Četvrta Međunarodna konferencija o javnoj nabavi održala se
10. i 11. studenoga 2022. u hotelu Ambasador, Opatija
U odnosu na izazove s kojima se suočavaju dionici javne nabave u globalnim uvjetima energetske i financijske krize 2022. godine, za ovu konferenciju odabrali smo teme koje su kombinacija prepoznavanja važnosti javne nabave za unaprjeđenje poslovanja, provedbe postupaka i načina nabave koji povećavaju javne i društvene koristi (dinamički sustav nabave), izvršenja ugovora o javnoj nabavi u globalnoj krizi i pod udarom značajnog rasta cijena i zastoja i kašnjenja u dobavi materijala i opreme (kako radova, tako i roba i usluga) te obnove poslije prirodnih katastrofa.
Kao i svake godine, teme su izazovne, korisne i praktične, stoga, vidimo se u Opatiji!
Također, za sve koji neće biti u mogućnosti pridružiti nam se uživo, osigurali smo opciju online praćenja.
Konferencija počinje za:
Predavači i panelisti
- Ana Fresl, direktorica, Projekt jednako razvoj d.o.o.
- Nina Čulina, ravnateljica Uprave za trgovinu i politiku javne nabave, Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja
- Maja Kuhar, predsjednica Državne komisija za kontrolu postupaka javne nabave
- Ivana Gavrić, viša savjetnica u Odjelu za porezno savjetovanje, Deloitte d.o.o.
- Pilvi Takala, predsjednica Uprave, PTCServices, Finska
- Filip Tončić, direktor izvršnog centra za javne financije, InfoDom d.o.o.
- Ivan Serdarušić, direktor za EU fondove i javnu nabavu, Projekt jednako razvoj d.o.o.
- Kristoffer Sällfors, stručnjak za javnu nabavu, Odvjetničko društvo Vinge, Švedska
- Ines Gruica Devčić, direktorica za EU fondove i javnu nabavu, Projekt jednako razvoj d.o.o.
- Mićo Ljubenko, odvjetnik, Odvjetničko društvo Ljubenko & partneri
- Hrvoje Meštrović, član Uprave, Primakon d.o.o. i član predsjedništva Hrvatske udruge za upravljanje projektima
- Hrvoje Sagrak, predsjednik Uprave, InfoDom.o.o.
- Nenad Seifert, direktor HUP RU Rijeka
- Tomislav Medančić, viši savjetnik za pripremu i provedbu postupaka javne nabave i pravne poslove, Odjel gradske uprave za javnu nabavu, Grad Rijeka
- Ivan Begić, pročelnik, Upravni odjel za prostorno uređenje, graditeljstvo i komunalne djelatnosti, Grad Petrinja
Stručni tim organizatora
Ivan Serdarušić
programski direktor
Ines Gruica Devčić
moderatorica panela
Lana Tortić
voditeljica programa
Vlatka Matunec
voditeljica organizacijskog tima
Program konferencije
Četvrtak, 10. studenog 2022.
09:30 – 10:00
Registracija sudionika
10:00 – 10:20
Svečano otvaranje konferencije i predstavljanje programa konferencije
Pozdravni govor
Ana Fresl, direktorica Projekt jednako razvoj d.o.o.
10:20 – 10:40
Presjek trendova u javnoj nabavi
Nina Čulina, ravnateljica Uprave za trgovinu i politiku javne nabave, Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja
10:40 – 11:00
Aktualnosti u postupanju Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave
Maja Kuhar, predsjednica Državne komisija za kontrolu postupaka javne nabave
11:00 – 11:20
Dinamički sustav nabave – provedba i izvršenje u praksi
Ivana Gavrić, viša savjetnica u Odjelu za porezno savjetovanje, Deloitte d.o.o.
11:20 – 11:50
Pauza za osvježenje
11:50 – 12:35
U fokusu – izmjene ugovora
Pilvi Takala, predsjednica Uprave, PTCServices, Finska
12:35 – 12:55
Digitalna transformacija nabave na djelu
Filip Tončić, direktor izvršnog centra za javne financije, InfoDom d.o.o.
12:55 – 13:15
Unapređenje postupaka javne nabave uz pomoć digitalnih alata
Ivan Serdarušić, direktor za EU fondove i javnu nabavu
13:15 – 14:15
Pauza za ručak
14:15 – 15:00
Izvršenje ugovora o javnoj nabavi roba i usluga u vrijeme COVID krize i rasta cijena
Kristoffer Sällfors, stručnjak za javnu nabavu, Odvjetničko društvo Vinge, Švedska
15:00 – 15:15
Iskustva u primjeni Pravilnika o provedbi postupaka nabave roba, usluga i radova za postupke obnove
Ines Gruica Devčić, direktorica za EU fondove i javnu nabavu, Projekt jednako razvoj d.o.o.
