Međunarodna konferencija o javnoj nabavi

“Digitalizacija javne nabave”

20. i 21. svibnja 2021., hotel Ambasador, Opatija

Na trećoj međunarodnoj konferenciji o javnoj nabavi govoriti će se o novom razdoblju koje je javnu nabavu pretvorilo gotovo u cijelosti u digitalni proces. 

Kako se javna nabava optimizira i postaje sve više orijentirana na ciljeve, u fokusu će biti povećanje razina kompetencija javnih naručitelja i  ostvarenje što kvalitetnijih rezultata s ciljem što veće koristi za građane i zajednicu.

Javna nabava je tu da ponudi alate kroz mogućnosti, postupke i procese u javnoj nabavi.

Okvirne teme o kojima će se govoriti na trećoj međunarodnoj konferenciji o javnoj nabavi:

  • Europski okvir kompetencija za profesionalce u javnoj nabavi
  • Uloga i perspektiva Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave
  • Digitalizacija javne nabave uz komparaciju sa studijom o mogućim poboljšanjima u državnoj upravi
  • Rodno odgovorna javna nabava/Socijalno odgovorna javna nabava
  • Primjer iz prakse: natjecateljski dijalog iz perspektive Naručitelja

 

Konferencija počinje za:

Dana
Sati
Minuta
Sekundi

Predavači i stručni govornici

Maja Kuhar
predsjednica
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave

Nina Čulina
ravnateljica Uprave za trgovinu i politiku javne nabave
Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja

Damir Mandić
gradonačelnik
Grad Karlovac

Peter Defranceski
šef ureda u Bruxellesu u ICLEI (Lokalna samouprava za održivost)

Martin Mahović
voditelj Odsjeka za javnu nabavu
Grad Đurđevac

Leo Mršić
prodekan za istraživanje i razvoj
Visoko učilište Algebra

Justyne Balasinska
voditeljica tima za profesionalizaciju javne nabave
Europska komisija

Milka Kosanović direktorica odnosa s članstvom HUP

Ostap Graljuk
voditelj Uredništva multimedijskih izdanja
Narodne novine d.d.

Filip Tončić
direktor izvršnog centra za javne financije, Infodom

Hrvoje Sagrak
predsjednik Uprave, 
Infodom

Ilija Braovac
ovlašteni porezni savjetnik 
Braovac i partneri d.o.o.

Stručni tim organizatora

Ines Gruica Devčić
programska direktorica

Albina Zanze
voditeljica

Ivan Serdarušić
moderator panela

Program konferencije

Četvrtak, 20. svibnja 2021.

09:30 – 10:00

Registracija sudionika

10:00 – 10:20

Svečano otvaranje konferencije i predstavljanje programa konferencije, Ana Fresl, direktorica, Projekt jednako razvoj

10:20 – 10:50

Uloga i perspektiva Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave, Maja Kuhar, predsjednica, Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave

10:50 – 11:15

Pregled najvažnijih mišljenja, Nina Čulina, ravnateljica Uprave za trgovinu i politiku javne nabave, Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja

11:15 – 11:30

Interoperabilnost i digitalizacija u RH – planovi za budućnost, Bernard Gršić, državni tajnik Središnjeg državnog ureda za razvoj digitalnog društva

11:30 – 12:00

Pauza za osvježenje

12:00 – 12:40

Europski okvir kompetencija za profesionalce u javnoj nabavi (European competency framework for public procurement professionals), Justyne Balasinska, voditeljica tima za profesionalizaciju javne nabave, Europska komisija

12:40 – 12:55

Nove funkcionalnosti na Elektroničkom oglasniku javne nabave RH, Ostap Graljuk, voditelj Uredništva multimedijskih izdanja, Narodne novine d.d.

12:55 – 13:15

Profesionalizacija i transparentnost javne nabave u Gradu Karlovcu, Damir Mandić, gradonačelnik Karlovca

13:15 – 14:15

Pauza za ručak

14:15 – 14:30

Digitalizacija javne nabave uz komparaciju sa studijom o mogućim poboljšanjima u državnoj upraviLeo Mršić, prodekan za istraživanje i razvoj, Visoko učilište Algebra

14:30 – 14:45

E2E digitalizacija nabave, Filip Tončić, direktor izvršnog centra za javne financije, Infodom

14:45 – 15:00

Pauza

15:00 – 16:30

Panel rasprava: Digitalizacijom ka uvećanju transparentnosti javne nabave; Milka Kosanović, direktorica odnosa s članstvom, HUP; Nikola Modrušan, sektorski koordinator za razvoj digitalnog društva, Središnji državni ured za razvoj digitalnog društva; Leo Mršić, prodekan za istraživanje i razvoj, Visoko učilište Algebra; Hrvoje Sagrak, predsjednik Uprave, Infodom; Ilija Braovac, ovlašteni porezni savjetnik, Braovac i partneri.

