Međunarodna konferencija o javnoj nabavi

Druga međunarodna konferencija o javnoj nabavi održava se 23. i 24. svibnja 2019. u Hotelu Kvarner u Opatiji

Javna nabava prolazi kroz važne promjene. Uvelike je nastupilo novo razdoblje digitalizacije koje je javnu nabavu pretvorilo u gotovo u cijelosti digitalizirani proces. Transparentnost nikad nije bila veća, a dokumenti dostupniji. Javna nabava se optimizira, a postaje sve više orijentirana na ciljeve, pri čemu je dobro upravljanje i odgovornost ključna zadaća javnih naručitelja.

Ciljevi javne nabave i dalje su ostvarenje što kvalitetnijih rezultata i što većih koristi za građane i zajednicu uz optimizaciju potrošnje javnih sredstava. Javna nabava je tu da ponudi alate – uz već spomenutu digitalizaciju, kroz mogućnosti, postupke i procese u javnoj nabavi. Pritom su prijenos i razmjena dobrih i loših iskustava i suradnja različitih korisnika ključni faktori uspjeha.

Poslušajte praktična iskustva, dodatno se povežite s kolegama s kojima dijelite probleme i ciljeve i unaprijedite načine na koje kroz javnu nabavu unapređujete svoje zajednice!

Teme konferencije

Strateško korištenje javne nabave i politike održivog upravljanja nabavom

Dvije godine korištenja kriterija kvalitete – što smo naučili? Dobre i loše prakse

Profesionalno istraživanje i konzultacije s tržištem

E-nabava i upravljanje ugovorima

Financijske korekcije u postupcima nabava na EU projektima

Primjeri iskustava različitih država članica EU

Što vas očekuje

 

Europski primjeri i usporedbe domaćih i stranih praksi

Razmjena iskustava

Priznati domaći stručnjaci

Istaknuti međunarodni predavači

Panel rasprave i mogućnost postavljanja pitanja

Večernji networking s drugim sudionicima konferencije

Borut Smrdel

viši savjetnik, Državna revizijska komisija za reviziju postupaka nabave javnih naručitelja, Slovenija

Uwe Flach

 voditelj odjela, Federalna agencija za javnu nabavu, Austrija

Pedro Telles

profesor, Sveučilište Swansea, Ujedinjeno Kraljevstvo

Gaynor M Whyles

direktorica, JERA Consulting Ltd, Ujedinjeno Kraljevstvo

Darko Horvat

ministar, Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta

Goran Matešić

predsjednik, Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave

Ivan Bubić

državni tajnik, Središnji državni ured za središnju javnu nabavu

Maja Kuhar

zamjenica državnog tajnika, Središnji državni ured za središnju javnu nabavu

Anđelko Rukelj

zamjenik predsjednika, Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave

Nina Čulina

načelnica, Uprava za politiku javne nabave, Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta

Milka Kosanović

direktorica odnosa s članstvom, Hrvatska udruga poslodavaca

Petra Sentić

 direktorica, HUP Udruga profesionalaca za fondove EU 

Antonija Ćurić

voditelj odjela za pravnu analizu, Agencija za reviziju sustava provedbe programa Europske unije (ARPA)

Ana Fresl

direktorica, Projekt jednako razvoj

Ines Gruica Devčić

direktorica za EU fondove i javnu nabavu, Projekt jednako razvoj

Ivan Serdarušić

direktor za EU fondove i javnu nabavu, Projekt jednako razvoj

Kratki profili predavača

23. svibnja 2019

09:30 – 10:00

Registracija sudionika

10:00 – 10:20

Pozdravni govori: Darko Horvat, ministar, Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta; Ivan Bubić, državni tajnik, Središnji državni ured za središnju javnu nabavu; Goran Matešić, predsjednik, Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave, Petra Sentić, direktorica, HUP Udruga profesionalaca za fondove EU, Ana Fresl, direktorica, Projekt jednako razvoj

10:20 – 11:00

Strateško korištenje javne nabave u Hrvatskoj, Nina Čulina, Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta

11:00 – 11:30

Pauza za osvježenje

11:30 – 12:20

Dvije godine korištenja kriterija kvalitete – što smo naučili? Dobre i loše prakse, Goran Matešić, Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave

12:20 – 13:15

Iskustva i preporuke iz kontrole postupaka javne nabave naručitelja Slovenije, Borut Smrdel, Državna revizijska komisija za reviziju postupaka nabave javnih naručitelja, Slovenija

13:15 – 14:40

Pauza za ručak

14:40 – 15:30

Teorija i prakse javne nabave inovacija te iskustvo praktične provedbe, Gaynor M Whyles, JERA Consulting Ltd., Ujedinjeno Kraljevstvo 

15:30 – 16:45

Panel rasprava: Upravljanje javnom nabavom, pristupi naručitelja, korištenje ENP kriterija, pravna zaštita, usporedba praksi državnih komisija, savjeti za provođenje nabave

Panelisti: Goran Matešić, Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave; Borut Smrdel, Državna revizijska komisija za reviziju postupaka nabave javnih naručitelja (Slovenija); Pedro Telles, profesor, Sveučilište Swansea (Ujedinjeno Kraljevstvo); Nina Čulina, Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta; Milka Kosanović, Hrvatska udruga poslodavaca

Od 20h nadalje

Zabavna večer

24. svibnja 2019

09:00– 10:00

Cjeloviti pristup javnoj nabavi: strateško planiranje, korištenje e-nabave te vođenje i kontrola procesa, Uwe Flach, Federalna agencija za javnu nabavu (Austrija)

10:00 – 11:00

Izazovi pred-radnji i pripreme nabave te upravljanja ugovorima, Pedro Telles,  Sveučilište Swansea, Ujedinjeno Kraljevstvo

11:00 – 11:30

Pauza za osvježenje

11:30 – 12:00

Profesionalno istraživanje i konzultacije s tržištem, Maja Kuhar, Središnji državni ured za središnju javnu nabavu

12:00 – 12:30

Izazovi javne nabave – budućnost kriterija ekonomski najpovoljnije ponude, Anđelko Rukelj, Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave

12:30 – 13:30

Panel rasprava: Istraživanje tržišta, e-nabava, provedba ugovora o nabavi, nepravilnosti u postupcima javne nabave u EU projektima, javna nabava inovacija

Panelisti: InfoDom grupa, Uwe Flach, Federalna agencija za javnu nabavu (Austrija), Maja Kuhar, Središnji državni ured za središnju javnu nabavu, Anđelko Rukelj, Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave; Antonija Ćurić, Agencija za reviziju sustava provedbe programa Europske unije,Gaynor M Whyles, JERA Consulting Ltd., (Ujedinjeno Kraljevstvo)

13:30 – 13:40

Nagradna igra

Organizator zadržava pravo izmjene sudionika i sadržaja konferencije

Posebna ponuda

Osigurali smo posebnu ponudu grupnih kotizacija:

4+1 gratis        7+2 gratis         10+3 gratis

Za realizaciju gratis kotizacija potrebno je na info@javna-nabava.info poslati potvrdu o uplaćenim kotizacijema te kontakt podatke svih članova tima koji ostvaruje gratis kotizaciju.

Polaznici konferencije dobivaju

 

  • Organizirani ručak i zabavnu večer prvog dana konferencije
  • Časopis PJR EDUCA: EU fondovi i javna nabava
  • Prezentacijske materijale svih govornika konferencije
  • Trajni popust od 20% na druge PJR edukacije i usavršavanja u javnoj nabavi

 

Hotel Kvarner je polaznicima konferencije omogućio povoljnije cijene smještaja u Opatiji uz ispunjenje prijavnice.

PJR - rezervacija hotela Opatija _ (1.4 MiB)

 

Prijavni obrazac

Požurite! Broj mjesta je ograničen! 

PJR Plus usavršavanje u javnoj nabavi

Dan prije konferencije, 22. svibnja 2019. u Hotelu Kvarner organiziramo usavršavanje u području javne nabave “Posebnosti odredaba dokumentacije o nabavi i postupka pregleda i ocjene ponuda na projektima financiranim iz sredstava Europske unije i primjeri najčešćih pogrešaka”. Sudjelovanjem ostvarujete 8 bodova za obnovu certifikata!

Svi koji se uz Međunarodnu konferenciju o javnoj nabavi prijave na usavršavanje 22. svibnja u hotelu Kvarner dobivaju PJR poklon! 

Partneri i sponzori konferencije

Organizator:

Počasni partner:

Generalni sponzor: 

Partneri i sponzori konferencije: 

Grad Koprivnica