15:15 – 16:30
PANEL RASPRAVA: Problemi i prakse u izvršenju ugovora u vrijeme financijske krize
Moderatorica panela: Ines Gruica Devčić, direktorica za EU fondove i javnu nabavu, Projekt jednako razvoj d.o.o.
Panelisti:
Mićo Ljubenko, odvjetnik, Odvjetničko društvo Ljubenko & partneri
Kristoffer Sällfors, stručnjak za javnu nabavu, Odvjetničko društvo Vinge, Švedska
Hrvoje Meštrović, član Uprave, Primakon d.o.o. i član predsjedništva Hrvatske udruge za upravljanje projektima
Hrvoje Sagrak, predsjednik Uprave, InfoDom d.o.o.
Petak, 11. studenog 2022.
09:30 – 09:45
Pozdravni govor i uvod u drugi dan konferencije
Nenad Seifert, direktor HUP RU Rijeka
09:45 – 10:15
Nova ugovorna regulacija izmjene cijene kod ugovora o građenju u javnoj nabavi
Mićo Ljubenko, odvjetnik, Odvjetničko društvo Ljubenko & partneri
10:15 – 10:45
Izazovi u pripremi postupaka javne nabave za obnovu kulturne baštine – iskustva Grada Rijeke
Tomislav Medančić, viši savjetnik za pripremu i provedbu postupaka javne nabave i pravne poslove, Odjel gradske uprave za javnu nabavu, Grad Rijeka
10:45 – 11:30
Pauza za osvježenje
11:30 – 12:00
Iskustvo u izvršenju velikih ugovora, studija slučaja
Hrvoje Meštrović, član Uprave, Primakon d.o.o. i član predsjedništva Hrvatske udruge za upravljanje projektima
12:00 – 12:30
Priprema i provedba postupaka javne nabave nakon prirodne katastrofe
Ivan Begić, pročelnik, Upravni odjel za prostorno uređenje, graditeljstvo i komunalne djelatnosti, Grad Petrinja
12:30 – 12:45
Nagradna igra
Organizator zadržava pravo izmjene programa.
Ciljevi konferencije
- Informirati se o statusu priprema domaće nacionalne razvojne strategije i operativnih programa
- Učiti iz iskustava drugih zemalja članica kako se strateški pripremiti za novo razdoblje financiranja 2021-2027
- Pokrenuti pripremu vlastitih strateških razvojnih projekata
Polaznici konferencije dobivaju:
- 3 mjeseca besplatno primanje dojava tendera putem ma.te.a aplikacije
- organizirani ručak i druženje prvog dana konferencije te osvježenje u pauzama oba dana konferencije
- povoljnije cijene smještaja u hotelu za polaznike konferencije
- članstvo u Klubu vjernosti
- trajni popust od 10% na PJR edukacije
- mogućnost ostvarenja dodatnog popusta kombiniranjem kotizacija s PJR edukacijama
Što vas očekuje?
- Nova znanja i informacije
- Razmjena iskustava
- Mogućnost interakcije tijekom konferencije
- Priznati domaći stručnjaci
- Istaknuti međunarodni predavači
Posebna ponuda
Osigurali smo posebne grupne popuste:
3 – 4 kotizacije – 10%
5 i više kotizacija – 15%
Za realizaciju popusta na kotizacije potrebno je na info@pjr.hr poslati kontakt podatke svih članova tima (iz iste organizacije) koji ostvaruju popust.
Smještaj
Za sve polaznike konferencije osigurali smo povoljniji smještaj u hotelu Ambasador***** i hotelu Admiral**** Opatija.
Acess Code za ostvarivanje posebnih uvjeta smještaja: PJR22
Predkonferencijski dan
Dan prije konferencije organiziramo usavršavanje u javnoj nabavi na temu Posebnosti odredaba dokumentacije o nabavi i postupka pregleda i ocjene ponuda na projektima financiranim iz sredstava Europske unije i primjeri najčešćih pogrešaka gdje će svoja znanja i iskustva prenijeti stručnjaci iz područja javne nabave.
Za sve polaznike konferencije osigurali smo 10% popusta na redovnu cijenu kotizacije. Polaznici ostvaruju 8 bodova za obnovu certifikata. Kako se prijaviti i sve ostale informacije možete saznati ovdje.
Požurite, broj mjesta je ograničen.
Stana Kurtov
konzultantica
Tomislav Muhvić
konzultant