Vidimo se i u svibnju 2019. godine

Prakse javne nabave država članica EU

Prva međunarodna konferencija o javnoj nabavi, „Prakse javne nabave država članica EU“, održava se 17. i 18. svibnja 2018. u Remisens Premium Hotelu Ambasador u Opatiji. Svrha konferencije je unapređenje primjene Zakona o javnoj nabavi te pozicioniranje i prepoznavanje javne nabave kao jednog od generatora razvoja gospodarstva Republike Hrvatske.

Tijekom konferencije javnim i sektorskim naručiteljima i ponuditeljima iz cijele Hrvatske planirano je obraćanje niza međunarodnih i domaćih stručnjaka iz relevantnih tijela u sustavu javne nabave i ponuditelja s inovativnim rješenjima.

Kako nam je bilo?

Svi sudionici istaknuli su važnost kvalitetnog provođenja javne nabave u cilju najboljeg trošenja javnih sredstava, ali i funkciji razvoja i unapređenja društvenih funkcija

POZDRAVNI GOVORI

     Ana Fresl, Projekt jednako razvoj d.o.o.

     Nataša Mikuš Žigman, Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta

     Goran Matešić, predsjednik DKOM

     Ivan Bubić, Središnji državni ured za središnju javnu nabavu

     Nenad Seifert, Regionalni ured HUP Rijeka

STRUČNI VODITELJI

     …..

      Ivan Serdarušić, Projekt jednako razvoj d.o.o.

      Ines Gruica Devčić, Projekt jednako razvoj d.o.o.

      Stana Dolenac, Projekt jednako razvoj d.o.o.

     …..

PREDAVAČI I STRUČNI GOVORNICI
Mr. sc. Bonnie Epema, dipl. iur.

Bonnie Epema

direktorica, The Drone, Nizozemska

Pilvi Takala

predsjednica uprave, PTC Services, Finska

Roberto Caranta

redovni profesor, Sveučilište u Torinu, Italija

Nina Čulina

načelnica sektora, Uprava za politiku javne nabave, Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta

Goran Matešić

predsjednik, Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave

Anđelko Rukelj

zamjenik predsjednika, Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave

Maja Kuhar

zamjenica državnog tajnika, Središnji državni ured za središnju javnu nabavu

Nikolina Žužić

voditeljica službe, Središnji državni ured za središnju javnu nabavu

Antonija Ćurić

viši revizor, Agencija za reviziju sustava provedbe programa Europske unije

Darko Gulija

direktor za tehnologije, InfoDom d.o.o.

Ostap Graljuk

voditelj uredništva multimedijskih izdanja, Narodne novine d.d.

Andreja Gracin

članica Radne skupine za javnu nabavu, Hrvatska udruga poslodavaca

ČETVRTAK, 17. SVIBNJA 2018.

 

09:30 – 10:00 Registracija polaznika
10:00 – 10:20 Pozdravni govori (Ana Fresl, direktorica, Projekt jednako razvoj d.o.o.; Nataša Mikuš Žigman, državna tajnica, Ministarstvo gospodarstva poduzetništva i obrta; Ivan Bubić, državni tajnik, Središnji državni ured za središnju javnu nabavu; Nenad Seifert, direktor, Regionalni ured Rijeka, Hrvatska udruga poslodavaca)
10:20 – 10:40 Uvodno izlaganje: Pravna zaštita u Europskoj uniji, Goran Matešić, predsjednik, Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
10:40 -10:55 Predstavljanje planiranih novih funkcionalnosti i prednosti EOJN, Ostap Graljuk, voditelj uredništva multimedijskih izdanja, Narodne novine d.d.
10:55 – 11:15 Pauza za kavu
11:15 – 12:35 Iskustva Finske: Važnost i primjena kriterija ekonomski najpovoljnije ponude u kontekstu gospodarskog rasta, te socijalnih i okolišnih izazova – javna nabava inovativnih rješenja, Pilvi Takala, dipl. iur., predsjednica uprave, PTC Services (Finska)
12:35 – 12:50 Sustav javne nabave i e- Račun u fokusu sustava unutarnjih kontrola – Darko Gulija, direktor tehnologija, InfoDom. d.o.o. Predstavnici partnera
12:50 – 13:50 Pauza za ručak
13:50 – 15:15 Talijanska iskustva u korištenju ekonomski najpovoljnije ponude – prednosti i problemi za naručitelje, Dr. sc. Roberto Caranta, dipl. iur., redovni profesor, pravni fakultet, Sveučilište u Torinu (Italija)
15:15 – 15:30 Pauza
15:30 – 17:00 PANEL rasprava: Kako koristiti ENP za zelenu javnu nabavu i nabavu inovativnih proizvoda i usluga: Pilvi Takala, dipl. iur., predsjednica uprave, PTC Services (Finska); Mr. sc. Bonnie Epema, dipl. iur, direktorica, The Drone (Nizozemska); Dr. sc. Roberto Caranta, dipl. iur., redovni profesor, pravni fakultet, Sveučilište u Torinu (Italija); Predstavnici iz gospodarstva; Andreja Gracin, dipl. iur., Hrvatska udruga poslodavaca

Moderatori: Ines Gruica Devčić i Ivan Serdarušić, Projekt jednako razvoj d.o.o.

