PrintFriendlyPrintEmail
Učitavanje mape...

Datum/Vrijeme
12.04.2018
10:00 - 14:00

Lokacija
Projekt jednako razvoj d.o.o.

Kategorija


Sažetak programa

PJR KLUB je mjesto za stručno usavršavanje i (polu)dnevni susret članova PJR KLUB-a: klijenata PJR-a, institucija i polaznika PJR seminara.

Članovi KLUB-a većinom su iskusni korisnici EU sredstava ili su s ciljem da to postanu već krenuli u tom smjeru, kao i osobe na neki način uključene u postupke javne nabave.

Iz programa seminara: 

  • Priprema postupaka nabave radova – na što paziti kod izrade dokumentacije o nabavi za nabavu radova
  • Provedba postupaka nabave radova
  • Izvršenje ugovora o gradnji
  • Nadzor i zaštita na radu u postupcima nabave radova
  • Dijalog sa stručnjacima za gradnju i upravljanje ugovorima o gradnji

Trajanje programa je 4 sata.

Zašto pohađati edukaciju

U nastavku su razlozi za pohađanje edukacije:

  • PJR KLUB besplatna je stručna edukacija za klijente PJR-a i prilika za networking
  • Poteškoće u primjeni Zakona o javnoj nabavi imaju svi obveznici njegove primjene
  • Naročito su teške nabave građevinskih radova, a u praksi često još i teže upravljanje ugovorima o gradnji odnosno komunikacija s izvođačima, saznajte što preporučuju stručnjaci
  • Problemi korisnika EU fondova često su slični, a (pokušaji) rješenja već negdje postoje
  • (Tuđe) iskustvo najbolja je škola, u ovom slučaju besplatna
  • Na PJR KLUB-u uvijek se obrađuju intrigantne i aktualne teme koje odabiremo na temelju prijedloga članova i stručnjaka
  • U izravnoj komunikaciji, dinamičnoj raspravi i opuštenoj atmosferi jednostavno nastaju nove poslovne suradnje
  • Stručnjaci koji izvode seminar dolaze iz PJR tima koji ima iskustvo s više od 400 postupaka javne nabave, kao voditelji postupaka ili savjetnici naručitelja ili kao stručnjaci koji procjenjuju nepravilnosti u nabavi

Ova edukacija omogućuje Vam da, kroz naglašeno puno diskusije razmijenite saznanja i iskustva u području nabave građevinskih radova, s gostima predavačima iz građevinskog sektora.

 

Ciljne skupine edukacije

Ciljne skupine PJR KLUB-a su osobe uključene ili zainteresirane za teme EU fondova / projekata i teme javne nabave.

PJR KLUB je namijenjen je:

  • svima koji su svoje projekte prijavili ili ih tek planiraju prijaviti na EU natječaje te svakako onima koji ih već provode.
  • svim savjetnicima i stručnjacima za javnu nabavu, a teme su pripremljene tako da budu od interesa i naručiteljima i ponuditeljima.

Pogodnosti za polaznike PJR edukacija

TRAJNI POPUSTI: Kako svi polaznici edukacija postaju klijenti PJR-a, ukoliko po prvi put pohađate PJR edukaciju na ovom KLUB-u, dobivate redovni popust od 20% za svako sljedeće pohađanje naših programa.

KOMBINACIJA EDUKACIJE I SASTANKA: S obzirom da se edukacije održavaju u edukacijskoj dvorani PJR-a, dolazak na edukaciju može se kombinirati s individualnim razgovorom s PJR stručnjacima:

  • s intervjuom temeljem kojega radimo besplatne procjene potencijala pojedine organizacije za EU fondove ili savjetovanjem oko sukladnosti pojedine ideje s natječajem za EU sredstva
  • sa savjetovanjem oko individualnih potreba pojedine organizacije za profesionalnom stručnom podrškom ili sastavljanjem in-house programa usavršavanja temeljem točnih potreba organizacije.

