Međunarodna konferencija o javnoj nabavi

Druga međunarodna konferencija o javnoj nabavi održava se 23. i 24. svibnja 2019. u Hotelu Kvarner u Opatiji

Javna nabava prolazi kroz važne promjene. Uvelike je nastupilo novo razdoblje digitalizacije koje je javnu nabavu pretvorilo u gotovo u cijelosti digitalizirani proces. Transparentnost nikad nije bila veća, a dokumenti dostupniji. Javna nabava se optimizira, a postaje sve više orijentirana na ciljeve, pri čemu je dobro upravljanje i odgovornost ključna zadaća javnih naručitelja.

Ciljevi javne nabave i dalje su ostvarenje što kvalitetnijih rezultata i što većih koristi za građane i zajednicu uz optimizaciju potrošnje javnih sredstava. Javna nabava je tu da ponudi alate – uz već spomenutu digitalizaciju, kroz mogućnosti, postupke i procese u javnoj nabavi. Pritom su prijenos i razmjena dobrih i loših iskustava i suradnja različitih korisnika ključni faktori uspjeha.

Poslušajte praktična iskustva, dodatno se povežite s kolegama s kojima dijelite probleme i ciljeve i unaprijedite načine na koje kroz javnu nabavu unapređujete svoje zajednice!

Teme konferencije

Strateško korištenje javne nabave i politike održivog upravljanja nabavom

Dvije godine korištenja kriterija kvalitete – što smo naučili? Dobre i loše prakse

Profesionalno istraživanje i konzultacije s tržištem

Upravljanje izvršenjem ugovora

Natjecateljski dijalog i pregovarački postupak uz pregovore

Primjeri iskustava država članica EU (u korištenju kriterija kvalitete)

Posebna ponuda

Osigurali smo posebnu ponudu grupnih kotizacija:

4+1 gratis        7+2 gratis         10+3 gratis

Za realizaciju gratis kotizacija potrebno je na info@pjr.hr poslati potvrdu o uplaćenim kotizacijema te kontakt podatke svih članova tima koji ostvaruje gratis kotizaciju.

Polaznici konferencije dobivaju:

  • 3 besplatne edukacije godišnje, PJR Klub
  • Trajni popust od 20% na druge PJR edukacije
  • Organizirani ručak

Prijave na konferenciju se otvaraju uskoro!