PrintFriendlyPrintEmail
Učitavanje mape...

Datum/Vrijeme
22.02.2018
10:00 - 14:00

Lokacija
Projekt jednako razvoj d.o.o.

Kategorija


Sažetak programa

PJR KLUB je mjesto za stručno usavršavanje i (polu)dnevni susret članova PJR KLUB-a: klijenata PJR-a, institucija i polaznika PJR seminara.

Članovi KLUB-a većinom su iskusni korisnici EU sredstava ili su s ciljem da to postanu već krenuli u tom smjeru, kao i osobe na neki način uključene u postupke javne nabave.

Iz programa seminara: 

  • Rasprava s predstavnikom institucija, gost predavač biti će član Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave.
  • Najnovija praksa DKOM-a vezano uz osnove za isključenje i uvjete sposobnosti
  • Pravni interes za izjavljivanje žalbe
  • Postupanje DKOM-a po službenoj dužnosti u odnosu na postupovne pretpostavke i osobito bitne povrede
  • Kakve posljedice za prihvatljivost troškova EU projekata mogu imati nepravilnosti u javnoj nabavi

Trajanje programa je 4 sata.

Zašto pohađati edukaciju

U nastavku su razlozi za pohađanje edukacije:

  • PJR KLUB besplatna je stručna edukacija za klijente PJR-a i prilika za networking
  • Poteškoće u primjeni Zakona o javnoj nabavi imaju svi obveznici njegove primjene
  • Nabava je golemo i važno područje u EU projektima, a pogreške u nabavi dovode do gubitka sredstava
  • Problemi obveznika javne nabave i korisnika EU fondova često su slični, a (pokušaji) rješenja već negdje postoje
  • Kao posebnog gosta najavljujemo člana Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave
  • (Tuđe) iskustvo najbolja je škola, u ovom slučaju besplatna
  • Na PJR KLUB-u uvijek se obrađuju intrigantne i aktualne teme koje odabiremo na temelju prijedloga članova i stručnjaka
  • U izravnoj komunikaciji, dinamičnoj raspravi i opuštenoj atmosferi jednostavno nastaju nove poslovne suradnje
  • Stručnjaci koji izvode seminar dolaze iz PJR tima koji ima iskustvo s više od 400 postupaka javne nabave, kao voditelji postupaka ili savjetnici naručitelja ili kao stručnjaci koji procjenjuju nepravilnosti u nabavi

Ova edukacija omogućuje Vam da kroz puno diskusije razmijenite najnovija saznanja i iskustva u području prakse DKOM-a i primjene novog Zakona o javnoj nabavi te vezano uz EU projekte da doznate kakve posljedice mogu imati nepravilnosti u javnoj nabavi

 

Ciljne skupine edukacije

Ciljne skupine PJR KLUB-a su osobe uključene ili zainteresirane za teme EU fondova / projekata i teme javne nabave.

PJR KLUB je namijenjen je:

  • svima koji su svoje projekte prijavili ili ih tek planiraju prijaviti na EU natječaje te svakako onima koji ih već provode.
  • svim savjetnicima i stručnjacima za javnu nabavu, a teme su pripremljene tako da budu od interesa i naručiteljima i ponuditeljima.

Pogodnosti za polaznike PJR edukacija

TRAJNI POPUSTI: Kako svi polaznici edukacija postaju klijenti PJR-a, ukoliko po prvi put pohađate PJR edukaciju na ovom KLUB-u, dobivate redovni popust od 20% za svako sljedeće pohađanje naših programa.

 KOMBINACIJA EDUKACIJE I SASTANKA: S obzirom da se edukacije održavaju u edukacijskoj dvorani PJR-a, dolazak na edukaciju može se kombinirati s individualnim razgovorom s PJR stručnjacima:

  • s intervjuom temeljem kojega radimo besplatne procjene potencijala pojedine organizacije za EU fondove ili savjetovanjem oko sukladnosti pojedine ideje s natječajem za EU sredstva
  • sa savjetovanjem oko individualnih potreba pojedine organizacije za profesionalnom stručnom podrškom ili sastavljanjem in-house programa usavršavanja temeljem točnih potreba organizacije.