Dnevni raspored

10:00 - 11:30

Priprema postupaka javne nabave radova

  • kako pripremiti dokumentaciju o nabavi radova
  • koje uvjete sposobnosti tražiti kada se nabavljaju radovi
  • određivanje tehničkih specifikacija

11:30-12:00

Pauza za kavu

 

12:00-13:30

Provedba postupaka javne nabave radova

  • izvršenje ugovora o gradnji
  • nadzor i zaštita na radu u postupcima nabave radova
  • panel rasprava s gostima iz građevinskog sektora

13:30-14:00

Rasprava i neformalna razmjena iskustava s ciljem povezivanja i umrežavanja

Profili trenera

Ines Gruica Devčić

Ines Gruica Devčić

direktorica odjela za provedbu projekata i javnu nabavu

Osnovnu izobrazbu stekla je na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, zvanjem profesora engleskog jezika i književnosti, profesora informatologije te diplomiranog muzeologa. Magisterij je stekla na University of Sussex, Brighton u području suvremenih europskih znanosti, a ujedno je i certificirani miritelj. U sustavu EU fondova je od 2004. godine kada je započela konzultantsko iskustvo na CARDS projektu kao podrška izgradnji kapaciteta jedinica za upravljanje projektima županije i izradi prvih uputa za prijavitelje EU projekata. Radom u SAFU 2006-2011 stekla je iskustvo kroz pripremu i provedbu CARDS, Phare i IPA projekata, izradom procedura i procesa, suradnjom s revizijskim misijama Europske Komisije. Bila je voditeljica Odjela, a onda i direktorica Sektora za pripremu i provedbu projekata, nadležna za rad više od 50 voditelja projekata cijelog portfelja SAFU-a. Radila je na velikim projektima razvoja u energetici, okolišu i prometu, a specifično iskustvo ima u provedbi velikih postupaka javne nabave u EU projektima. Detaljno poznaje sustav EU pretpristupnih i strukturnih fondova, te je nekoliko puta prošla sve faze pripreme programa i projekata. U PJR-u upravlja odjelom i portfeljom od pedesetak projekata kojima PJR aktivno pomaže u provedbi, vodi portfelj svih postupaka javne nabave za sve klijente PJR-a, bavi se kontrolom dokumentacije i provedbe projekata koje odjel vodi. Stručnjakinja je za tumačenje pravila ugovora o EU financiranju i vrlo česti predavač u području strukturnih fondova, provedbe i javne nabave u EU projektima.

Ivan Serdarušić

Ivan Serdarušić

direktor za EU fondove

Diplomirani je ekonomist i komparatist te profesor filozofije. Stručno znanje i iskustvo u području EU fondova stjecao je u 5 godina rada u Ministarstvu financija i SAFU. Radio je na mjestima voditelja Odjela, voditelja projekata i stručnjaka za ugovaranje. Bio je voditelj radne skupine za izradu pravnog okvira za dodjelu bespovratnih sredstava u Hrvatskoj po pristupanju EU. Radio je na programima i projektima razvoja civilnog društva, prekogranične suradnje, poduzetništva i znanosti i inovacija. Samostalno je vodio preko 50 projekata ukupnog portfelja većeg od 20 milijuna eura, vodio je tim od 16 voditelja projekata te nadzirao portfelj odjela s više od 250 projekata. Sudjelovao je u uspostavi brojnih procedura i procesa za upravljanje programom regionalne konkurentnosti, radio kao predsjedavajući odbora za ocjenjivanje projektnih prijedloga te kao član niza nadzornih odbora provedbe projekata. Savjetuje tijela državne uprave u unaprjeđenju i primjeni procedura u EU fondovima u nekoliko projekata tehničke pomoći. U PJR-u se bavi procjenom ideja za financiranje iz EU fondova, razvojem projektnih prijedloga i studija izvodljivosti, razvojem strateških dokumenata i evaluacijom uspjeha programa i projekata, te kontrolom kvalitete stručnih dokumenata. Višegodišnji je vještak i savjetnik u procjeni valjanosti postupaka javne nabave, prihvatljivosti izdataka i financijskim korekcijama za tijela u sustavu fondova. Dugogodišnji je autor stručnih članaka i istraživanja, kao i predavač iz područja javne nabave te pripreme i provedbe EU projekata.

