Digitalizacija usluga JLP(R)S: otvoren natječaj PK.1.2.06 za projekte vrijedne do 2 milijuna eura

Digitalna transformacija javne uprave više nije „nice to have“, nego nužnost. Novi poziv „Digitalizacija usluga jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave“ (PK.1.2.06) usmjeren je upravo na to da općinama, gradovima i županijama omogući iskorak u digitalnim uslugama za građane i poduzetnike.

Poziv je pokrenut u okviru Programa Konkurentnost i kohezija 2021.–2027., Prioritet 1 (digitalizacija, inovacije, konkurentnost), sa specifičnim ciljem iskorištavanja koristi digitalizacije za građane, poduzeća i javna tijela.

Za mnoge JLP(R)S-ove ovo će biti ključni natječaj godine – prilika da se unaprijede ključni procesi, uvedu moderne e-usluge i m-usluge te podigne kvaliteta života lokalnog stanovništva.


Osnovne informacije o pozivu

  • Program: Konkurentnost i kohezija 2021.–2027.

  • Vrsta poziva: Otvoreni, trajni poziv (ocjenjivanje prema redoslijedu prijave)

Rokovi za prijavu:

  • Početak podnošenja: 13. 1. 2026. u 11:00

  • Završetak: 31. 12. 2026. u 11:00 ili do iskorištenja sredstava


Koliko sredstava je na raspolaganju?

Ukupno je na raspolaganju 20.000.000 € bespovratnih sredstava.

Po pojedinom projektnom prijedlogu moguće je ostvariti:

  • Minimalni iznos potpore: 200.000 €

  • Maksimalni iznos potpore: 2.000.000 €

  • Intenzitet sufinanciranja: do 85 % prihvatljivih troškova


Tko se može prijaviti?

Prihvatljivi prijavitelji su:

  • Jedinice lokalne samouprave (općine i gradovi)

  • Jedinice područne (regionalne) samouprave (županije)

  • Grad Zagreb kao posebna kategorija

Ključna posebnost poziva:

  • Projekt se mora provoditi u partnerstvu 

Poziv je usmjeren na negospodarske aktivnosti, odnosno digitalizaciju upravnih poslova koji su u nadležnosti JLP(R)S-ova. 


Koje su aktivnosti prihvatljive za financiranje?

Prihvatljive su aktivnosti koje izravno doprinose razvoju ili značajnom unaprjeđenju digitalnih javnih usluga. Među ključnima su:

  1. Razvoj novih e-usluga koje obuhvaćaju cijelu životnu ili poslovnu situaciju

  2. Razvoj novih m-usluga (mobilne usluge) za iste situacije

  3. Znatno unaprjeđenje postojećih e-usluga

  4. Znatno unaprjeđenje postojećih m-usluga

  5. Integracija više jednostavnih digitalnih usluga u jednu kompleksnu uslugu

  6. Prilagodba novih ili postojećih e-usluga u m-usluge dostupne na postojećim mobilnim platformama i aplikacijama razvijenim u okviru Državne informacijske infrastrukture u svrhu omogućavanja veće digitalne mobilnosti građana

  7. Mjere i rješenja za kibernetičku sigurnost informacijskih sustava javnih e- i m-usluga

  8. Priprema i održavanje edukacija povezanih s e-uslugom/m-uslugom koja je predmet projekta

  9. Promidžba, vidljivost i horizontalna načela (npr. okoliš, jednakost, digitalna pristupačnost)

  10. Upravljanje projektom i priprema projektnog prijedloga (ako je primjenjivo)

Aktivnosti od 1. do 5. mogu se provoditi samostalno, ali moraju obuhvaćati cijelu životnu/poslovnu situaciju i biti namijenjene svim JLP(R)S-ovima koji sudjeluju na projektu.


Trajanje projekta

  • Projekt ne smije započeti prije predaje projektnog prijedloga

  • Maksimalno trajanje projekta je 24 mjeseca od početka provedbe navedenog u Ugovoru o dodjeli bespovratnih sredstava

To znači da je za ozbiljnije, kompleksnije projekte – poput izgradnje ili integracije većeg broja digitalnih usluga, potrebno na vrijeme planirati sve faze: analizu, razvoj, testiranje, edukaciju, promidžbu i izvještavanje.


Kako se prijaviti?

Projektni prijedlozi se podnose isključivo elektronički, putem informacijskog sustava eKohezija.


Kako PJR može pomoći?

Ovaj poziv otvara velik prostor za transformaciju načina na koji općine, gradovi i županije komuniciraju i posluju s građanima i poduzetnicima.

PJR tim može vas podržati kroz:

  • identifikaciju i razradu digitalnih usluga s najvećom vrijednošću za vaše građane,

  • facilitiranje i strukturiranje partnerskih projekata više JLP(R)S-ova,

  • izradu ili doradu projektnog koncepta, logike intervencije i pokazatelja,

  • pripremu prijavnog obrasca i proračuna u skladu s Uputama,

  • savjetovanje o provedbi, nabavama, vidljivosti i izvještavanju nakon odobrenja projekta.

Ako razmišljate o prijavi na poziv „Digitalizacija usluga jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave“, javite nam se kako bismo zajedno procijenili potencijal vašeg projekta i pomogli vam iskoristiti ovu priliku.

Više informacija o pozivu dostupno je na linku.

 
 

Najnoviji članci iz iste kategorije