Od 20 h nadalje Zabavna večer HEMINGWAY BAR, Opatija

PETAK, 18. svibnja 2018.

9:00 – 10:30 Studija slučaja iz Nizozemske: javna nabava inovativnih proizvoda – primjer natjecateljskog dijaloga, kriterija ENP, prednosti i problemi, Mr. sc. Bonnie Epema, dipl. iur, direktorica, The Drone (Nizozemska)
10:30 – 11:00 Pregled praksi u primjeni dinamičkog sustava nabave i primjeni kriterija ekonomski najpovoljnije ponude, Maja Kuhar, zamjenica državnog tajnika i Nikolina Žužić, voditeljica službe, Središnji državni ured za središnju javnu nabavu
11:00 – 11:30 Pauza za kavu
11:30 – 12:00 Problemi u ocjeni kriterija kvalitete; diskrecijsko pravo i ograničenja naručitelja u ocjeni ponuda, Anđelko Rukelj, zamjenik predsjednika, Državna komisija za kontrolupostupaka javne nabave
12:00 – 12:20 Nagradna igra
12:20 – 13:50 PANEL rasprava: Prava i mogućnosti naručitelja u određivanju kriterija ekonomski najpovoljnije ponude – kako zakonito ocjenjivati kvalitetu i implementirati inovativna rješenja: Nina Čulina, Uprava za politiku javne nabave, Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta; Anđelko Rukelj, Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave; Maja Kuhar, Središnji državni ured za središnju javnu nabavu; Tatjana Perković, Sektor za horizontalna pitanja i postupanje po prigovorima u Ministarstvu regionalnoga razvoja i fondova Europske unije; Antonija Ćurić, Agencija za reviziju sustava provedbe programa Europske unije; Pilvi Takala – dipl. iur., PTC Services (Finska); Mr. sc. Bonnie Epema, dipl. iur, direktorica, The Drone (Nizozemska); Dr. sc. Roberto Caranta, dipl. iur., redovni profesor, pravni fakultet, Sveučilište u Torinu (Italija)

Moderatori: Ines Gruica Devčić i Ivan Serdarušić, Projekt jednako razvoj d.o.o

Posebna ponuda

Osigurali smo posebnu ponudu grupnih kotizacija:

4+1 gratis        7+2 gratis         10+3 gratis

Za realizaciju gratis kotizacija potrebno je na info@pjr.hr poslati potvrdu o uplaćenim kotizacijema te kontakt podatke svih članova tima koji ostvaruje gratis kotizaciju.

Polaznici konferencije dobivaju:

Ekonomski najpovoljnija ponuda, priručnik s praktičnim primjerima

Zbornik stručnih članaka o novom ZJN-u portala www.javna-nabava.info, (ukoliko polaznici žele sudjelovati sa svojim radom javite se na info@javna-nabava.info, rad je potrebno poslati najkasnije do 15.04.2018.)

Primjeri ENP-a država članica EU

Pogodnosti za polaznike: Svaki polaznik dobiva pravo na 3 besplatne edukacije godišnje na PJR KLUB-u te trajni popust od 20% na druge PJR edukacije. PJR je ovlašteni nositelj programa izobrazbe u sustavu javne nabave. Raspored svih PJR edukacija pogledajte ovdje.

Preporuka za smještaj

Sudionicima konferencije osigurane su posebne cijene smještaja u Remisens Premium Hotel Ambasador/Villa Ambasador do 10. svibnja 2018. Za rezervaciju smještaja potrebno je poslati popunjenu prijavnicu hotelu, prema uputama navedenim u prijavnici. Nakon isteka navedenog roka, a prema raspoloživosti, za sve sudionike vrijede redovne cijene smještaja.

Prijavnica za rezervaciju smještaja (644.0 KiB)

  • KRATKI UPITNIK

    Anoniman - u svrhu istraživanja čiji će rezultati biti predstavljeni na konferenciji
  • Prilikom definiranja kriterija ENP-a u dokumentaciji o nabavi, koliki ponder cijene najčešće koristite:

Generalni sponzor:

Počasni partner:

Partneri konferencije:

Medijski partneri:

Organizatori:

……….