Sedma Međunarodna konferencija o javnoj nabavi

“Stanje u sektoru javne nabave i recentna praksa u zaštiti EU tržišta” 

13. i 14. ožujka 2025. hotel Ambasador, Opatija

Projekt jednako razvoj već tradicionalno održava međunarodnu konferenciju o javnoj nabavi koja za cilj ima prikazivanje najboljih primjera u praksi javne nabave. Ovogodišnja konferencija održati će se 13. i 14. ožujka 2025. u Opatiji. Ovaj događaj okuplja stručnjake iz Hrvatske i Europe kako bi se raspravili aktualni izazovi i prilike u javnoj nabavi, s naglaskom na zaštitu europskog tržišta i primjenu suvremenih praksi.

Ovogodišnja tema konferencije, “Stanje u sektoru javne nabave i recentna praksa u zaštiti EU tržišta,” obuhvaća niz zanimljivih predavanja i panel rasprava. Program uključuje ključna pitanja poput strateškog planiranja investicija, razvoja novih alata za jačanje tržišnih mehanizama, kao i pravne i operativne aspekte zaštite tržišta.

Među istaknutim dijelovima programa su:

  • Prezentacije novih inicijativa i platformi za javnu nabavu,
  • Panel rasprave s naglaskom na iskustva u lokalnoj i regionalnoj samoupravi,
  • Stručne radionice usavršavanja u području javne nabave s aktualnim i zanimljivim temama (sudjelovanjem na radionici ostvarujete ukupno 8 bodova za obnovu certifikata javne nabave)
  • Stručna razmjena znanja i mogućnost umrežavanja kroz neformalni dio programa

Rezervirajte svoje mjesto na vrijeme i pridružite nam se u zajedničkoj raspravi o razvoju javne nabave! Vidimo se u Opatiji!

Konferencija počinje za:

Dana
Sati
Minuta
Sekundi

Sudjelovanjem na konferenciji ostvarujete bodove za obnovu certifikata javne nabave

Predavači i panelisti

  • Ana Fresl, predsjednica Uprave, Projekt jednako razvoj d.o.o.
  • Maja Kuhar, v.d. predsjednica Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave
  • Dr. Kristin Stechemesser, Research Associate, German Environment Agency
  • Trygve Gudmund Harlem Losnedahl, University of Oslo – Centre for European Law
  • Teja Kolar, Tematikon projekt d.o.o.
  • Gerrit Davids, Lead Advisor, TaranisCo Advisory CC
  • Ivica Pranjić, Hrvatski restauratorski zavod
  • Maja Kušt, Tematikon projekt d.o.o.
  • Nikolina Bačurin, Public tenders d.o.o.
  • Tomislav Muhvić, Projekt jednako razvoj d.o.o.

Stručni tim organizatora

Ines Gruica Devčić
programska direktorica

Ivan Serdarušić
programski direktor

Lana Tortić
voditeljica programa

Antonija Belošević
voditeljica organizacijskog tima

Program konferencije

Četvrtak, 13. ožujka 2025.

09:00 – 9:30

Registracija sudionika

09:30 – 9:40

Svečano otvaranje konferencije i predstavljanje programa konferencije

Ana Fresl, predsjednica Uprave, Projekt jednako razvoj d.o.o.

09:40 – 10:10

Inicijative Europske komisije i 10 godina Direktiva

Maja Kuhar, v.d. predsjednica Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabavev.d.

10:10 – 10:30

Eko oznake u postupcima javne nabave

Dr. Kristin Stechemesser, Research Associate, German Environment Agency

10:30– 11:10

Panel rasprava: Iskustva investitora JLRS u strateškom planiranju i izvođenju ključnih investicija

11:10 – 12:00

Pauza za osvježenje

12:00– 12:20

Promišljanje o konkurenciji u zakonu o javnoj nabavi Europske unije

Trygve Gudmund Harlem Losnedahl, University of Oslo – Centre for European Law

12:20– 13:20

Panel rasprava: Javna nabava u EU: Izazovi i praksa u zaštiti tržišta

13:20 – 14:40

Pauza za ručak

Poludnevna radionica programa stručnog usavršavanja u javnoj nabavi (4 sata/boda za obnovu certifikata javne nabave) Dvorane A, B i C i Kamelia

14:40 – 17:50

Teme:

Oslanjanje na sposobnost drugog gospodarskog subjekta u dokazivanju sposobnosti, Ivica Pranjić

Opcije iz Zakona o javnoj nabavi koje se rijetko koriste u praksi, Maja Kušt

Zajednica gospodarskih subjekata u postupcima javne nabave, Nikolina Bačurin

Izazovi u pregledu i ocjeni ponuda prilikom ocjenjivanja stranih ponuditelja, Tomislav Muhvić

od 20:30

Druženje i networking

Petak, 14. ožujka 2025.

