Mikro, mali i srednji poduzetnici su prihvatljivi prijavitelji za ova dva „ljetna“ poziva, a ukupno je dostupno više od 68 milijuna kuna.

www vaučeri za msp

Ovim pozivom se želi ojačati tržišna pozicija i povećati konkurentnost MSP-ova poboljšanom primjenom mrežnih marketinških rješenja u svrhu poboljšanja njihove pristupnosti na tržištu te vidljivost proizvoda i usluga, što dovodi do razvoja informacijskog društva.  Financirati se mogu obavezni troškovi izrada ili unaprjeđenje jedine ili više domena: poslovne web stranice, e-commerce i m-commerce. Dodatne kategorije troškova uključuju: uslugu optimizacije domena, izrada aplikacije i rješenja za mobilnu trgovinu te troškovi najma domene, servera/coulda za godinu dana. Iznos potpora je između 15.000,00 – 100.000,00 kn. Projekte je moguće dostaviti od 13.08.2018. godine. Projekti mogu trajati 12 mjeseci.

 

Poboljšanje konkurentnosti i učinkovitosti MSP kroz informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT)

IKT poziv namijenjen je izradi, razvoju ili nabavi IKT poslovnih rješenja koja su namijenjena optimiziranju poslovanja/poslovnih procesa/proizvodnji. Cilj poziva je jačanje tržišne pozicije, povećanje konkurentnosti i učinkovitosti poslovanja MSP-ova primjenom informacijske i komunikacijske tehnologije kao i podrška razvoju informacijskog društva. Unutar ovog poziva veliki je broj troškova koji se mogu financirati:

  • nabava standardnih i out-of-box softvera i izrade/razvoja specifičnog softvera (dizajniran po mjeri za potrebe korisnika), uključujući i njegovo instaliranje, programiranje, testiranje i/ili konfiguraciju za potrebe korisnika (npr. DMS, ERP, CRM, AFC, HRM, CMS, ECM, CAD, CAM…);
  • licence za nadogradnju softvera (trajne ili najam do godine dana)
  • troškovi za korištenje SaaS (Software as a Service) modela/usluge (do godine dana od dana uvođenja usluge);
  • nabava računalne i komunikacijske opreme, uključujući i instaliranje, programiranje i/ili konfiguraciju isključivo za potrebe provedbe aktivnosti
  • izdaci za ostalu opremu i uređaje potrebne isključivo za izravne projektne aktivnosti (UPS, aktivna i pasivna mrežna oprema, mrežni ormar/rack, itd.)
  • edukacija zaposlenika za korištenje novih implementiranih sustava kao dio isporuke projekta
  • troškovi usluga vanjskih stručnjaka za pripremu projektnog prijedloga (prihvatljivo od datuma objave poziva) do iznosa 15.000,00 HRK
  • troškovi usluga vanjskih stručnjaka za pripremu i provođenje postupaka nabave, vođenje projekta, usluge financijske revizije do iznosa 15.000,00 HRK
  • informiranja i vidljivosti

Iznos potpora se kreće od 80.000,00 – 1.000.000,00 kn. Projekti unutar ovog poziva mogu trajati 18 mjeseci.

 

Za Vas besplatno izrađujemo mišljenje o sukladnosti projektne ideje s natječajima.  Za više informacija javite nam se na info@pjr.hr ili na 385 (1) 8897 152.