Webinar: Prioriteti politike organizacije – planiranje nabave i procjena potreba
-
00
dana
-
00
sati
-
00
minuta
-
00
sekundi
Datum
- 26.11.2024.
Vrijeme
- 09:00 - 16:00
Lokacija
Sažetak programa
Osnova svake javne nabave je dobro planiranje nabave koje nam omogućuje da nabavimo točno ono što nam treba. Preduvjet kvalitetnog planiranja nabave je da se provede opsežna analiza tržišta, npr. pretragom internetskih stranica u potrazi za opisom ili tehničkim specifikacijama ili alternativnim rješenjima traženih predmeta nabave.
Cilj dobrog planiranja je kvalitetan plan nabave, koji sadrži podatke o predmetima nabave koje će naručitelj nabaviti u sljedećem razdoblju, najčešće proračunskoj godini.
U ovom predavanju obraditi će se tematika Pravilnika o planu nabave, registru ugovora, prethodnom savjetovanju i analizi tržišta u javnoj nabavi (NN 101/2017) kao i čl. 75. – 83. ZJN 2016.
Izrada plana nabave je obaveza svakog Naručitelja sukladno odredbama čl. 28. ZJN 2016, no uvijek je pitanje na koji način se formira isti te kako se pristupa izmjenama. Kod izrade plana nabave potrebno je paziti i na objedinjavanje pojedinih nabava te zabranu koja proizlazi iz čl. 4. st. 2. ZJN 2016.
Polaznicima će također biti prikazano nekoliko primjera iz prakse koji se odnose na poništenje postupaka javne nabave i mogućnosti koje Naručitelji imaju sa osvrtom na postupanja ponuditelja.
Kako bi se omogućilo daljnje napredovanje u profesionalizaciji javne nabave, Europska komisija je izradila i europski okvir kompetencija u području javne nabave – ProcurCompEU.
Kompetencije koje su značajne za izradu plana nabave (planiranje, analiza tržišta, procjena potreba) kao i za procjenu potreba obrađuju se u sklopu pojedinih tema.
Projekt jednako razvoj d.o.o. je ovlašteni nositelj programa izobrazbe u sustavu javne nabave, tako da polaznici dobivaju potvrdu koja im služi za obnavljanje certifikata za javnu nabavu. Usavršavanje nosi 8 bodova za obnovu certifikata. Evidencijski broj usavršavanja: 2024-0257
Predavači
Kotizacija
- Cijena s popustom 10%*: 153,00 €
- Redovna cijena kotizacije: 170,00 €
- Rok prijave: 2 radna dana prije termina održavanja edukacije
* Cijenu s popustom 10% ostvaruju zaposlenici svih klijenata PJR-a i polaznici prethodnih PJR edukacija.
** Na navedene cijene se obračunava PDV osim za specijalistički program izobrazbe i usavršavanja u javnoj nabavi koji su oslobođeni PDV-a prema čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u.
U slučaju odustanka od edukacije:
u roku od 48 sati prije termina održavanja, zadržava se kotizacija u iznosu 50% od navedene vrijednosti edukacije
u roku od 24 sata prije termina održavanja, zadržava se kotizacija u punom iznosu
Grupni popust
- 2-3 kotizacije - 20%
- 4-7 kotizacija - 25%
- 8-15 kotizacija - 30%
- 16+ kotizacija - 35%
Grupni popust
- 2-3 kotizacije - 20%
- 4-7 kotizacija - 25%
- 8-15 kotizacija - 30%
- 16+ kotizacija - 35%