Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja
• Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave

11:15 – 11:30

Iskustva u primjeni Pravilnika o provedbi postupaka nabave roba, usluga i radova za postupke obnove

11:30 – 12:00

Pauza za osvježenje

12:00 – 12:45

Načini javne nabave u izvršenju i praksi
• Dinamički sustav nabave – provedba i izvršenje u praksi
• Okvirni sporazumi – međunarodna praksa u izvršenju okvirnih sporazuma
• Europska praksa

 

12:45 – 13:15

Unaprjeđenje postupaka javne nabave kroz poznavanje gospodarskih trendova

13:15 – 14:15

Pauza za ručak

14:15 – 14:45

Izvršenje ugovora o javnoj nabavi roba i usluga u vrijeme COVID krize i rasta cijena

14:45 – 15:00

Pauza

15:00 – 16:30

Panel rasprava

Petak, 11. studenog 2022.

09:30 – 11:00

Izvršenje ugovora o javnoj nabavi radova u vrijeme COVID krize i rasta cijena

• Perspektiva projektiranja i gradnje

11:00 – 11:30

Pauza za osvježenje

11:30 – 12:00

Iskustvo u izvršenju velikih ugovora, studija slučaja

12:00 – 12:30

Nagradna igra

Organizator zadržava pravo izmjene programa.

Konferenciju organiziramo strogo poštujući sve epidemiološke mjere i preporuke koje su na snazi u trenutku održavanja.

 

Ciljevi konferencije

Polaznici konferencije dobivaju:

  • organizirani ručak i druženje prvog dana konferencije te osvježenje u pauzama oba dana konferencije
  • povoljnije cijene smještaja u hotelu za polaznike konferencije
  • članstvo u Klubu vjernosti
  • trajni popust od 10% na PJR edukacije
  • mogućnost ostvarenja dodatnog popusta kombiniranjem kotizacija s PJR edukacijama

Što vas očekuje?

  • Nova znanja i informacije
  • Razmjena iskustava
  • Mogućnost interakcije tijekom konferencije
  • Priznati domaći stručnjaci
  • Istaknuti međunarodni predavači

Uživo u Opatiji

Posebna ponuda

Osigurali smo posebne grupne popuste:

3 – 4 kotizacije – 10%
5 i više kotizacija – 15%

Za realizaciju popusta na kotizacije potrebno je na info@pjr.hr poslati kontakt podatke svih članova tima (iz iste organizacije) koji ostvaruju popust.

Online praćenje

Smještaj

Za sve polaznike konferencije osigurali smo povoljniji smještaj u hotelu Ambasador***** i hotelu Imperial****  Opatija.

Acess Code za ostvarivanje posebnih uvjeta smještaja: PJR22

Predkonferencijski dan

Dan prije konferencije organiziramo usavršavanje u javnoj nabavi na temu Posebnosti odredaba dokumentacije o nabavi i postupka pregleda i ocjene ponuda na projektima financiranim iz sredstava Europske unije i primjeri najčešćih pogrešaka gdje će svoja znanja i iskustva prenijeti stručnjaci iz područja javne nabave. 

Za sve polaznike konferencije osigurali smo 10% popusta na redovnu cijenu kotizacije. Polaznici ostvaruju 8 bodova za obnovu certifikata. Kako se prijaviti i sve ostale informacije možete saznati ovdje.

Požurite, broj mjesta je ograničen.

Stana Kurtov
konzultantica

Tomislav Muhvić
konzultant

Počasni partner:
Digitalna podrška:
Organizator:
Sponzor:

Kako nam je bilo na konferenciji?