WEBINAR: UPRAVLJANJE POSTUPKOM NABAVE ZA MANJE ISKUSNE: postupak javne nabave od pripreme, pregleda i ocjene ponuda te ugovaranja s osvrtom na specifičnosti vezane uz javnu nabavu na EU sufinanciranim projektima
Događaj je završio.
Datum
- 08.01.2021.
- Završen!
Vrijeme
- 09:00 - 16:00
Lokacija
Sažetak programa
Svi javni naručitelji imaju obavezu povjeriti postupak javne nabave certificiranom stručnjaku javne nabave. Ponekad, radi ograničenja proračuna, stručnjaci nemaju toliko prakse u provedbi postupaka JN te pristup primjerima koji usmjeravaju prema pravilnom najučinkovitiji način učenja kako provesti postupke javne nabave a bez učenja na vlastitim greškama. S druge strane, korisnicima koji moraju provoditi postupke nabave prema pravilima za ne obveznike javne nabave, često se prilikom provjere troškova provedenih nabava ukazuje na odredbe iz Zakona o javnoj nabavi i primjenu uvjeta koje Zakon određuje. Poznavanje i razumijevanje uvjeta vezanih uz nabave prvi je korak prema prihvatljivosti troškova.
Usavršavanje nosi 8 bodova za obnovu certifkata!
Predavači
Kotizacija
- Cijena s popustom 10%*: 872,00 kn
- Redovna cijena kotizacije: 1.090,00 kn
- Rok prijave: 2 radna dana prije termina održavanja edukacije
* Cijenu s popustom 10% ostvaruju zaposlenici svih klijenata PJR-a i polaznici prethodnih PJR edukacija.
** Na navedene cijene se obračunava PDV osim za specijalistički program izobrazbe i usavršavanja u javnoj nabavi koji su oslobođeni PDV-a prema čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u.
U slučaju odustanka od edukacije:
- u roku od 48 sati prije termina održavanja, zadržava se kotizacija u iznosu 50% od navedene vrijednosti edukacije
- u roku od 24 sata prije termina održavanja, zadržava se kotizacija u punom iznosu
Grupni popust
- 2-3 kotizacije - 20%
- 4-7 kotizacija - 25%
- 8-15 kotizacija - 30%
- 16+ kotizacija - 35%
Grupni popust
- 2-3 kotizacije - 20%
- 4-7 kotizacija - 25%
- 8-15 kotizacija - 30%
- 16+ kotizacija - 35%