Vlatka Matunec

Voditeljica odjela marketinga

Diplomirala je ekonomiju na Sveučilištu u Zagrebu. Karijeru je započela u marketingu  Hrvatskog Telekoma gdje je imala prilike raditi u svim područjima marketinga, od marketinških komunikacija i digitalnog marketinga do organizacije evenata. Od izrade manjih BTL aktivnosti pa sve do većih kampanja koje proizlaze iz 360° pristupa koji obuhvaća sve kanale. Upravo je za jednu takvu osvojila i prestižnu nagradu struke. Ljetna kampanja koja je bila zamišljena kao svojevrsni reality show, “Matej grafiti”, osvojila je Eurobest 2010 nagradu. Karijeru je nastavila u L’Oréalu kao PR stručnjak za brandove L’Oréal Paris, Maybelline i Garnier, za Hrvatsku i Sloveniju, a potom kao Project manager za Lancȏme make up za SEE te istovremeno kao Digital manager za brandove Lancȏme, Biotherm, Armani i YSL. Nakon Toga se pridružila Večernjem listu gdje je prvo radila kao Brand manager za digitalna izdanja Večernjeg lista u što spadaju vecernji.hr, diva.hr, domivrt.hr, goout.hr, radost.hr, a potom kao Voditelj marketinških komunikacija. Imala je prilike raditi na lansiranju portala Diva.hr te novog magazina Living, voditi kampanju za dodjelu punih stipendija na privatnim fakultetima… Uz čitav niz marketinških aktivnosti kojima se dizala čitanost tiskanih izdanja Večernjeg lista te digitalnih izdanja, sudjelovala je u organizaciji brojnih evenata kao sto su već tradicionalna Večernjakova biciklijada, Večernjakova ruža,  pa sve do brojnih koncerata koje je Večernji list organizirao u Koncertnoj dvorani Vatroslav Lisinski, koji su uvijek bili rasprodani.  Kao PR i digitalni specialist je radila u Huawei Technologies za hrvatsko i slovensko tržište gdje je uz klasične kampanje, PR i digitalni marketing radila i na sponzorskim kampanjama. U PJR-u radi kao voditeljica odjela marketinga gdje je zadružna za kompletnu sliku koju PJR ima u javnosti. Upravlja odjelom marketinga, surađuje s vanjskim suradnicima i agencijama, te medijima, upravlja sadržajem i PR objavama u medijima. Sudjeluje u planiranju, izradi i održavanju edukacija. Sudjeluje u pružanju profesionalne usluge klijentima koje tvrtka savjetuje u pripremi i provedbi njihovih EU projekta, i to u području planiranja i organizacije promidžbe i vidljivosti projekta.