Dnevni raspored

10:00 - 11:30

Rasprava o najnovijoj praksi DKOM-a:

  • nova postupanja DKOM-a vezano uz osnove za isključenje i uvjete sposobnosti
  • pravni interes za izjavljivanje žalbe
  • postupanje DKOM-a po službenoj dužnosti u odnosu na postupovne pretpostavke i osobito bitne povrede

11:30-12:00

Pauza za kavu

 

12:00-13:30

Razmjena iskustava u praksi primjene novog Zakona o javnoj nabavi i nepravilnosti u javnoj nabavi vezano uz EU projekte:

  • pozitivni primjeri dokumentacije u pojedinom sektoru
  • praksa prethodnih kontrola postupaka javne nabave
  • praksa odbijenih troškova EU projekata zbog utvrđenih nepravilnosti u javnoj nabavi

13:30-14:00

Rasprava i neformalna razmjena iskustava s ciljem povezivanja i umrežavanja

Profili trenera

Ines Gruica Devčić

Ines Gruica Devčić

direktorica odjela za provedbu projekata i javnu nabavu

Osnovnu izobrazbu stekla je na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, zvanjem profesora engleskog jezika i književnosti, profesora informatologije te diplomiranog muzeologa. Magisterij je stekla na University of Sussex, Brighton u području suvremenih europskih znanosti, a ujedno je i certificirani miritelj. U sustavu EU fondova je od 2004. godine kada je započela konzultantsko iskustvo na CARDS projektu kao podrška izgradnji kapaciteta jedinica za upravljanje projektima županije i izradi prvih uputa za prijavitelje EU projekata. Radom u SAFU 2006-2011 stekla je iskustvo kroz pripremu i provedbu CARDS, Phare i IPA projekata, izradom procedura i procesa, suradnjom s revizijskim misijama Europske Komisije. Bila je voditeljica Odjela, a onda i direktorica Sektora za pripremu i provedbu projekata, nadležna za rad više od 50 voditelja projekata cijelog portfelja SAFU-a. Radila je na velikim projektima razvoja u energetici, okolišu i prometu, a specifično iskustvo ima u provedbi velikih postupaka javne nabave u EU projektima. Detaljno poznaje sustav EU pretpristupnih i strukturnih fondova, te je nekoliko puta prošla sve faze pripreme programa i projekata. U PJR-u upravlja odjelom i portfeljom od pedesetak projekata kojima PJR aktivno pomaže u provedbi, vodi portfelj svih postupaka javne nabave za sve klijente PJR-a, bavi se kontrolom dokumentacije i provedbe projekata koje odjel vodi. Stručnjakinja je za tumačenje pravila ugovora o EU financiranju i vrlo česti predavač u području strukturnih fondova, provedbe i javne nabave u EU projektima.

Ivan Serdarušić

Ivan Serdarušić

direktor za EU fondove

Diplomirani je ekonomist i komparatist te profesor filozofije. Stručno znanje i iskustvo u području EU fondova stjecao je u 5 godina rada u Ministarstvu financija i SAFU. Radio je na mjestima voditelja Odjela, voditelja projekata i stručnjaka za ugovaranje. Bio je voditelj radne skupine za izradu pravnog okvira za dodjelu bespovratnih sredstava u Hrvatskoj po pristupanju EU. Radio je na programima i projektima razvoja civilnog društva, prekogranične suradnje, poduzetništva i znanosti i inovacija. Samostalno je vodio preko 50 projekata ukupnog portfelja većeg od 20 milijuna eura, vodio je tim od 16 voditelja projekata te nadzirao portfelj odjela s više od 250 projekata. Sudjelovao je u uspostavi brojnih procedura i procesa za upravljanje programom regionalne konkurentnosti, radio kao predsjedavajući odbora za ocjenjivanje projektnih prijedloga te kao član niza nadzornih odbora provedbe projekata. Savjetuje tijela državne uprave u unaprjeđenju i primjeni procedura u EU fondovima u nekoliko projekata tehničke pomoći. U PJR-u se bavi procjenom ideja za financiranje iz EU fondova, razvojem projektnih prijedloga i studija izvodljivosti, razvojem strateških dokumenata i evaluacijom uspjeha programa i projekata, te kontrolom kvalitete stručnih dokumenata. Višegodišnji je vještak i savjetnik u procjeni valjanosti postupaka javne nabave, prihvatljivosti izdataka i financijskim korekcijama za tijela u sustavu fondova. Dugogodišnji je autor stručnih članaka i istraživanja, kao i predavač iz područja javne nabave te pripreme i provedbe EU projekata.

Stana Dolenac

Stana Dolenac

pravna stručnjakinja za javnu nabavu

Diplomirala je pravo na Pravnom fakultetu u Zagrebu. Javnom nabavom se počela baviti 2005. godine u Ministarstvu zaštite okoliša, prostornog uređenja i gospodarstva. Potom radi kao viši stručni savjetnik u Ministarstvu gospodarstva, rada i poduzetništva, u Upravi za sustav javne nabave. 2010. g. sudjeluje u osnivanju Ureda za središnju javnu nabavu Vlade RH, kao pomoćnica predstojnika Odjela za pravne poslove i ugovaranje, pri čemu je provodila postupke središnje nabave za sva središnja tijela državne uprave. Nakon toga je radila u Ministarstvu pravosuđa kao voditeljica Službe za javnu nabavu i materijalno poslovanje, te u HP-Hrvatskoj pošti d.d. kao pomoćnica izvršnog direktora Ureda za javnu nabavu. 2007. g. završava specijalistički program izobrazbe u području javne nabave, 2012. g. pohađa program “Training in Public Procurement in the Western Balkans and Turkey“ te dobiva Certifikat iz programa Trening trenera javne nabave u sklopu IPA projekta, u cilju uspostave i nadogradnje učinkovitih i održivih nacionalnih sustava treninga o javnoj nabavi. Također je tijekom 2011. završila trening  „Green Public Procurement Procedures” u organizaciji UNEP/MAP Regional Activity Centre for Cleaner Production. Redoviti je predavač na specijalističkim programima izobrazbe kao i u programima redovitog usavršavanja iz područja javne nabave. U PJR-u radi kao stručnjakinja za javnu nabavu, koordinira sve obrazovne programe koje PJR izvodi kao ovlašteni nositelj edukacija u području javne nabave, bavi se savjetovanjem klijenata u planiranju nabava, provođenju postupaka javne nabave i upravljanju ugovorima.

Slaven Tadić

Slaven Tadić

voditelj prodaje provedbe projekata

Diplomirao pravo na Pravnom fakultetu u Zagrebu. EU fondovima se počeo baviti volontirajući u civilnom sektoru te pišući projekte za udruge. U sustavu EU fondova je od 2011. godine, kada počinje sudjelovati aktivnije u razvoju i izradi projektnih aplikacija za nacionalne i EU natječaje. Bio je asistent na projektu „VIP Asistance“  koji se financira iz programa IPA IV i proveo ga je Hrvatski savez slijepih, sudjelovao je u organizaciji i provedbi projektnih aktivnosti, komunikaciji, izradi izvještaja, provedbi postupku nabava i kompletnoj projektnoj administraciji. U PJR-u je više godina radio u Odjelu provedbe projekata gdje je imao priliku savjetovati nekoliko desetaka korisnika u provedbi njihovih projekata, kao i njihovim pravima i obvezama koji proizlaze iz Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava. Bavi se poslovima vezanim uz državne potpore, piše stručne članke i drži edukacije u području državnih potpora i pravnih aspekata EU projekata. Vrlo je čest savjetnik za rizike u provedbi EU projekata, kao i izvoditelj radionica o uspješnoj provedbi projekata. U PJR-u se kao stručnjak za provedbu EU projekata i voditelj prodaje usluga u području provedbe EU projekata bavi utvrđivanjem potreba aplikanata i korisnika EU fondova za stručnim uslugama savjetovanja u provedbi i javnoj nabavi, radi na istraživanjima u provedbi projekata i surađuje u implementaciji rješenja eU-Mobil – Sustav za upravljanje EU projektima.