Stana Dolenac

Stana Dolenac

pravna stručnjakinja za javnu nabavu

Diplomirala je pravo na Pravnom fakultetu u Zagrebu. Javnom nabavom se počela baviti 2005. godine u Ministarstvu zaštite okoliša, prostornog uređenja i gospodarstva. Potom radi kao viši stručni savjetnik u Ministarstvu gospodarstva, rada i poduzetništva, u Upravi za sustav javne nabave. 2010. g. sudjeluje u osnivanju Ureda za središnju javnu nabavu Vlade RH, kao pomoćnica predstojnika Odjela za pravne poslove i ugovaranje, pri čemu je provodila postupke središnje nabave za sva središnja tijela državne uprave. Nakon toga je radila u Ministarstvu pravosuđa kao voditeljica Službe za javnu nabavu i materijalno poslovanje, te u HP-Hrvatskoj pošti d.d. kao pomoćnica izvršnog direktora Ureda za javnu nabavu. 2007. g. završava specijalistički program izobrazbe u području javne nabave, 2012. g. pohađa program “Training in Public Procurement in the Western Balkans and Turkey“ te dobiva Certifikat iz programa Trening trenera javne nabave u sklopu IPA projekta, u cilju uspostave i nadogradnje učinkovitih i održivih nacionalnih sustava treninga o javnoj nabavi. Također je tijekom 2011. završila trening  „Green Public Procurement Procedures” u organizaciji UNEP/MAP Regional Activity Centre for Cleaner Production. Redoviti je predavač na specijalističkim programima izobrazbe kao i u programima redovitog usavršavanja iz područja javne nabave. U PJR-u radi kao stručnjakinja za javnu nabavu, koordinira sve obrazovne programe koje PJR izvodi kao ovlašteni nositelj edukacija u području javne nabave, bavi se savjetovanjem klijenata u planiranju nabava, provođenju postupaka javne nabave i upravljanju ugovorima.

Ivan Barnjak

Ivan Barnjak

voditelj projekata i savjetnik za javnu nabavu

Diplomirani inženjer prometa, u postupku završavanja magisterija na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu u području strateškog poduzetništva. Posjeduje Certifikat iz područja javne nabave i veliko iskustvo u postupcima nabava, uglavnom na velikim projektima. Od 2008-2015. radi u SAFU, na mjestima savjetnika, voditelja projekata i voditelja odjela za pripremu i provedbu Strukturnih instrumenata. Ističe se pozicija voditelja projekta u području znanosti i visokog obrazovanja vrijednog 180 milijuna kuna, koji je u planu nabave imao preko 80 postupaka. Stekao je i iskustvo u upravljanju timom kao voditelj odjela te posjeduje certifikat za predavača iz područja Financijsko upravljanje i kontrola EU fondova. U PJR-u radi kao voditelj projekata i savjetnik za javnu nabavu. U okviru projekata financiranih iz EU fondova savjetuje klijente korisnike bespovratnih sredstava u provedbi njihovih projekata te brine o praćenju ugovornih obveza, pravovremenoj pripremi izvještaja, zahtjeva za nadoknadom sredstava, zahtjeva za izmjenama projekata i ugovora, izvršenju aktivnosti i svemu što je potrebno za što uspješniju provedbu projekta. Klijentima izrađuje planove nabava, dokumentacije o nabavi, te provodi cjelovite postupke nabava. Također, surađuje u razvoju i implementaciji inovativnog rješenja eU-Mobil – Sustav za upravljanje EU projektima, izrađuje procedure za upravljanje EU projektima, rješava kompleksne situacije u provedbi EU projekata, piše mišljenja o najvećim rizicima u provedbi EU projekata i izvodi edukacije u području provedbe projekata i javne nabave.


Prijave za edukaciju

Ova je edukacija BESPLATNA za sve klijente PJR-a i polaznike prethodnih PJR edukacija, do dvije osobe iz iste organizacije.

Za one koji nisu pohađali u PJR-u ni jednu edukaciju niti su klijent ostalih usluga PJR-a, CIJENA KOTIZACIJE je 400,00 kn + PDV.

STIPENDIJE: za svaki od termina odabiremo po jednog 100% stipendista (stipendiju mogu ostvariti studenti i nezaposlene osobe), više o prijavi za stipendiju možete pročitati ovdje ovdje.

ROK PRIJAVE ZA EDUKACIJU: 2 radna dana prije termina održavanja edukacije.

POSTUPAK PRIJAVE:

  1. Popunite Online prijavu ispod i kliknite “Pošalji prijavu”
  2. Na naznačenu kontakt email adresu automatski se šalje:
    a) potvrda polazničkog/ih mjesta, ako ste član PJR KLUB-a, i time je postupak za vas gotov.
    b) ponuda za plaćanje u roku od 30 minuta od prijave, ako niste klijent PJR-a
  3. Potvrda polazničkih mjesta za klijente PJR-a valjana je primitkom potvrde polazničkog mjesta, a za neklijente PJR-a nakon izvršenog plaćanja
  4. Dodatne logističke upute o održavanju edukacije dobiti ćete na Vaš email dan prije termina održavanja edukacije
  5. Potvrdu o pohađanju (i R1 račun u slučaju 2 b)) primiti ćete nakon izvršenja usluge edukacije

Prijave za edukaciju

400,00 Kn