Međunarodna konferencija o javnoj nabavi
“Digitalizacija javne nabave”
20. i 21. svibnja 2021., hotel Ambasador, Opatija
Na trećoj međunarodnoj konferenciji o javnoj nabavi govoriti će se o novom razdoblju koje je javnu nabavu pretvorilo gotovo u cijelosti u digitalni proces.
Kako se javna nabava optimizira i postaje sve više orijentirana na ciljeve, u fokusu će biti povećanje razina kompetencija javnih naručitelja i ostvarenje što kvalitetnijih rezultata s ciljem što veće koristi za građane i zajednicu.
Javna nabava je tu da ponudi alate kroz mogućnosti, postupke i procese u javnoj nabavi.
Okvirne teme o kojima će se govoriti na trećoj međunarodnoj konferenciji o javnoj nabavi:
- Europski okvir kompetencija za profesionalce u javnoj nabavi
- Uloga i perspektiva Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave
- Digitalizacija javne nabave uz komparaciju sa studijom o mogućim poboljšanjima u državnoj upravi
- Rodno odgovorna javna nabava/Socijalno odgovorna javna nabava
- Primjer iz prakse: natjecateljski dijalog iz perspektive Naručitelja
Konferencija počinje za:
ODRŽANO!
Predavači i stručni govornici
![](https://pjr.hr/wp-content/uploads/2020/09/Maja-Kuhar.png)
Maja Kuhar
predsjednica
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
![](https://pjr.hr/wp-content/uploads/2020/09/Nina-Culina.png)
Nina Čulina
ravnateljica Uprave za trgovinu i politiku javne nabave
Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja
![](https://pjr.hr/wp-content/uploads/2021/03/Mandic-1-e1616487743349.png)
Damir Mandić
gradonačelnik
Grad Karlovac
![](https://pjr.hr/wp-content/uploads/2021/03/govornici-1-Copy-e1616439489120.png)
Peter Defranceski
šef ureda u Bruxellesu u ICLEI (Lokalna samouprava za održivost)
![](https://pjr.hr/wp-content/uploads/2021/03/govornici-3-Copy-e1616439756184.png)
Martin Mahović
voditelj Odsjeka za javnu nabavu
Grad Đurđevac
![](https://pjr.hr/wp-content/uploads/2021/03/govornici-1-e1616439469532.png)
Leo Mršić
prodekan za istraživanje i razvoj
Visoko učilište Algebra
![](https://pjr.hr/wp-content/uploads/2021/03/Justyne-Balasinski-e1616493463128.png)
Justyne Balasinska
voditeljica tima za profesionalizaciju javne nabave
Europska komisija
![](https://pjr.hr/wp-content/uploads/2020/09/milka-nopvo.png)
![](https://pjr.hr/wp-content/uploads/2021/05/Ostap-Graljuk2.png)
Ostap Graljuk
voditelj Uredništva multimedijskih izdanja
Narodne novine d.d.
![](https://pjr.hr/wp-content/uploads/2021/05/Toncic.png)
Filip Tončić
direktor izvršnog centra za javne financije, Infodom
![](https://pjr.hr/wp-content/uploads/2021/05/Hrvoje-Sagrak3.png)
Hrvoje Sagrak
predsjednik Uprave,
Infodom
![](https://pjr.hr/wp-content/uploads/2021/05/Ilija-Braovac2.png)
Ilija Braovac
ovlašteni porezni savjetnik
Braovac i partneri d.o.o.
Stručni tim organizatora
![](https://pjr.hr/wp-content/uploads/2021/02/pjr-2795.png)
Ines Gruica Devčić
programska direktorica
![](https://pjr.hr/wp-content/uploads/2021/02/albina.png)
Albina Zanze
voditeljica
![](https://pjr.hr/wp-content/uploads/2020/09/serdarusic.png)
Ivan Serdarušić
moderator panela
Program konferencije
Četvrtak, 20. svibnja 2021.
09:30 – 10:00
Registracija sudionika
10:00 – 10:20
Svečano otvaranje konferencije i predstavljanje programa konferencije, Ana Fresl, direktorica, Projekt jednako razvoj
10:20 – 10:50
Uloga i perspektiva Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave, Maja Kuhar, predsjednica, Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
10:50 – 11:15
Pregled najvažnijih mišljenja, Nina Čulina, ravnateljica Uprave za trgovinu i politiku javne nabave, Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja
11:15 – 11:30
Interoperabilnost i digitalizacija u RH – planovi za budućnost, Bernard Gršić, državni tajnik Središnjeg državnog ureda za razvoj digitalnog društva
11:30 – 12:00
Pauza za osvježenje
12:00 – 12:40
Europski okvir kompetencija za profesionalce u javnoj nabavi (European competency framework for public procurement professionals), Justyne Balasinska, voditeljica tima za profesionalizaciju javne nabave, Europska komisija
12:40 – 12:55
Nove funkcionalnosti na Elektroničkom oglasniku javne nabave RH, Ostap Graljuk, voditelj Uredništva multimedijskih izdanja, Narodne novine d.d.
12:55 – 13:15
Profesionalizacija i transparentnost javne nabave u Gradu Karlovcu, Damir Mandić, gradonačelnik Karlovca
13:15 – 14:15
Pauza za ručak
14:15 – 14:30
Digitalizacija javne nabave uz komparaciju sa studijom o mogućim poboljšanjima u državnoj upravi, Leo Mršić, prodekan za istraživanje i razvoj, Visoko učilište Algebra
14:30 – 14:45
E2E digitalizacija nabave, Filip Tončić, direktor izvršnog centra za javne financije, Infodom
14:45 – 15:00
Pauza
15:00 – 16:30
Panel rasprava: Digitalizacijom ka uvećanju transparentnosti javne nabave; Milka Kosanović, direktorica odnosa s članstvom, HUP; Nikola Modrušan, sektorski koordinator za razvoj digitalnog društva, Središnji državni ured za razvoj digitalnog društva; Leo Mršić, prodekan za istraživanje i razvoj, Visoko učilište Algebra; Hrvoje Sagrak, predsjednik Uprave, Infodom; Ilija Braovac, ovlašteni porezni savjetnik, Braovac i partneri.
Moderatori: Ines Gruica Devčić i Ivan Serdarušić, Projekt jednako razvoj
Petak, 21. svibnja 2021.
09:30 – 10:00
Zelena javna nabava i primjeri iz prakse s posebnim osvrtom na nabavu hrane, Peter Defranceski, ICLEI (Lokalna samouprava za održivost), šef ureda u Bruxellesu
10:00 – 10:30
Rodno odgovorna javna nabava (GRPP) / Socijalno odgovorna javna nabava (SRPP), Ivan Serdarušić, direktor za EU fondove i javnu nabavu, Projekt jednako razvoj
10:30 – 11:00
Primjer iz prakse: Natjecateljski dijalog iz perspektive Naručitelja – Nabava multimedijalnog postava Posjetiteljskog centra; Martin Mahović, voditelj Odsjeka za javnu nabavu, Građ Đurđevac
11:00 – 11:30
Pauza za osvježenje
11:30 – 12:00
Primjer iz prakse: Natjecateljski postupak uz pregovore – “Procura+ Award 2020” za provedeni postupak javne nabave inovacija; Marija Potroško Kovačić, viša savjetnica za javnu nabavu, Grad Koprivnica
12:00 – 12:30
Nagradna igra
Organizator zadržava pravo izmjene programa.
Konferenciju organiziramo strogo poštujući sve epidemiološke mjere i preporuke koje su na snazi u trenutku održavanja.
Ciljevi konferencije
- Informirati se o statusu priprema domaće nacionalne razvojne strategije i operativnih programa
- Učiti iz iskustava drugih zemalja članica kako se strateški pripremiti za novo razdoblje financiranja 2021-2027
- Pokrenuti pripremu vlastitih strateških razvojnih projekata
Polaznici konferencije dobivaju:
- organizirani ručak i druženje prvog dana konferencije te osvježenje u pauzama oba dana konferencije
- povoljnije cijene smještaja u hotelu za polaznike konferencije
- članstvo u Klubu vjernosti
- trajni popust od 20% na PJR edukacije
- mogućnost ostvarenja dodatnog popusta kombiniranjem kotizacija s PJR edukacijama
Što vas očekuje?
- Nova znanja i informacije
- Razmjena iskustava
- Mogućnost interakcije tijekom konferencije
- Priznati domaći stručnjaci
- Istaknuti međunarodni predavači
Kako nam je bilo na konferenciji?
Posebna ponuda
Osigurali smo posebne grupne popuste:
3 – 4 kotizacije – 10%
5 i više kotizacija – 15%
Za realizaciju popusta na kotizacije potrebno je na info@pjr.hr poslati kontakt podatke svih članova tima (iz iste organizacije) koji ostvaruju popust.
COVID-19 mjere zaštite i prevencije
Međunarodna konferencija o javnoj nabavi i mjesto održavanje konferencije, hotel Ambasador u Opatiji nositelji su oznake Safe stay in Croatia.
Označavajući turističku ponudu sigurnosnim oznakama Svjetskog vijeća za putovanja i turizam (WTTC) Safe Travels i nacionalnom sigurnosnom oznakom Safe Stay in Croatia, gostima omogućujemo ponudu u kojoj se primjenjuju Protokoli za siguran boravak u Hrvatskoj.
![](https://pjr.hr/wp-content/uploads/2021/05/safe-stay-2-300x126.jpg)
Online praćenje
Smještaj
Za sve polaznike konferencije osigurali smo povoljniji smještaj u hotelu Ambasador***** i hotelu Imperial**** Opatija.
Acess Code za ostvarivanje posebnih uvjeta smještaja: PRJ21
![](https://pjr.hr/wp-content/uploads/2020/09/Hotel_Ambasador-768x476.jpg)
Predkonferencijski dan
Dan prije konferencije organiziramo usavršavanje u javnoj nabavi na temu Posebnosti odredaba dokumentacije o nabavi i postupka pregleda i ocjene ponuda na projektima financiranim iz sredstava Europske unije i primjeri najčešćih pogrešaka gdje će svoja znanja i iskustva prenijeti stručnjaci iz područja javne nabave.
Za sve polaznike konferencije osigurali smo 20% popusta na redovnu cijenu kotizacije. Polaznici ostvaruju 8 bodova za obnovu certifikata. Kako se prijaviti i sve ostale informacije možete saznati ovdje.
Požurite, broj mjesta je ograničen.
![](https://pjr.hr/wp-content/uploads/2020/09/Stana.png)
Stana Kurtov
konzultantica
![](https://pjr.hr/wp-content/uploads/2020/09/Tomislav.png)
Tomislav Muhvić
konzultant
Počasni partner:
![](https://pjr.hr/wp-content/uploads/2020/09/hup-1-300x79.jpg)
Digitalna podrška:
![](https://pjr.hr/wp-content/uploads/2021/03/pjerp_logo_full_color_small.png)
Organizator:
![](https://pjr.hr/wp-content/uploads/2021/05/pjr-novi-logo-small.jpg)
Sponzor:
![](https://pjr.hr/wp-content/uploads/2020/09/InfoDom-logo-e1620756999200.jpg)