Moderatori: Ines Gruica Devčić i Ivan Serdarušić, Projekt jednako razvoj

Petak, 21. svibnja 2021.

09:30 – 10:00

Zelena javna nabava i primjeri iz prakse s posebnim osvrtom na nabavu hrane, Peter Defranceski, ICLEI (Lokalna samouprava za održivost), šef ureda u Bruxellesu

10:00 – 10:30

Rodno odgovorna javna nabava (GRPP) / Socijalno odgovorna javna nabava (SRPP), Ivan Serdarušić, direktor za EU fondove i javnu nabavu, Projekt jednako razvoj

10:30 – 11:00

Primjer iz prakse: Natjecateljski dijalog iz perspektive Naručitelja – Nabava multimedijalnog postava Posjetiteljskog centra; Martin Mahović, voditelj Odsjeka za javnu nabavu, Građ Đurđevac

11:00 – 11:30

Pauza za osvježenje

11:30 – 12:00

Primjer iz prakse: Natjecateljski postupak uz pregovore – “Procura+ Award 2020” za provedeni postupak javne nabave inovacija; Marija Potroško Kovačić, viša savjetnica za javnu nabavu, Grad Koprivnica

12:00 – 12:30

Nagradna igra

Organizator zadržava pravo izmjene programa.

Konferenciju organiziramo strogo poštujući sve epidemiološke mjere i preporuke koje su na snazi u trenutku održavanja.

 

Ciljevi konferencije

Polaznici konferencije dobivaju:

  • organizirani ručak i druženje prvog dana konferencije te osvježenje u pauzama oba dana konferencije
  • povoljnije cijene smještaja u hotelu za polaznike konferencije
  • članstvo u Klubu vjernosti
  • trajni popust od 20% na PJR edukacije
  • mogućnost ostvarenja dodatnog popusta kombiniranjem kotizacija s PJR edukacijama

Što vas očekuje?

  • Nova znanja i informacije
  • Razmjena iskustava
  • Mogućnost interakcije tijekom konferencije
  • Priznati domaći stručnjaci
  • Istaknuti međunarodni predavači

Kako nam je bilo na konferenciji?

Uživo u Opatiji

Posebna ponuda

Osigurali smo posebne grupne popuste:

3 – 4 kotizacije – 10%
5 i više kotizacija – 15%

Za realizaciju popusta na kotizacije potrebno je na info@pjr.hr poslati kontakt podatke svih članova tima (iz iste organizacije) koji ostvaruju popust.

COVID-19 mjere zaštite i prevencije

Međunarodna konferencija o javnoj nabavi i mjesto održavanje konferencije, hotel Ambasador u Opatiji nositelji su oznake Safe stay in Croatia.

Označavajući turističku ponudu sigurnosnim oznakama Svjetskog vijeća za putovanja i turizam (WTTC) Safe Travels i nacionalnom sigurnosnom oznakom Safe Stay in Croatia, gostima omogućujemo ponudu u kojoj se primjenjuju Protokoli za siguran boravak u Hrvatskoj.

Online praćenje

Smještaj

Za sve polaznike konferencije osigurali smo povoljniji smještaj u hotelu Ambasador***** i hotelu Imperial****  Opatija.

Acess Code za ostvarivanje posebnih uvjeta smještaja: PRJ21

Predkonferencijski dan

Dan prije konferencije organiziramo usavršavanje u javnoj nabavi na temu Posebnosti odredaba dokumentacije o nabavi i postupka pregleda i ocjene ponuda na projektima financiranim iz sredstava Europske unije i primjeri najčešćih pogrešaka gdje će svoja znanja i iskustva prenijeti stručnjaci iz područja javne nabave. 

Za sve polaznike konferencije osigurali smo 20% popusta na redovnu cijenu kotizacije. Polaznici ostvaruju 8 bodova za obnovu certifikata. Kako se prijaviti i sve ostale informacije možete saznati ovdje.

Požurite, broj mjesta je ograničen.

Stana Kurtov
konzultantica

Tomislav Muhvić
konzultant

Počasni partner:
Digitalna podrška:
Organizator:
Sponzor: