Međunarodna konferencija o javnoj nabavi
23. i 24. svibnja 2019., Hotel Kvarner, Opatija
Druga međunarodna konferencija o javnoj nabavi održala se 23. i 24. svibnja 2019. u Hotelu Kvarner u Opatiji.
Javna nabava prolazi kroz važne promjene. Uvelike je nastupilo novo razdoblje digitalizacije koje je javnu nabavu pretvorilo u gotovo u cijelosti digitalizirani proces. Transparentnost nikad nije bila veća, a dokumenti dostupniji. Javna nabava se optimizira, a postaje sve više orijentirana na ciljeve, pri čemu je dobro upravljanje i odgovornost ključna zadaća javnih naručitelja.
Ciljevi javne nabave i dalje su ostvarenje što kvalitetnijih rezultata i što većih koristi za građane i zajednicu uz optimizaciju potrošnje javnih sredstava. Javna nabava je tu da ponudi alate – uz već spomenutu digitalizaciju, kroz mogućnosti, postupke i procese u javnoj nabavi. Pritom su prijenos i razmjena dobrih i loših iskustava i suradnja različitih korisnika ključni faktori uspjeha.
Poslušajte praktična iskustva, dodatno se povežite s kolegama s kojima dijelite probleme i ciljeve i unaprijedite načine na koje kroz javnu nabavu unapređujete svoje zajednice!
Predavači i stručni govornici
Borut Smrdel
viši savjetnik, Državna revizijska komisija za reviziju postupaka nabave javnih naručitelja, Slovenija
Uwe Flach
voditelj odjela, Federalna agencija za javnu nabavu, Austrija
Pedro Telles
profesor, Sveučilište Swansea, Ujedinjeno Kraljevstvo
Gaynor M Whyles
direktorica, JERA Consulting Ltd, Ujedinjeno Kraljevstvo
Darko Horvat
ministar, Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Goran Matešić
predsjednik, Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Ivan Bubić
državni tajnik, Središnji državni ured za središnju javnu nabavu
Maja Kuhar
zamjenica državnog tajnika, Središnji državni ured za središnju javnu nabavu
Anđelko Rukelj
zamjenik predsjednika, Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Nina Čulina
načelnica, Uprava za politiku javne nabave, Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Milka Kosanović
direktorica odnosa s članstvom, Hrvatska udruga poslodavaca
Petra Sentić
direktorica, HUP Udruga profesionalaca za fondove EU
Antonija Ćurić
voditelj odjela za pravnu analizu, Agencija za reviziju sustava provedbe programa Europske unije (ARPA)
Ana Fresl
direktorica, Projekt jednako razvoj d.o.o.
Ines Gruica Devčić
direktorica za EU fondove i javnu nabavu, Projekt jednako razvoj d.o.o.
Ivan Serdarušić
direktor za EU fondove i javnu nabavu, Projekt jednako razvoj d.o.o.
Program konferencije
23. svibnja 2019.
09:30 – 10:00
Registracija sudionika
10:00 – 10:20
Pozdravni govori: Darko Horvat, ministar, Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta; Ivan Bubić, državni tajnik, Središnji državni ured za središnju javnu nabavu; Goran Matešić, predsjednik, Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave, Petra Sentić, direktorica, HUP Udruga profesionalaca za fondove EU, Ana Fresl, direktorica, Projekt jednako razvoj
10:20 – 11:00
Strateško korištenje javne nabave u Hrvatskoj, Nina Čulina, Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
11:00 – 11:30
Pauza za osvježenje
11:30 – 12:20
Dvije godine korištenja kriterija kvalitete – što smo naučili? Dobre i loše prakse, Goran Matešić, Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
12:20 – 13:15
Iskustva i preporuke iz kontrole postupaka javne nabave naručitelja Slovenije, Borut Smrdel, Državna revizijska komisija za reviziju postupaka nabave javnih naručitelja, Slovenija
13:15 – 14:40
Pauza za ručak
14:40 – 15:30
Teorija i prakse javne nabave inovacija te iskustvo praktične provedbe, Gaynor M Whyles, JERA Consulting Ltd., Ujedinjeno Kraljevstvo
15:30 – 16:45
Panelisti: Goran Matešić, Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave; Borut Smrdel, Državna revizijska komisija za reviziju postupaka nabave javnih naručitelja (Slovenija); Pedro Telles, profesor, Sveučilište Swansea (Ujedinjeno Kraljevstvo); Nina Čulina, Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta; Milka Kosanović, Hrvatska udruga poslodavaca
Od 20:00 nadalje
Zabavna večer
24. svibnja 2019.
09:00– 10:00
Cjeloviti pristup javnoj nabavi: strateško planiranje, korištenje e-nabave te vođenje i kontrola procesa, Uwe Flach, Federalna agencija za javnu nabavu (Austrija)
10:00 – 11:00
Izazovi pred-radnji i pripreme nabave te upravljanja ugovorima, Pedro Telles, Sveučilište Swansea, Ujedinjeno Kraljevstvo |
11:00 – 11:30
Pauza za osvježenje
11:30 – 12:00
Profesionalno istraživanje i konzultacije s tržištem, Maja Kuhar, Središnji državni ured za središnju javnu nabavu
12:00 – 12:30
Izazovi javne nabave – budućnost kriterija ekonomski najpovoljnije ponude, Anđelko Rukelj, Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
12:30 – 13:30
Panel rasprava: Istraživanje tržišta, e-nabava, provedba ugovora o nabavi, nepravilnosti u postupcima javne nabave u EU projektima, javna nabava inovacija
Panelisti: InfoDom grupa, Uwe Flach, Federalna agencija za javnu nabavu (Austrija), Maja Kuhar, Središnji državni ured za središnju javnu nabavu, Anđelko Rukelj, Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave; Antonija Ćurić, Agencija za reviziju sustava provedbe programa Europske unije,Gaynor M Whyles, JERA Consulting Ltd., (Ujedinjeno Kraljevstvo)
13:30 – 13:40
Nagradna igra
Organizator zadržava pravo izmjene sudionika i sadržaja konferencije
Teme konferencije
- Strateško korištenje javne nabave i politike održivog upravljanja nabavom
- Dvije godine korištenja kriterija kvalitete – što smo naučili? Dobre i loše prakse
- Profesionalno istraživanje i konzultacije s tržištem
- E-nabava i upravljanje ugovorima
- Financijske korekcije u postupcima nabava na EU projektima
- Primjeri iskustava različitih država članica EU