Albina Zanze

Albina Zanze

pravna savjetnica za EU projekte

Diplomirala pravo na Pravnom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, a titulu LL.M. (Master of Laws in South East European Law and European Integration) stekla na Sveučilištu Karl Franz u Grazu, Austrija. Nakon magisterija imala je priliku za dodatno usavršavanje na Sveučilištu u Salzburgu, Austrija i na College of Europe u Bruggeu, Belgija. Dodatno je završila Program za voditelja izrade i provedbe projekata financiranih iz fondova EU-a, nositelj je Certifikata iz područja javne nabave te ima položeni pravosudni ispit. Radila je kao voditeljica odjela za pravne poslove i kao savjetnica ministra za međunarodne odnose i pravo EU u Ministarstvu regionalnoga razvoja i fondova Europske unije. Iskustvo vođenja parnica građanskog i trgovačkog prava stekla je radom u odvjetničkom uredu i u javnom poduzeću kao viši stručni suradnik za zastupanje i pravne poslove. U PJR-u radi kao pravna savjetnica za EU projekte što uključuje savjetovanje klijenata o mogućnostima financiranja u natječajima za EU fondove, ocjenu sukladnosti projektnih prijedloga s propisima u području državnih potpora, te izradu kompleksnih prigovora na odluke o odabiru projektnih prijedloga. Kao pravnica s dugogodišnjim iskustvom savjetuje klijente u različitim pravnim pitanjima EU fondova, primjeni Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava, primjeni financijskih korekcija, izvedbi ugovora o nabavi robe, radova i usluga,  žalbama na dokumentaciju za nadmetanje i odluke o odabiru ili poništenju itd.


Prijave za edukaciju

Ova je edukacija BESPLATNA za sve klijente PJR-a i polaznike prethodnih PJR edukacija, do dvije osobe iz iste organizacije.

Za one koji nisu pohađali u PJR-u ni jednu edukaciju niti su klijent ostalih usluga PJR-a, CIJENA KOTIZACIJE je 400,00 kn + PDV.

STIPENDIJE: za svaki od termina odabiremo po jednog 100% stipendista (stipendiju mogu ostvariti studenti i nezaposlene osobe), više o prijavi za stipendiju možete pročitati ovdje.

ROK PRIJAVE ZA EDUKACIJU: 2 radna dana prije termina održavanja edukacije.

POSTUPAK PRIJAVE:

  1. Popunite Online prijavu ispod i kliknite “Pošalji prijavu”
  2. Na naznačenu kontakt email adresu automatski se šalje:
    a) potvrda polazničkog/ih mjesta, ako ste član PJR KLUB-a, i time je postupak za vas gotov.
    b) ponuda za plaćanje u roku od 30 minuta od prijave, ako niste klijent PJR-a
  3. Potvrda polazničkih mjesta za klijente PJR-a valjana je primitkom potvrde polazničkog mjesta, a za neklijente PJR-a nakon izvršenog plaćanja
  4. Dodatne logističke upute o održavanju edukacije dobiti ćete na Vaš email dan prije termina održavanja edukacije
  5. Potvrdu o pohađanju (i R1 račun u slučaju 2 b)) primiti ćete nakon izvršenja usluge edukacije

Prijave za edukaciju

400,00 Kn