Poludnevna radionica programa stručnog usavršavanja u javnoj nabavi (4 sata/boda za obnovu certifikata javne nabave) Dvorane A, B i C i Kamelia

09:00 – 12:00

Teme:

Kriterij ENP, dobra i loša praksa u primjeni, Ivica Pranjić

Pregled novih sektorskih propisa Europske unije s poveznicom na javnu nabavu, Maja Kušt

Postupanja s jamstvima za ozbiljnost ponude– prikaz recentne prakse DKOM-a i VUS-a, Nikolina Bačurin

Pravna zaštita i prikaz studije slučaja, Tomislav Muhvić

 

12:00 – 12:40

Pauza za osvježenje

12:40 – 13:00

Aktualnosti u javnoj nabavi

Teja Kolar, Tematikon projekt d.o.o.

13:00 – 13:20

Prikaz primjene uredbe o zelenoj javnoj nabavi (ZeJN)

13:20 – 13:40

ESG „Zelena“ nabava za održivu budućnost

Gerrit Davids, Lead Advisor, TaranisCo Advisory CC

13:40 – 14:00

Nagradna igra

Organizator zadržava pravo izmjene programa.

Ciljevi konferencije

Polaznici konferencije dobivaju:

  • Polaznici konferencije ostvaruju bodove za obnovu certifikata javne nabave (ukupno 8 bodova)
  • organizirani ručak i druženje prvog dana konferencije te osvježenje u pauzama oba dana konferencije
  • povoljnije cijene smještaja u hotelu za polaznike konferencije
  • članstvo u Klubu vjernosti
  • trajni popust od 10% na PJR edukacije
  • mogućnost ostvarenja dodatnog popusta kombiniranjem kotizacija s PJR edukacijama i poseban popust za rane prijave

Što vas očekuje?

  • NOVO! Poludnevne radionice programa stručnog usavršavanja u javnoj nabavi
  • Nova znanja i informacije
  • Razmjena iskustava
  • Mogućnost interakcije tijekom konferencije
  • Priznati domaći stručnjaci
  • Istaknuti međunarodni predavači
  • I ne manje važno, dobra zabava

Rana kotizacija do 15.2.


Posebna ponuda!

Osigurali smo posebne grupne popuste:

3 – 4 kotizacije – 10%
5 i više kotizacija – 15%

 

Redovna kotizacija

Smještaj

Za sve polaznike konferencije osigurali smo povoljniji smještaj u hotelu Ambasador***** i hotelu Imperial****  Opatija.

Acess Code za ostvarivanje posebnih uvjeta smještaja na stranici www.liburnia.hr: PJR2025, odnosno klikom na sljedeći link (direktno, bez unosa promo koda):

Sudionici koji bi željeli unaprijed platiti smještaj po predračunu, potrebno je da svoju rezervaciju izvrše samostalno putem rezervacijskog linka, odnosno promo kôda PJR2025 te u zadnjem koraku odaberu način plaćanja predračunom. 

Predračun je moguće zatražiti do 10 dana prije dolaska, a nakon isteka tog roka rezervacija će se smatrati otkazanom.

Upute za izdavanje predračuna:
Na zadnjem koraku nakon što se odabere vrsta sobe, upišu se podaci te se odabire i način plaćanja:

1. unaprijed predračunom
2. upisati sve tražene podatke poslovnog subjekta, adresu, OIB

Ukoliko je potrebno izdavanje e-računa, u napomenu rezervacije molimo upisati ”Potrebno je izdavanje e-računa” i upisati broj narudžbenice. Narudžbenica treba biti predana prilikom check in-a kao sredstvo plaćanja. Naknadne korekcije e-računa neće biti moguće te ljubazno molimo da više detalja pogledate u Općim uvjetima poslovanja prilikom izrade rezervacije. Rok za rezervacije smještaja po povlaštenim cijenama je 01.03.2025. a nakon isteka tog roka rezervacije smještaja će biti moguće na upit, prema raspoloživosti hotela.

Za sva dodatna pitanja i eventualnu asistenciju pri samom procesu rezervacije na raspolaganju je rezervacijski centar Liburnia Hotels & Villas (reservation.mice@liburnia.hr / +385 51 710 444).

Prilikom kontaktiranja agenata u rezervacijskom centru sudionici se mogu pozvati se na promo kôd “PJR2025”, odnosno na sam naziv događanja.

Predkonferencijski dan

Dan prije konferencije organiziramo usavršavanje u javnoj nabavi na temu Recentna praksa DKOM-a u postupcima JN sa osvrtom na javnu nabavu koja se provodi na projektima financiranim iz sredstava Europske unije te postupanja u novom EOJN gdje će svoja znanja i iskustva prenijeti stručnjaci iz područja javne nabave. 

Za sve polaznike konferencije osigurali smo 10% popusta na kotizaciju.

Polaznici ostvaruju 8 bodova za obnovu certifikata. Kako se prijaviti i sve ostale informacije možete saznati ovdje.

Požurite, broj mjesta je ograničen.

Lorem isxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

 

Stana Kurtov
konzultantica

 

 

 

 

Tomislav Muhvić
konzultant

 

 

Sponzori:

Organizator:

Infodom
PJR logo

Kako nam je bilo na prošloj konferenciji?