Natječaj IRI S3 – Povećanje razvoja novih proizvoda i usluga koji proizlaze iz aktivnosti istraživanja i razvoja objavljen je na javnom savjetovanju.
Cilj ovog poziva je jačanje kapaciteta poduzeća za istraživanje, razvoj i inovacije te poticanje suradnje između poduzetnika i znanstveno-istraživačkih organizacija.
Ključne informacije o natječaju
- Ukupna alokacija: 191.170.820 EUR
- Najniži iznos potpore: 200.000 EUR
- Najviši iznos potpore: 2.000.000 EUR
Prihvatljivi prijavitelji
Prijaviti se mogu mikro, mala, srednja i velika poduzeća te mala poduzeća srednje tržišne kapitalizacije. Projekti se mogu prijavljivati u partnerstvu s poduzetnicima i/ili organizacijama za istraživanje i širenje znanja.
Prihvatljive aktivnosti
- Aktivnosti istraživanja i razvoja (vlastite aktivnosti istraživanja i razvoja, ugovorno istraživanje i kolaborativno istraživanje) koje moraju biti u jednoj ili više sljedećih kategorija istraživanja i razvoja:
• Industrijsko istraživanje (TRL 2 – 4)
• Eksperimentalni razvoj (TRL 5 – 8)
• Izrada studije izvedivosti - Aktivnosti početnih ulaganja u materijalnu i nematerijalnu imovinu u cilju jačanja vlastitih inovacijskih kapaciteta za poduzetnike
Ciljevi natječaja
Poziv podržava razvoj inovativnih proizvoda i usluga u identificiranim tematskim prioritetnim područjima Strategije pametne specijalizacije (S3). Cilj je unaprijediti ukupnu inovacijsku učinkovitost Hrvatske te potaknuti digitalnu i zelenu transformaciju industrije.
Tematska prioritetna područja S3:
- Personalizirana briga o zdravlju
- Pametna i čista energija
- Pametan i zeleni promet
- Sigurnost i dvojna namjena –svijest, prevencija, odgovor, sanacija
- Održiva i kružna hrana
- Prilagođeni i integrirani proizvodi od drva
- Digitalni proizvodi i platforme
Javno savjetovanje je otvoreno od 11. do 26.03. 2025. godine, a dostupno je na poveznici.
Besplatna provjera prihvatljivosti
PJR Vam nudi pomoć prilikom procjene sukladnosti Vaše projektne ideje s natječajem! Pozivamo Vas da nas čim prije kontaktirate na info@pjr.hr kako bismo razgovarali o suradnji.