Specifičnosti u provedbi postupaka javne nabave na projektima financiranim iz sredstava Europske unije i vezane nepravilnosti uz prikaz prakse DKOMa i Visokog upravnog suda vezano uz uvjete sposobnosti i ENP kriterije
Događaj je završio.
Datum
- 02.03.2023.
- Završen!
Vrijeme
- 09:00 - 16:30
Lokacija
Zbog popunjenog kapaciteta u dvorani, moguće su prijave samo za online praćenje edukacije!
Sažetak programa
Javna nabava je proces kojim se odabiru ponuđači za pružanje robe, radova ili usluga u javnom interesu. Postupci javne nabave na projektima financiranim iz sredstava Europske unije imaju neke specifičnosti u odnosu na standardne postupke javne nabave.
Jedna od glavnih specifičnosti je da se postupci javne nabave na projektima financiranim iz sredstava Europske unije moraju provoditi u skladu s pravilima o javnoj nabavi Europske unije.
Ovo znači da se moraju poštovati svi propisi i smjernice koje se odnose na javnu nabavu u Europskoj uniji, uključujući pravila o transparentnosti, jednakosti i nepristranosti.
Za provođenje uspješne nabave dionici nabave trebaju imati specifična znanja i vještine s kojima se ne susreću u svom uobičajenom radnom okruženju. Kada govorimo o nabavama na EU projektima, korisnike EU projekata možemo podijeliti u dvije kategorije:
- one koji su obvezni primjenjivati Zakon o javnoj nabavi (NN 120/16)
- i one koji su obvezni primjenjivati Pravila o provedbi postupaka nabava za neobveznike Zakona o javnoj nabavi.
Pravila nabave podložna su stalnim promjenama, a takvo dinamično okruženje traži pravodobno posjedovanje aktualnih informacija i rješenja koja dovode do uspješnog savladavanja nabavnih pravila.
U ovom programu Vam dajemo priliku učiti kroz primjere kako ispravno primijeniti načela javne nabave te kako na prihvatljiv način formulirati osnovne uvjete koje ponuditelji moraju ispuniti.
Iz programa seminara izdvajamo:
- Ključne sličnosti i razlike Zakona o javnoj nabavi i pravila za pripremu i provedbu projekata financiranih iz sredstava EU
- Prikaz relevantne prakse Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave
- Prikaz ciklusa nabave: od izrade plana nabave do objave postupka
- Nepravilnosti u javnoj nabavi: Preporuke Europske komisije o vrstama nepravilnosti i financijskih korekcija u slučaju nepoštivanja pravila javne nabave na projektima financiranim iz sredstava EU
Tvrtka PROJEKT JEDNAKO RAZVOJ d.o.o. ovlašteni je nositelj programa izobrazbe u području javne nabave prema rješenju o ovlaštenju Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja, evidencijski broj u Registru nositelja programa: 39
Usavršavanje nosi 8 bodova za obnovu certifikata iz javne nabave.
Edukaciju je moguće pratiti uživo ili online. Ukoliko se odlučite za opciju online praćenja molimo navedite u napomeni kod prijave.
Predavači
Kotizacija
- Cijena s popustom 10%*: 144,00 € / 1.084,97 kn
- Redovna cijena kotizacije: 160,00 € / 1.205,52 kn
- U cijenu je uključeno: osvježenje pod pauzom i ručak
- Rok prijave: 1 dan prije edukacije
* Cijenu s popustom 10% ostvaruju zaposlenici svih klijenata PJR-a i polaznici prethodnih PJR edukacija.
** Na navedene cijene se obračunava PDV osim za specijalistički program izobrazbe i usavršavanja u javnoj nabavi koji su oslobođeni PDV-a prema čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u.
U slučaju odustanka od edukacije:
u roku od 48 sati prije termina održavanja, zadržava se kotizacija u iznosu 50% od navedene vrijednosti edukacije
u roku od 24 sata prije termina održavanja, zadržava se kotizacija u punom iznosu
Grupni popust
- 2-3 kotizacije - 20%
- 4-7 kotizacija - 25%
- 8-15 kotizacija - 30%
- 16+ kotizacija - 35%
Grupni popust
- 2-3 kotizacije - 20%
- 4-7 kotizacija - 25%
- 8-15 kotizacija - 30%
- 16+ kotizacija - 35%